Holistyczne kampanie Google Adwords 360° - Marketing konwersji w Google

Kampanie Google Ads 360°

Nie szukaj klientów – Dzięki Google Ads znajdą Cię sami

 

Specjalizujemy się w holistycznych strategiach Google Ads 360° – tworzymy, wdrażamy i optymalizujemy kampanie reklamowe najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności. Przenosimy działania online na wyższym poziom opłacalności. Przekształcamy nierentowne kampanie w prężne narzędzia marketingowe generujące przychody i realny zwrot z inwestycji.

W czym możemy Ci pomóc?

SPRZEDAŻ

Więcej transakcji w sklepie internetowym lub na stronie www, wzrost wartości sprzedaży, optymalizacja konwersji, wzrost ROI i ROAS

KONTAKTY/LEADY

Więcej kontaktów w postaci formularzy, e-maili i telefonów od potencjalnych klientów

BRANDING

Wzrost świadomości marki wśród określonej grupy docelowej

Marketing w Google 360

Google Ads jest aktualnie kompleksowym ekosystemem reklamowym, za pomocą którego można przeprowadzić holistyczną kampanię marketingową w internecie. Wiemy jak dobrać odpowiednie narzędzia, aby w maksymalny sposób wykorzystać potencjał Google do zrealizowania Twoich celów. 

Holistyczne kampanie reklamowe w Google 360°

Wyszukiwarka desktop

Google to największa wyszukiwarka w Polsce, z której korzysta aż 28 mln użytkowników! To reklama w idealnym miejscu i czasie docierająca do konsumentów, którzy właśnie teraz szukają Twoich produktów i usług. Reklamy Google Ads zajmują już praktycznie całą powierznię górnej części pierwszej strony wyszukiwań w Google (Above the Fold).

wyniki-reklamowe_google_ads_SERP

 

Wyszukiwarka mobilna, z której korzysta  już ponad 70% użytkowników 

Sieć reklamowa Google / GDN / Google Display Network / graficzna reklama behawioralna

Reklama banerowa na tysiącach tematycznych stron internetowych należących do największej sieci reklamowej w Polsce.

reklama-graficzna-Google-Ads

 

Kampanie produktowe PLA (Product Listing Ads)

Reklamy dedykowane dla ecommerce i sklepów internetowych działające na zasadzie wizualnej i cenowej “porównywarki produktów”w Google

reklama produktowa Google Ads

YouTube

Reklamy graficzne bądź w postaci filmu/spotu reklamowego to najszybciej rozwijająca się częśc marketingu online

 

Gmail

Reklama e-mail marketingowa na kontach użytkowników Gmail

Wprowadzamy marketing w Google na wyższy poziom opłacalności

Do każdego projektu marketingowego / kampanii podchodzimy indywidualnie opracowując dobraną do potrzeb każdego Klienta strategię. Wszystko po to, bym jak najlepiej zrealizować cele i osiągnąć pożądany efekt.

Etapy naszej pracy obejmują

1. Analiza obecnej sytuacji

Przyglądamy się rynkowi, na którym działasz. Analizujemy branżę i konkurencję. Myślimy kategoriami Twoich klientów: czego oni potrzebują, gdzie szukają informacji, jak się zachowują, na czym im zależy? To niezwykle istotny aspekt, który pomaga zbudować kampanię trafiająca idealnie w gust i potrzeby Twoich odbiorców. Następnie bierzemy pod lupę także Twoją działalność oraz działania marketingowe – jak są wykorzystywane kanały promocji, jak wygląda strona www lub sklep i czy jest przystosowana do potrzeb i oczekiwań odbiorców. 

2.Ustalenie strategii i celów kampanii

Na podstawie briefu i rozmów ustalamy jakie efekty ma przynieść kampania. Jaki jest jej cel (wizerunkowy/brandowy, leadowy, sprzedażowy (ecommerce) lub hybrydowy, a następnie definiujemy KPI Key Performance Idicators – Czynniki Sukcesu, wyznaczamy konwersje i mikrokonwersje (mierzymy realne efekty takie jak sprzedaż, ilość telefonów, ilość wysłanych zapytań) oraz przedstawiamy sposób w jaki będzie przeprowadzać i optymalizować kampanię. Zawsze dążymy do tego, aby działania online były spójne z działaniami offline i wykorzystywały zasadę synergii.

