Ścieżka klienta

Czy dbasz o całą ścieżkę klienta w swojej firmie?

Myśląc o efektywnym marketingu warto mieć w głowie całą ścieżkę klienta (customer journey), która wcale nie kończy się na pierwszym zakupie. Naszym celem powinno być zdobycie lojalnego i powracającego klienta, który dodatkowo będzie ambasadorem naszej marki.

Każdy zdrowy biznes stoi bowiem na dwóch nogach: pierwsza to nowi klienci, a druga noga to dotychczasowi, stali i lojalni klienci.



Marketing internetowy to idealny sposób na pozyskiwanie nowych klientów (pierwszy etap – odkrycie), natomiast to jak Twój produkt/usługa zmieni życie klienta i jakie będzie on miał doświadczenie związane z Twoją marką  będzie miało wpływ na to czy stanie się on Twoim stałym klientem czy też nie.

Co możemy zrobić, aby zyskać lojalnych klientów i ambasadorów naszej marki?
👉wyeliminujmy dysonans zakupowy (nie przedstawiamy obietnic bez pokrycia, których nie możemy dotrzymać – to one way street ⛔)
👉zadbajmy o pozytywne doświadczenie zakupowe, które powinno wywołać efekt „WOW” (dawaj więcej niż spodziewa się klient)
👉cały czas udoskonalamy nasz produkt/usługę zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami klienta (product market fit)

Stały Klient = Najlepszy Klient. Pamiętaj o tym i dbaj o swoich Klientów 💚