Optymalizacja konwersji

Marketing konwersji dla ecommerce

Rynek ecommerce do 2027 roku podwoi się.

Specjaliści ze Strategy& Polska szacują, że do 2027 r. liczba e-konsumentów w Polsce zwiększy się o 3,4 mln. Zdobądź przewagę konkurencyjną już teraz, aby zgarnąć większą część rynku w przyszłości!

Maksymalizujemy zwrot z Twoich inwestycji w online

Inwestycje w nowe kanały marketingowe i zwiększanie budżetów na reklamy w czasach, kiedy koszty reklam wzrastają są jak najbardziej uzasadnione i potrzebne. Jednak zanim zwiększysz budżet marketingowy i zaprosisz nowych odwiedzających do twojego sklepu, upewnij się, że sklep jest gotowy na to, aby przekształcić ich w kupujących i lojalnych klientów.

Lejek konwersji

Najważniejszą rolą sklepu jest zamiana odwiedzających w kupujących, czyli zmonetyzowanie ruchu za który zapłaciłeś. Jest to tzw optymalizacja konwersji. Na czym ona polega?

Na górze lejka widzisz wszystkich, którzy odwiedzają sklep. Większość z tych osób wyjdzie z Twojego sklepu i słuch o nich zaginie.

Dlatego tak ważne jest, aby różnymi metodami dopilnować, aby jak najwięcej odwiedzających przekształciło się w klientów. Nie wszyscy są jednak od razu na to gotowi na zakup – dlatego istnieje wiele technik, które pomagają zmonetyzować klienta w dłuższym okresie i prowadzić z nim regularną komunikację do czasu kiedy klient będzie gotowy na zakup.

nisza / branża, siła nabywcza rynku, cena;

USP sklepu / oferty

komunikacja (wybór odpowiednich argumentów);

kampanie marketingowe (wybór odpowiednich kanałów dotarcia i narzędzi,laserowo precyzyjne targetowanie i inne)

taktyki marketingowe dla klientów, którzy opuszczają stronę bez zakupu (przemyślany i ułożony email marketing, odzyskiwanie porzuconych koszyków, remarketing, social proof i inne)

analityka i wyciąganie wniosków;

budowa i wygląd strony głównej;

budowa i wygląd karty produktu;

czynniki zwiększające wiarygodność, użyteczność;

proces zakupowy (ścieżka klienta).

Elementy wpływające na optymalizację współczynnika konwersji

Na pomarańczowo zaznaczone są czynniki, które pomożemy Ci zoptymalizować.

Dowiedz się jak zwiększyć liczbę klientów bez wydawania kolejnej złotówki na reklamę

Załóżmy proste działanie matematyczne:

Jeśli uda nam się podnieść współczynnik konwersji z 1 % do np. 2%, to będzie oznaczać, że masz 2 x więcej klientów przy takiej samej ilości odwiedzających.

To oznacza podwojenie sprzedaży bez wydawania złotówki więcej na reklamę!

CRO2

W czym możemy pomóc?

Ułożymy strategię marketingową, która maksymalizuje współczynnik konwersji.

Zoptymalizujemy Twój sklep, aby przekształcał jak najwięcej odwiedzających w kupujących.

Wdrożymy sprawdzony system technik marketingu, które podniosą współczynnik konwersji.

Zbudujemy bazę klientów, którzy będą kupować wielokrotnie.

Wyskalujemy sprzedaży online w sposób zrównoważony i zyskowny.

Darmowa wycena

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Pola wyboru

Co otrzymasz?

Konsultację strategiczną z praktykiem biznesu
Audyt SEO strony/sklepu
Kilka możliwości współpracy