Audyt Google Ads

Wyciśnij 100% z kampanii w Google Ads!

Audyt Google Ads polega na prześwietleniu konta Google Ads pod kątem celów biznesowych firmy i KPIs.

Co zyskasz dzięki audytowi Google Ads:

Audyt konta Google Ads pomaga przenieść kampanię “na wyższe obroty” i sprawić, aby cenny budżet zainwestowany w reklamy “pracował” na 100% efektywności.  Dzięki audytowi dowiesz się jak wyeliminować błędy, które powodują stratę budżetu oraz co zrobić, aby kampania przynosiła maksymalny zwrot z inwestycji.

Efekty przykładowego audytu Google Ads:

  • Wzrost ilości konwersji o 705,98%
  • Wzrost współczynnika konwersji o 297,96%
  • Spadek kosztu konwersji (kosztu pozyskania klienta) o 64,8 %
  • Wzrost wartości konwersji o 944,64%
  • Wzrost rentowności kampanii o 268,23%

Cele kampanii / Key Performance Indicators / Kluczowe Czynniki Sukcesu (jakie są cele kampanii, jak mierzona jest skuteczność)

Budżet i rozliczenia.

Ocena bieżącej struktury konta i propozycja optymalnej struktury.

Wykorzystywane funkcjonalności (wyszukiwarka, reklama w sieci reklamowej Google (GDN), remarketing, reklama dynamiczna, YouTube, Gmail, Performance Max).

Ocena ustawień i konfiguracji kampanii.

Słowa kluczowe: dopasowania, grupowanie, wybór, rozszerzanie listy słów kluczowych, usuwanie nierentownych słów kluczowych, stawki, słowa wykluczające.

Analiza wyszukiwanego hasła.

Wynik jakości – ocena wyniku jakości słów kluczowych i sugestie odnośnie jego poprawy.

Ocena treści reklamowych pod kątem copywritingu i skuteczności.

Rozszerzenia reklam – czy kampania wykorzystuje cały potencjał rozszerzeń.

Analiza stron docelowych / landing pages pod kątem Google, user-friendliness i konwersji.

Analiza stawek CPC i metod rozliczeń, poprawna konfiguracja statystyk.

Analiza demograficzna – jacy klienci są najbardziej dochodowi.

Analiza pod kątem urządzeń (desktop, mobile, tablet – gdzie współczynnik konwersji jest najwyższy/najniższy).

Harmonogram – w jakie dni tygodnia najbardziej opłaca się emitować reklamy.

Harmonogram – w jakich godzinach najbardziej opłaca się emitować reklamy.

Historia zmian – jak często są wprowadzane zmiany / optymalizacje.

Best Practice (Tips & Trics) – wskazówki i propozycje dotyczące zwiększenia skuteczności kampanii Google Ads.

Co zawiera Audyt Google Ads?

Dla kogo Audyt Google Ads?

Firmy prowadzące kampanie samodzielnie

System reklamowy Google staje się coraz bardziej skomplikowany, a reklamodawcy często nie znają wszystkich ustawień, zawiłości i kruczków systemu Google Ads. Pomożemy Ci wskazać te miejsca, gdzie warto wprowadzić zmiany, aby uniknąć 99% błędów czyhających na poczatkujących reklamodawców.

Firmom korzystających z podwykonawców zewnętrznych (agencji SEM)

Wielu klientów nie zdaje sobie sprawy z tego czy ich kampanie są prowadzone w optymalny sposób, gdyż nie potrafią realnie ocenić pracy agencji SEM.  Jeśli działania reklamowe w Google zlecasz agencji i chcesz sprawdzić czy Twój budżet jest wydatkowany efektywnie pozwól, aby Twoja kampania została “prześwietlona” przez niezależnego eksperta!

Kim jestem?

Kto wykona Twój audyt Google Ads?

Ewa Chojecka, Trener / Ekspert Google Ads

Jestem Trenerką Google Ads i autorką kursu “Akademia Google Ads”, a od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet. Mam ponad 23-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce. Doświadczenie z wielu branż i wielu obszarów biznesowych pozwala mi na skuteczne doradztwo nie tylko w zakresie Google Ads, ale także kompleksowego marketingu i strategii online.

Jestem Trenerem Google Ads

Szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku

Prowadzę kampanie Google Ads

Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł

Internet Planet

Od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet

Posiadam Certyfikaty Google

Moją wiedzę oraz jakość potwierdzają liczne certyfikaty

Wiedza poparta doświadczeniem

Mam ponad 23-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

Prowadzę szkolenia

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych 

Doradztwo

Codziennie doradzam firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online

Kursy

Jestem autorką popularnego kursu “Akademia Google Ads”

Jakość potwierdzona certyfikatami

Certyfikat Specjalista Google Ads

Korzyści
z Audytu Google Ads

Wzrost liczby konwersji 

Więcej osób odwiedzających stronę dokona transakcji.

Spadek kosztu konwersji

Pozyskanie klienta tańszym kosztem.

Większa rentowność

Wyższy ROAS (zwrot z wydatków na reklamę) i ROI (zwrot z inwestycji).

JAK PRZEBIEGA AUDYT GOOGLE ADS?

1. Brief optymalizacyjny (ustalenie celów audytu i optymalizacji).

2. Udzielenie czasowego dostępu do konta Google Ads i (konta Google Analytics – opcja).

3. Audyt trwa ok. 7-10 dni od wypełnienia briefu i udzielenia dostępów. 

4. Przesłanie audytu w formie PDF.

5. Konsultacje online 45 min, w celu omówienia audytu (opcja).

Darmowa wycena

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Pola wyboru

Co otrzymasz?

Konsultację strategiczną z praktykiem biznesu
Audyt SEO strony/sklepu
Kilka możliwości współpracy