Kampanie Google Ads 360°
Nie szukaj klientów – Dzięki Google Ads znajdą Cię sami
Specjalizujemy się w holistycznych strategiach Google Ads 360° – tworzymy, wdrażamy i optymalizujemy kampanie reklamowe najwyższej jakości i ponadprzeciętnej efektywności. Przenosimy działania online na wyższym poziom opłacalności. Przekształcamy nierentowne kampanie w prężne narzędzia marketingowe generujące przychody i realny zwrot z inwestycji.
W czym możemy Ci pomóc?

SPRZEDAŻ
Więcej transakcji w sklepie internetowym lub na stronie www, wzrost wartości sprzedaży, optymalizacja konwersji, wzrost ROI i ROAS

KONTAKTY/LEADY
Więcej kontaktów w postaci formularzy, e-maili i telefonów od potencjalnych klientów

BRANDING
Wzrost świadomości marki wśród określonej grupy docelowej
Marketing w Google 360
Google Ads jest aktualnie kompleksowym ekosystemem reklamowym, za pomocą którego można przeprowadzić holistyczną kampanię marketingową w internecie. Wiemy jak dobrać odpowiednie narzędzia, aby w maksymalny sposób wykorzystać potencjał Google do zrealizowania Twoich celów.
Wyszukiwarka desktop
Google to największa wyszukiwarka w Polsce, z której korzysta aż 28 mln użytkowników! To reklama w idealnym miejscu i czasie docierająca do konsumentów, którzy właśnie teraz szukają Twoich produktów i usług. Reklamy Google Ads zajmują już praktycznie całą powierznię górnej części pierwszej strony wyszukiwań w Google (Above the Fold).
Wyszukiwarka mobilna, z której korzysta już ponad 70% użytkowników
Sieć reklamowa Google / GDN / Google Display Network / graficzna reklama behawioralna
Reklama banerowa na tysiącach tematycznych stron internetowych należących do największej sieci reklamowej w Polsce.
Kampanie produktowe PLA (Product Listing Ads)
Reklamy dedykowane dla ecommerce i sklepów internetowych działające na zasadzie wizualnej i cenowej “porównywarki produktów”w Google
YouTube
Reklamy graficzne bądź w postaci filmu/spotu reklamowego to najszybciej rozwijająca się częśc marketingu online
Gmail
Reklama e-mail marketingowa na kontach użytkowników Gmail
Wprowadzamy marketing w Google na wyższy poziom opłacalności
Do każdego projektu marketingowego / kampanii podchodzimy indywidualnie opracowując dobraną do potrzeb każdego Klienta strategię. Wszystko po to, bym jak najlepiej zrealizować cele i osiągnąć pożądany efekt.
Etapy naszej pracy obejmują
1. Analiza obecnej sytuacji
Przyglądamy się rynkowi, na którym działasz. Analizujemy branżę i konkurencję. Myślimy kategoriami Twoich klientów: czego oni potrzebują, gdzie szukają informacji, jak się zachowują, na czym im zależy? To niezwykle istotny aspekt, który pomaga zbudować kampanię trafiająca idealnie w gust i potrzeby Twoich odbiorców. Następnie bierzemy pod lupę także Twoją działalność oraz działania marketingowe – jak są wykorzystywane kanały promocji, jak wygląda strona www lub sklep i czy jest przystosowana do potrzeb i oczekiwań odbiorców.
2.Ustalenie strategii i celów kampanii
Na podstawie briefu i rozmów ustalamy jakie efekty ma przynieść kampania. Jaki jest jej cel (wizerunkowy/brandowy, leadowy, sprzedażowy (ecommerce) lub hybrydowy, a następnie definiujemy KPI Key Performance Idicators – Czynniki Sukcesu, wyznaczamy konwersje i mikrokonwersje (mierzymy realne efekty takie jak sprzedaż, ilość telefonów, ilość wysłanych zapytań) oraz przedstawiamy sposób w jaki będzie przeprowadzać i optymalizować kampanię. Zawsze dążymy do tego, aby działania online były spójne z działaniami offline i wykorzystywały zasadę synergii.
3. Realizacja / Wdrożenie
