Szkolenia Google Ads

Indywidualne i grupowe warsztaty
z reklamy w Google Ads

Poznaj system Google Ads “od środka” i naucz się od ekspertów, którzy przeprowadzili już kilkaset kampanii w Google:

  • jak unikać błędów generujących niepotrzebne koszty
  • jak wykorzystywać potencjał Google do generowania mierzalnych efektów biznesowych

To szkolenie w formie praktycznego warsztatu pokazuje krok po kroku wszystkie aspekty budowania efektywnych kampanii sprzedażowych w wyszukiwarce Google dla firmy (marki, start-upu, sklepu internetowego). Dzięki ćwiczeniom oraz praktycznym wskazówkom (Best Practice) uczestnicy wychodząc ze szkolenia są wyposażeni w cały zestaw umiejętności oraz gotowych do wdrożenia technik.

Zakres szkolenia: 

najnowsze trendy w Google Ads

darmowe narzędzia Google do przygotowania i prowadzenia kampanii

wyszukiwanie i rozpoznawanie sprzedażowych słów kluczowych

tworzenie reklam, które zahipnotyzują internautów

efektywne prowadzenie 'aukcji’ reklam

optymalizacja ustawień kampanii

co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy od konkurencji

jak unikać błędów najczęściej popełnianych przez reklamodawców

jak podnosić efektywność kampanii i zwiększać zwrot z inwestycji (optymalizacja)

strategicznie i długofalowe prowadzenie kampanii wyszukiwarce

Reklama Google Ads może wydawać się z pozoru prosta, lecz po przystąpieniu do prowadzenia kampanii wielu reklamodawców przekonuje się, że budżet zbyt szybko się wyczerpuje nie przynosząc rezultatów. Tak się dzieje, gdyż większość firm nie zna kruczków i zawiłości panelu Google Ads, których poznanie jest niezbędne do prowadzenia skutecznych kampanii, generowania efektów sprzedażowych i optymalizacji budżetu.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads bądź nadzorować agencję SEM.

Zapraszamy zarówno osoby początkujące, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w Google jak i tych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć bezcenne informacje na temat praktycznego podejścia do prowadzenia kampanii oraz zwiększania skuteczności reklam (optymalizacja). 

Metodologia

Nasz autorski program oraz metodologia szkoleń Google Ads to esencja naszej kilkunatoletniej praktyki z dziedziny marketingu w internecie i w Google.

Pokażemy Ci cały system od A do Z.  Poprowadzimy Cię na skróty przez tajniki i meandry systemu reklamowego Google  Ads i pomożemy Ci uniknąć 95% błędów, które czyhają na początkujących reklamodawców. Dostaniesz na tacy gotową do wdrożenia strategię. Nie musisz szukać wyrywkowej wiedzy w internecie, i zastanawiać się czy to, co znajdziesz, jest wartościowe.

TYLKO U NAS usłyszysz całą prawdę o systemie Google Ads!

Pokazujemy najlepsze metody jak redukować koszty kampanii i zwiększać efektywność reklam.

Nasza metoda opiera się na praktycznym modelu, w którym krok po kroku prezentujemy wszystkie elementy potrzebne do skonstruowania i obsługi efektywnej kampanii. 

Nasze warsztaty to jednak nie tylko wiedza teoretyczna, to przede wszystkim PRAKTYKA. Uczestnicy mają okazję do samodzielnej pracy i wykonywania na bieżąco ćwiczeń na żywo na kampaniach. Pod okiem prowadzącego uczą się wdrażać zdobytą wiedzę oraz od razu stosować ją w praktyce.

2 w 1: Prowadzisz już kampanię w Google Ads? Proponujemy połączenie warsztatu z audytem kampanii ? bezcenna opcja dla osób chcących sprawdzić swoją kampanię na żywo!

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.

