Jak stworzyć USP czyli Unikalną Propozycję Sprzedaży


Unique Selling Proposition czyli unikatowa propozycja sprzedaży daje klientom jasny komunikat dlaczego powinni kupić właśnie u nas i jak na tym skorzystają. Jest to pewna nadrzędna wartość, określająca i definiująca wyjątkowość naszego produktu, pozwalająca wyróżnić się na tle pozostałych ofert na rynku.

USP musi być zgodne z DNA firmy, jej misją i wizją, a także z potrzebami klientów oraz trafiać laserowo precyzyjnie w potrzeby grupy docelowej. Najlepiej, aby była to cecha Unikalna na rynku (coś czego nie ma konkurencja) i tym samym trudna do skopiowania.

Najważniejszą funkcją USP jest to, że zmniejsza ono wrażliwość konsumenta na cenę. Jeżeli bowiem mamy produkt jedyny w swoim rodzaju to nie ma go z czym porównać, więc konkurencja przestaje dla nas istnieć:)


Przykłady USP


W Internet Planet mamy 3 główne USP:
✅ Nasza autorska Strategia 3P (Produkt + Platforma + Promocja) pozwala szybko wprowadzić marketing i sprzedaż na właściwe tory. Dzięki temu zdejmujemy naszym Partnerom z głowy cały ciężar pozyskiwania nowych klientów, aby firma mogła się skupić na prowadzeniu biznesu.
✅ Jesteśmy dumni z tego, że dla naszych Klientów nie jesteśmy tylko podwykonawcami, ale prawdziwymi PARTNERAMI BIZNESOWYMI. Pracujemy jedynie z ograniczoną liczbą firm, dzięki czemu możemy poświęcić im odpowiednią ilość czasu i energii. Każdy klient jest dla nas tak samo ważny i zawsze dbamy o to, aby nasza wzajemna relacja opierała się na zasadzie win-win (wygrany-wygrany).
✅ Optymalizujemy wszystkie elementy marketingu, aby budżet naszych Partnerów nie został wyrzucony w błoto, ale pracował na 100% swoich możliwości.

Aby poznać więcej szczegółów o tym jak pracujemy zapraszamy do rozmowy.