Wdrażamy zupełnie nową, zindywidualizowaną strategię mającą na celu realizację założeń i jak największy zwrot z inwestycji (ROI). Dobieramy odpowiednie komunikaty i narzędzia (wyszukiwarka, mobile, GDN, YouTube, remarketing, Gmail). Bazujemy na usługach Google, ale wprowadzamy też inne narzędzia takie jak Facebook ads, mailing czy inne kanały widzimy w tym sens.
4. Monitoring i optymalizacja
Po wprowadzeniu kampanii na bieżąco monitorujemy jej rezultaty. Mierzymy kliknięcia, konwersje oraz jakość ruchu i zaangażowanie użytkowników. Testujemy także komunikaty i reklamy, dobieramy odpowiednie stawki słów kluczowych, optymalizujemy kampanię wg pory dnia, urządzenia oraz geolokalizacji, a także optymalizujemy współczynnik konwersji i wynik jakości. Dodatkowo wprowadzamy nowe funkcjonalności Google, które pozwalają lepiej realizować KPI kampanii. Optymalizacja to nieustanna praca, dlatego obce jest nam podejście “Set & forget”, a wszystko po to, aby wyniki kampanii były coraz lepsze!
Dlaczego My
- Najwyższa JAKOŚĆ: Jest wiele agencji i specjalistów Google Ads, ale niewielu prawdziwych ekspertów.
- Strategia WIN/WIN – Koncentrujemy się nie tylko na tym, aby zdobyć klienta, ale przede wszystkim na tym, aby go utrzymać poprzez:
- Indywidualne doradztwo: Koncentrujemy się na zrozumieniu biznesu i celów klienta, i dobraniu indywidualnej i w 100% dopasowanej strategii. Nasi klienci zwracają się do nas wieloma zapytaniami biznesowymi i marketingowymi, na które zawsze chętnie odpowiadamy.
- Dwustopniowa optymalizacja powiązana z analityką Google Analytics – sięgamy jeszcze dalej i optymalizujemy jeszcze szerzej/głębiej. Wykorzystujemy dane zarówno z systemu Google Ads jak i analityczne dane z Google Analytics, aby jeszcze bardziej wzmocnić efektywność i skuteczność naszych działań.
- Konwersje, Konwersje, Konwersje: Naszą domeną są strategie sprzedażowe – działania skierowane na wzrost transakcji, zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI), zmniejszenie kosztu pozyskania klienta. Obojętnie co sprzedajesz, zawsze koncentrujemy się na tym, aby nasze działania były mierzalne i abyś mógł zobaczyć ich realny wpływ na sprzedaż i zwrot z nakładów marketingowych (ROAS czyli return on ad spend)
- Zawsze na czasie: Jesteśmy na bieżąco z wszelkimi nowościami w zakresie funkcjonalności i nowych możliwości marketingu Google – śledzimy najnowsze trendy i światowe blogi. Gromadzimy wiedzę od największych ekspertów rynku. Cały czas wprowadzamy w życie nowe funkcjonalności. Wszystko po to, aby jak najlepiej pomagać naszym klientom, wspierać ich w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań, jakie niesie nieustannie zmieniający się świat marketingu internetowego.
- Transparentność i uczciwość: są różne modele współpracy z agencjami e-marketingowymi. My preferujemy pełną transparentność – zawsze wiesz ile wydajesz na reklamę, a ile stanowią koszty obsługi i optymalizacji kampanii.
Efekty naszych działań:
Liczby mówią same za siebie
Case 1. Sklep internetowy, kategoria Dom i wyposażenie
Budżet reklamowy 26 928 PLN, Przychód 1 020 798 PLN, ROAS 3700%
Case 2. Firma z branży FMCG
Budżet reklamowy 5 030 PLN, Przychód 205 531 PLN, ROAS 4086%
Case 3. Branża BTB
Budżet reklamowy 14 881 PLN PLN, Ilośc leadów/konwersj 1099
Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu oraz zaawansowanym technikom optymalizacyjnym zwykle udaje nam się:
-
- obniżyć koszt konwersji / koszt pozyskania jednego Klienta o 30-70%
- obniżyć koszt reklam / kliknięć o 40-75%
A czy Twoja kampania Google Ads pracuje na pełnych obrotach?
Czy wykorzystujesz optymalnie potencjał marketingowy Google?
Skontaktuj się z nami i zobacz jak możemy Ci pomóc!
Porozmawiaj z nami o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!