Konfucjusz

Program kursu

1. Marketing w Google, Marketing konwersji
  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś czyli jak zmienia się Google
  • Jak działają wyszukiwarki – filozofia Google
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki (schematy wyszukiwania)
  • Reklama czy pozycjonowanie: wady i zalety, co jest lepsze dla sklepu internetowego
  • ROI, ROAS i wartość klienta w czasie (Life Time Value)
  • Lejek zakupowy i różne fazy świadomości klienta
2. Planowanie Kampanii Google Ads
  • Reklama w Google jako element całościowej polityki marketingowej firmy
  • Możliwości i ekosystem reklamy Google Ads (reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklama produktowa, sieć reklamowa, Gmail, Remarketing, YouTube, Mobile)
  • Ustalanie celów kampanii i sposób pomiaru konwersji
  • Etapy zakładania konta i konfiguracja ustawień kampanii pod cele sprzedażowe
  • Interface i główne karty konta Google Ads. Nawigacja na koncie (nowy interface Google Ads)
  • Optymalna struktura sprzedażowych kampanii Ads
3. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 1 (ranking, słowa kluczowe)
  • Aukcja reklam w Google: pozycja i ranking reklamy.  Jak być wyżej od konkurencji?
  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości ruchu na poszczególne słowa kluczowe
  • Dopasowania słów kluczowych
  • Najbardziej sprzedażowe słowa kluczowe
4. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 2 (reklamy, strony docelowe)
  • Formaty reklam Google Ads
  • Zasady redakcyjne Google
  • Optymalizacja tekstów reklamowych (jak pisać teksty sprzedażowe)
  • Jak zwiększyć atrakcyjność reklam
  • Optymalizacja stron docelowych kampanii (strona główna, strony kategorii, strony produktowe)
5. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 3 (wynik jakości, konwersje, optymalizacja)
  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Jak płacić mniej za reklamy? optymalizacja kosztu CPC (cost per click)
  • Pomiar konwersji i Optymalizacja konwersji
  • Mierzenie rezultatów: najpopularniejsze raporty
  • Remarketing i remarketing dynamiczny
  • Sposoby na skalowanie kampanii
    • Reklama w sieci reklamowej
    • Reklama na YouTube
6. Nowości w Google Ads

O trenerce

Dlaczego możesz mi zaufać?

Ewa Chojecka – Trener / Ekspert Google Ads

Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu Akademia Google Ads. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i „know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Jestem Trenerem Google Ads

Szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku

Prowadzę kampanie Google Ads

Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł

Internet Planet

Od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet

Posiadam Certyfikaty Google

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords oraz Certyfikat Google Partner

Wiedza poparta doświadczeniem

Mam ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

8 lat w edukacji i e-biznesie

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

Codziennie doradzam małym i dużym firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online

Kursy

Jestem autorką popularnego kursu “Akademia Google Ads”

Polecają nas!

Opinie moich kursantów

Nauka praktycznych umiejętności krok po kroku

Uczysz się w swoim tempie, w dowolnym miejscu i czasie.

Gotowa strategia Google Ads

Nie musisz się zastanawiać nad kolejnymi etapami, gdyż cały materiał jest bardzo dobrze przemyślany i ułożony tak, aby stworzyć od A do Z, krok po kroku, swoją własną kampanię w wyszukiwarce.

Prosty, zrozumiały język

Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.

Zupełnie nowy panel Google Ads!

Przeglądając szkolenia i kursy dostępne na rynku widzę, że niestety część z nich nie jest uaktualniana. Google Ads to żywy system, w którym zmiany zachodzą równie szybko jak w social mediach, więc posiadanie aktualnej wiedzy jest tutaj kluczowe. W kursie i na szkoleniu pokazuję wszystkie funkcjonalności oraz etapy budowania reklamy w wyszukiwarce właśnie w całkiem nowym panelu Google Ads!

0 teorii, 100% praktyki

To co jest potrzebne do opanowania Adwords to przede wszystkim umiejętności, których możesz się nauczyć TYLKO I WYŁĄCZNIE wykonując samodzielnie konkretne czynności. Dlatego mój kurs jest zbudowany tak, aby po każdej lekcji wcielić nową wiedzę w życie. Praktyczne tutoriale video i screencasty maksymalnie ułatwią Ci cały ten proces.

Samo „mięso” bez wypełniaczy i ozdobników

Osobiście mam świra na punkcie efektywności „czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybrałam do kursu samo „mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

Podsumowanie

Szkolenie w skrócie

Ucz się w swoim tempie, w dowolnym miejscu i czasie!

Zapytaj o szkolenie

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Pola wyboru