Adres:
Al. Jerozolimskie 121B
02-222 Warszawa
Audyt Google Ads
Audyt Google Ads polega na prześwietleniu konta Google Ads pod kątem celów biznesowych firmy i KPIs.
Audyt konta Google Ads pomaga przenieść kampanię “na wyższe obroty” i sprawić, aby cenny budżet zainwestowany w reklamy “pracował” na 100% efektywności. Dzięki audytowi dowiesz się jak wyeliminować błędy, które powodują stratę budżetu oraz co zrobić, aby kampania przynosiła maksymalny zwrot z inwestycji.
Efekty przykładowego audytu Google Ads:
System reklamowy Google staje się coraz bardziej skomplikowany, a reklamodawcy często nie znają wszystkich ustawień, zawiłości i kruczków systemu Google Ads. Pomożemy Ci wskazać te miejsca, gdzie warto wprowadzić zmiany, aby uniknąć 99% błędów czyhających na poczatkujących reklamodawców.
Wielu klientów nie zdaje sobie sprawy z tego czy ich kampanie są prowadzone w optymalny sposób, gdyż nie potrafią realnie ocenić pracy agencji SEM. Jeśli działania reklamowe w Google zlecasz agencji i chcesz sprawdzić czy Twój budżet jest wydatkowany efektywnie pozwól, aby Twoja kampania została “prześwietlona” przez niezależnego eksperta!
Kim jestem?
Ewa Chojecka, Trener / Ekspert Google Ads
Jestem Trenerką Google Ads i autorką kursu “Akademia Google Ads”, a od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet. Mam ponad 23-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce. Doświadczenie z wielu branż i wielu obszarów biznesowych pozwala mi na skuteczne doradztwo nie tylko w zakresie Google Ads, ale także kompleksowego marketingu i strategii online.
Szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku
Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł
Od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet
Moją wiedzę oraz jakość potwierdzają liczne certyfikaty
Mam ponad 23-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce
Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych
Codziennie doradzam firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online
Jestem autorką popularnego kursu “Akademia Google Ads”
Jakość potwierdzona certyfikatami
Więcej osób odwiedzających stronę dokona transakcji.
Pozyskanie klienta tańszym kosztem.
Wyższy ROAS (zwrot z wydatków na reklamę) i ROI (zwrot z inwestycji).
1. Brief optymalizacyjny (ustalenie celów audytu i optymalizacji).
2. Udzielenie czasowego dostępu do konta Google Ads i (konta Google Analytics – opcja).
3. Audyt trwa ok. 7-10 dni od wypełnienia briefu i udzielenia dostępów.
4. Przesłanie audytu w formie PDF.
5. Konsultacje online 45 min, w celu omówienia audytu (opcja).