fbpx

Szkolenie SEO Friendly

Optymalizacja SEO to najbardziej efektywna i najtańsza metoda promocji internetowej.

Dzięki SEO:

N

pozyskasz więcej darmowego i kwalifikowanego ruchu z wyszukiwarki

N

szybko zwiększysz ilość odwiedzających Twoją stronę www

N

wykorzystasz ogromny potencjał użytkowników Google (ponad 25 mln)

Szkolenie SEO Friendly to kwintesencja SEO

Na szkoleniu przedstawimy techniki i sposoby na zoptymalizowanie strony bądź sklepu internetowego pod Google. Nauczysz się między innymi:

  • Jak działa wyszukiwarka i jak indeksuje strony oraz ustala ranking czyli ocenia która strona ma być wyżej, a która niżej w wynikach wyszukiwania
  • Jakie czynniki mają największy wpływ na ranking w Google
  • Jak prześwietlić stronę pod kątem tego czy jest zgodna z zaleceniami Google
  • Jak patrzeć na swój serwis “oczami Google”
  • Jak zabrać się za optymalizację czyli 3 najważniejsze etapy SEO
  • Jak wybrać najbardziej opłacalne słowa i frazy do optymalizacji
  • Jakie zmiany wprowadzić w kodzie strony
  • Jakie treści pisać pod wyszukiwarkę
  • Jak wykorzystać potencjał grafik i filmów na stronach
  • Jak prawidłowo linkować swoje podstrony
  • Co robić, aby nie dostać filtra/bana czyli sposoby na to, aby nie zostać usuniętym/zepchniętym z wyników Google
  • Jak mierzyć postępy w działaniach SEO czyli jak monitorować zyski z optymalizacji

a także

Pokażemy Ci przydatne, praktyczne i darmowe narzędzia, które przyspieszą i ułatwią pracę przy Optymalizacji SEO. Z reguły firmy optymalizacyjne/pozycjonerskie nie pokazują programów, którymi się posługują – my nie mamy nic do ukrycia i chcemy dać Ci komplet potrzebnych narzędzi “na tacy”.

Dlaczego Szkolenie SEO Friendly jest wyjątkowe:

  •  Optymalizacja SEO w Pigułce:

Tylko najważniejsze i praktyczne informacje, bez ogólników i wypełniaczy

  • Tylko praktyczne i gotowe do wdrożenia rozwiązania

Zależy nam na tym, aby uczestnicy sami potrafili optymalizować witryny, kładziemy więc nacisk na praktyczne metody i gotowe do wykorzystania techniki.

  • Prosty, zrozumiały i nietechniczny język

Jeśli przeraża Cię slang informatyczny to odetchnij z ulgą – nie musisz znać się na programowaniu, aby skutecznie wdrażać SEO! Wszystkie zagadnienia zostaną przedstawione w zrozumiały i nietechniczny sposób.

Dzięki prawidłowej optymalizacji Twoja strona będzie lepiej indeksowana przez Google, przez co zyskasz lepszą ekspozycję w wyszukiwarce (strona będzie się pojawiała wyżej, na więcej słów kluczowych), co z kolei przełoży się na więcej darmowego ruchu i więcej klientów. Czy może być lepsza i bardziej opłacalna forma promocji?

 

Bezpieczne pozycjonowanie (White Hat SEO)

Algorytm Google odpowiedzialny za ranking stron cały czas się zmienia. To co było skuteczne do tej pory teraz może Ci wręcz zaszkodzić! Większość dotychczasowych zasad pozycjonerskich już nie działa! Google bardzo rygorystycznie pilnuje teraz tego, czy strona jest stworzona zgodnie z ich zaleceniami (Google dla Webmasterów) i jeśli łamie te zasady jest karana (tzw. filtr lub ban).

Metody, które przedstawiamy na szkoleniu są w 100% zgodne z polityką Google – nie ryzykujesz więc kar w postaci usunięcia z indeksu bądź spadku na dalsze strony wyszukiwań. Zobacz co jest TERAZ SKUTECZNE, uchroń się przed zmianami algorytmu oraz bezpiecznie pozycjonuj stronę internetową.

POWIEDZ MI, A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, POZWÓL MI ZROBIĆ A ZROZUMIEM.

Konfucjusz

PROGRAM KURSU:

  1. Jak działają wyszukiwarki i jak ustalają ranking wyników
  2. Jak zmienia się wyszukiwarka Google
  3. Universal Search i Blended Search
  4. Trendy wyszukiwania i Statystyki wyszukiwarki
  5. Co wpływa na pozycję w wyszukiwarkach – ranking najważniejszych czynników
  6. Narzędzia SEO (Google Search Console i inne)
  7. Czynniki 3 etapy SEO: wybór słów kluczowych, optymalizacja, link building
  8. Wybór odpowiednich słów kluczowych i fraz do optymalizacji:
    • Frazy generyczne vs Long tail
  9. Optymalizacja techniczna witryny
    • Meta tagi jako najważniejszy element kodu strony
    • Pozostałe elementy optymalizacji technicznej
  10. Optymalizacja treści (SEO copywriting)
    • Jakie treści promowane są przez wyszukiwarki
    • Słowa kluczowe w treści strony
    • Jak pisać teksty pod wyszukiwarkę
  11. Optymalizacja nawigacji
  12. Optymalizacja grafiki – jak wykorzystać potencjał obrazków na stronach
  13. Link popularity 
  14. Nieetyczne sposoby pozycjonowania i dlaczego lepiej ich unikać
  15. Monitoring i pomiar skuteczności działań SEO
    • Zestaw kluczowych wskaźników służących pomiarowi sukcesu działań SEO
  16. Narzędzia przydatne przy optymalizacji SEO