3. Realizacja / Wdrożenie

 Wdrażamy zupełnie nową, zindywidualizowaną strategię mającą na celu realizację założeń i jak największy zwrot z inwestycji (ROI). Dobieramy odpowiednie komunikaty i narzędzia (wyszukiwarka, mobile, GDN, YouTube, remarketing, Gmail). Bazujemy na usługach Google, ale wprowadzamy też inne narzędzia takie jak Facebook ads, mailing czy inne kanały widzimy w tym sens.

4. Monitoring i optymalizacja

Po wprowadzeniu kampanii na bieżąco monitorujemy jej rezultaty. Mierzymy kliknięcia, konwersje oraz jakość ruchu i zaangażowanie użytkowników. Testujemy także komunikaty i reklamy, dobieramy odpowiednie stawki słów kluczowych, optymalizujemy kampanię wg pory dnia, urządzenia oraz geolokalizacji, a także optymalizujemy współczynnik konwersji i wynik jakości. Dodatkowo wprowadzamy nowe funkcjonalności Google, które pozwalają lepiej realizować KPI kampanii. Optymalizacja to nieustanna praca, dlatego obce jest nam podejście “Set & forget”, a wszystko po to, aby wyniki kampanii były coraz lepsze!

Dlaczego My

  • Najwyższa JAKOŚĆ: Jest wiele agencji i specjalistów Google Ads, ale niewielu prawdziwych ekspertów.

 

  • Strategia WIN/WIN – Koncentrujemy się nie tylko na tym, aby zdobyć klienta, ale przede wszystkim na tym, aby go utrzymać poprzez:
    • Indywidualne doradztwo: Koncentrujemy się na zrozumieniu biznesu i celów klienta, i dobraniu indywidualnej i w 100% dopasowanej strategii. Nasi klienci zwracają się do nas wieloma zapytaniami biznesowymi i marketingowymi, na które zawsze chętnie odpowiadamy.
    • Dwustopniowa optymalizacja powiązana z analityką Google Analytics – sięgamy jeszcze dalej i optymalizujemy jeszcze szerzej/głębiej. Wykorzystujemy dane zarówno z systemu Google Ads jak i analityczne dane z Google Analytics, aby jeszcze bardziej wzmocnić efektywność i skuteczność naszych działań.

 

  • Konwersje, Konwersje, Konwersje: Naszą domeną są strategie sprzedażowe – działania skierowane na wzrost transakcji, zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI), zmniejszenie kosztu pozyskania klienta. Obojętnie co sprzedajesz, zawsze koncentrujemy się na tym, aby nasze działania były mierzalne i abyś mógł zobaczyć ich realny wpływ na sprzedaż i zwrot z nakładów marketingowych (ROAS czyli return on ad spend)

 

  • Zawsze na czasie: Jesteśmy na bieżąco z wszelkimi nowościami w zakresie funkcjonalności i nowych możliwości marketingu Google – śledzimy najnowsze trendy i światowe blogi. Gromadzimy wiedzę od największych ekspertów rynku. Cały czas wprowadzamy w życie nowe funkcjonalności. Wszystko po to, aby jak najlepiej pomagać naszym klientom, wspierać ich w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań, jakie niesie nieustannie zmieniający się świat marketingu internetowego.

 

  • Transparentność i uczciwość: są różne modele współpracy z agencjami e-marketingowymi. My preferujemy pełną transparentność – zawsze wiesz ile wydajesz na reklamę, a ile stanowią koszty obsługi i optymalizacji kampanii.

Efekty naszych działań:

Liczby mówią same za siebie

Case 1. Sklep internetowy, kategoria Dom i wyposażenie

Budżet reklamowy 26 928 PLN, Przychód 1 020 798 PLN, ROAS 3700%

 
Case 2. Firma z branży FMCG

Budżet reklamowy 5 030 PLN, Przychód  205 531 PLN, ROAS 4086%

 

Case 3. Branża BTB

Budżet reklamowy 14 881 PLN   PLN, Ilośc leadów/konwersj 1099

 

 

Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu oraz zaawansowanym technikom optymalizacyjnym zwykle udaje nam się:

    • obniżyć koszt konwersji / koszt pozyskania jednego Klienta o 30-70%
    • obniżyć koszt reklam / kliknięć o 40-75%

 

 

 

 

 

A czy Twoja kampania Google Ads pracuje na pełnych obrotach?

Czy wykorzystujesz optymalnie potencjał marketingowy Google?

 Skontaktuj się z nami i zobacz jak możemy Ci pomóc!

Porozmawiaj z nami o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!