DLACZEGO MOŻESZ MI ZAUFAĆ

Jestem praktykiem z 20-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 7 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu Akademia Google Ads. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i know-how.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert Google Ads i SEO

20 lat praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

12 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 500 kampanii online o łącznej wartości ponad 7 mln PLN

Autorka “Akademii Google Ads”

Opinie moich kursantów

Ewa, Twój kurs to strzał w dziesiątkę. Prowadzę gabinet coachingu i hipnoterapii i dwa lata temu firma Google bezpłatnie ustawiła dla mnie reklamy Adwords. Co jakiś czas zgłaszały się do mnie firmy, które oferowały usługi w zakresie prowadzenia kampanii, jednak dla mojego biznesu cena była zbyt wysoka. Poza tym chciałam sama zrozumieć i nauczyć się, jak reklamuje się w Google. I wreszcie trafiłam na Twój kurs. W krótkim czasie wszystko, co było dla mnie kompletnie niezrozumiałe, stało się jasne i łatwe. Przygotowałam własne kampanie, wiem, jak wyznaczać słowa kluczowe, wiem jak tworzyć treści, które przyciągną mojego klienta i przekonają do moich usług. Dość powiedzieć, że prawie codziennie kontaktują się mną nowi klienci, z zapytaniem o moją ofertę, pomimo okresu wakacji. A reklamy działają zaledwie miesiąc! Dzięki wiedzy na temat optymalizacji, zmniejszyłam koszty reklam o ponad 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Kurs jest rewelacyjny. Polecam każdemu, kto prowadzi własny mały biznes.

Anna Bajorek-Dołba

Coach, Hipnoterapeuta, altiore.eu

Jeżeli chcecie dowiedzieć się o co chodzi z reklamami w Google Adwords, a w szczególności o reklamach w wyszukiwarce i na koniec sami potrafić taką reklamę stworzyć i wdrożyć to kurs ? Akademia Google Adwords- prowadzony przez Ewę jest na pewno dla Was. Jest bardzo merytoryczny, prowadzony profesjonalnie, przystępnym językiem, też dla laika , Ewa przez cały kurs dzieli się swoim doświadczeniem i zwraca uwagę na różne ?triki? stosowane przez Google! Oprócz wiedzy teoretycznej jest bardzo dużo praktyki i sam/a uczysz się o co chodzi w tej formie reklamy

Małgorzata Główka

właściciel, www.maaamstyle.pl

Dzięki szkoleniu z Google AdWords u Ewy Chojeckiej liczba kliknięć na naszej stronie zwiększyła się o 20% a jednocześnie koszty reklamowania się spadły dokładnie o połowę. Koszt szkolenia zwrócił się w ciągu dwóch miesięcy.

Grzegorz Lindenberg

www.rehabilis.eu

Kurs Google Adwords, prowadzi za rękę. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione. Można słuchać i klikać w swoim Adwordzie w tym samym momencie. Materiału jest bardzo dużo, a kurs idzie w bardzo szybkim tempie. Na szczęście można do wszystkiego wrócić i na spokojnie zrobić jeszcze raz. Właśnie jestem w trakcie “próbnej kampanii”, ale na jesień planuje właściwą kampanię i wiem, że tylko z materiałami od Ewy :). Jeśli szukasz kursu o Google Adwords, to dalej nie szukaj. Polecam.

Katarzyna Wardecka

właściciel, Centrum Konwersacji Sp. z o.o

Ogromna wartością kursu było indywidualne podejście do każdego uczestnika kursu i do jego biznesu. Wszystko było wyjaśnione bardzo przystępnie, a forma kursu (video), ułatwiała jeszcze sprawę. Za stosunkowo niewielkie pieniądze otrzymałam w 5 tygodni solidną dawkę wiedzy! Moja kampania ruszyła kilka dni temu, a ruch na stronie bardzo się zwiększył, wierzę, że to przełoży się niebawem na sprzedaż. Raz jeszcze dziękuję i czekam na kolejny kurs Twojego autorstwa! Na pewno

Natalia Krajnik

właściciel, http://www.akademiaskory.pl

Kurs okazał się dobrze zainwestowanymi pieniędzmi i już przynosi zamierzone efekty. Materiał przedstawiony był  krok po kroku, dokładnie, na aktualnych treściach i prowadzony tak, że każdy nawet zupełny laik w temacie spokojnie sobie poradzi. Ewa jest osobą kompetentną i zaangażowaną, w trakcie kursu odpowiadała na każde zadane pytanie, a także omawiała problemy na cotygodniowym live’ie. Gorąco polecam !!!

Marta Zwolińska

właściciel, www.insidestudio.krakow.pl

Wyślij zapytanie o szkolenie

Wybierz szkolenie:

Zgoda na przetwarzanie danych: