Kompendium wiedzy o e-marketingu w pigułce

Szkolenie Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce

Poznaj przyszłe techniki digital marketingu

Na tym praktycznym szkoleniu nauczysz się co będzie skuteczne w najbliższej przyszłości, jakie formy reklamy internetowej warto wykorzystać i które przyniosą największy zwrot z inwestycji. Zauważ, że teraz nie chodzi o uczenie się tego, co działało do tej pory. Jeśli uczysz się tego co działało kiedyś to już w tym momencie pozostajesz w tyle. Na naszym praktycznym szkoleniu/warsztacie zobaczysz co działa TERAZ i jakie będą trendy w nadchodzącym czasie, abyś mógł prowadzić sprytny marketing i rozwijać swój biznes dynamicznie.

Na szkoleniu Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce:

Poznasz najbardziej skuteczne techniki marketingu internetowego na 2020 oraz nauczysz się jak je stosować

Dowiesz się jak stworzyć bardzo skuteczną strategię marketingową opartą o 3 proste kroki: Oferta + Platforma + Promocja

Nauczysz się jak zbudować platformę sprzedażową (stronę internetową/sklep), aby przynosiła dochody

Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w klientów, czyli zwiększyć konwersję

Nauczysz się mierzyć sukces działań internetowych za pomocą darmowych narzędzi

Dowiesz się co zrobić, aby budżet wydany w internecie przełożył się na efekty sprzedażowe

Strategia = klucz do sukcesu

Marketing najczęściej jest kojarzony tylko z promocją i reklamą.

Tymczasem właściwy marketing produktów i usług zaczyna się od stworzenia OFERTY, którą pokochają klienci. Drugim elementem jest właściwie przygotowana PLATFORMA czyli nasza strona internetowa lub też sklep. Platforma powinna być zoptymalizowana pod klienta, sprzedaż oraz pod Google. I dopiero kolejnym elementem jest PROMOCJA czyli między innymi reklama w Google. Tylko tak stworzona strategia marketingowa gwarantuje nam powodzenie naszych działań promocyjnych online.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do:

  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy, którzy prowadzą biznes online (e-biznes, sklepy internetowe)
  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy prowadzą biznes stacjonarny, ale zamierzają także sprzedawać online
  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy chcą promować się w najskuteczniejszym kanale marketingowym jakim jest obecnie internet
  • Osoby, które chcą znaleźć pracę w najprężniej rozwijającej się branży jaką jest marketing internetowy
  • Wszystkich, którzy chcą uzyskać przydatną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu w internecie

Dzięki szkoleniu Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce:

Poczujesz się pewnie i swobodnie w świecie marketingu online

Poznasz sprawdzone sposoby (Best Practice) na prowadzenie dochodowych kampanii marketingowych w internecie

Zobaczysz, jak docierać do właściwej grupy do docelowej i skutecznie sprzedawać swoje usługi i produkty w internecie

Zaczniesz prowadzić marketing internetowy w sposób usystematyzowany, efektywny i mierzalny

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.

Konfucjusz

Program szkolenia

Moduł 1. Marketing w Internecie
  • Dlaczego online marketing to jedyna droga dla biznesu (zalety i porównanie z marketingiem offline)
  • Hot Trendy w e-marketingu na 2020 rok
  • Sprzedaż offline i online ? podobieństwa i różnice (handel tradycyjny i ecommerce)
  • Strategia marketingu online ? Jak wdrożyć skuteczną strategię w internecie
  • Uniwersalna i skuteczna strategia 3P: Produkt + Platforma + Promocja
Moduł 2. Jak stworzyć ofertę, która pokochają klienci

Nauczysz się jak skonstruować ofertę, aby Twoi klienci ją pokochali. Oferta bowiem to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. Oferta i model biznesowy to absolutne podstawy funkcjonowania każdej firmy. Musisz wiedzieć na jakim rynku działasz, jakich klientów obsługujesz, jakie są Twoje USP i mocne strony, czyli dlaczego klienci mają kupić właśnie od Ciebie. Wokół oferty budujemy następnie platformę sprzedażową i promocję. W marketingowej koncepcji 5 P (Product ? Price ? Place ? Promotion ? People) Oferta czyli Produkt lub Usługa zajmuje pierwsze i priorytetowe miejsce. I od tego zawsze powinniśmy zacząć nasze ?wysiłki? marketingowe.

Moduł 3. Jak zoptymalizować stronę (lub sklep) pod Google, klienta i sprzedaż

Następnie zajmiemy się platformą sprzedażową, czyli stroną www i sklepem. To strona bowiem (lub sklep) odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe naszych kampanii reklamowych. To TU trafiają klienci i to TU podejmują decyzje zakupowe! Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w kupujących i co zrobić, aby Twoja strona była Twoim najlepszym handlowcem. Będziemy pracować na tym jak zwiększyć współczynnik konwersji, czyli jak przekształcić odwiedzających w kupujących.

  • Wybór platformy do sprzedaży
    • Sklep
    • Landing page
  • Przepływ użytkowników na stronie / w sklepie
  • Pozyskiwanie nowych użytkowników
  • Angażowanie obecnych
    • Czat
    • Call plugin
    • Socialproof
  • “Nawracanie” porzucających koszyk
  • Display/RTB/Facebook/Google Ads
  • Retargeting
  • e-mail retargeting
Moduł 4. Najważniejsze narzędzia czyli Online Media-mix:

Marketing w Google:

  • Reklama w ekosystemie reklamowym Google (Google Ads: wyszukiwarka, YouTube, Gmail)
  • Optymalizacja SEO i pozycjonowanie w 2020 roku
    • Webmaster Tools
    • Ligthhouse
    • Voice Search
    • Jak dobyć pozycję 0 (numer 0 ranking)

Pozostałe narzędzia e-marketingu:

  • e-mail marketing
  • marketing społecznościowy (Facebook, Instagram, Pinterest)
  • content marketing i e-branding
  • programy afiliacyjne/partnerskie
  • inne formy promocji w internecie

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Moduł 5. Planowanie, kreacja i efektywność w e-marketingu
  • Skuteczność poszczególnych narzędzi marketingowych i wybór optymalnych narzędzi
  • Cele kampanii a formaty reklamowe
  • Wskaźniki mediowe i sposób rozliczania kampania internetowych: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS
  • Selling Copywriting czyli jak pisać reklamy, które same sprzedają
Moduł 6. Efektywność w e-marketingu
  • Jak zmierzyć sukces ? analityka internetowa z pomocą Google Analytics
  • Mierzenie konwersji / sprzedaży
  • Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

Ćwiczenia praktyczne z umiejętności e-marketingowych:

  • Tworzenie produktu poszerzonego i wyznaczanie USP (wyróżniki oferty)
  • Szybki audyt strony www lub sklepu
  • Tworzenie skutecznej reklamy na przykładzie reklamy Google Ads
  • Brief marketingowy

Kim jestem?

Dlaczego możesz mi zaufać?

Ewa Chojecka – Trener / Ekspert Google Ads

Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu Akademia Google Ads. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i „know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Jestem Trenerem Google Ads

Szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku

Prowadzę kampanie Google Ads

Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł

Internet Planet

Od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet

Posiadam Certyfikaty Google

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords oraz Certyfikat Google Partner

Wiedza poparta doświadczeniem

Mam ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

8 lat w edukacji i e-biznesie

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

Codziennie doradzam małym i dużym firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online

Kursy

Jestem autorką popularnego kursu “Akademia Google Ads”

Wojciech Grześkowiak – Ecommerce Hacker/  Conversion Ninja /  Przedsiębiorca

Z rynkiem e-commerce związany od 8 lat. Pomagał takim firmom jak Danone, Nestle, Coca-Cola w budowaniu kanału sprzedaży internetowej. Przedsiębiorca i właściciel kilku firm tworzących rozwiązania IT dla ecommerce i producentów FMCG. Właściciel  Trustisto – narzędzia, które zwiększa konwersję w e-sklepach nawet o 20% używając powiadomień bazujących na społecznym dowodzie słuszności. Ekspert w zakresie rozwoju technologii i oprogramowania dla biznesu. 

Polecają nas!

Opinie moich kursantów

Podsumowanie

Marketing internetowy / E-marketing to obecnie najlepszy kanał promocji

Marketing w internecie to obecnie najbardziej efektywna i najlepiej mierzalna forma reklamy – jest skuteczny, ma ogromny zasięg, działa 24h na dobę i jest dostępny dla wszystkich – zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm.

Znajomość e-marketingu jest dzisiaj niezbędna każdej firmie. To właśnie w internecie nasi klienci spędzają coraz więcej czasu. To tu szukają produktów i usług. Walka o klienta toczy się teraz online!

Firmy mają świadomość, że marketing internetowy to najlepszy wybór dla biznesu. Często jednak nie wiedzą jak się z nim zmierzyć. Próbują więc na własną rękę rozmaitych metod często błądząc i wybierając niewłaściwe narzędzia. Jednocześnie zmagają się z problemem jak nie wydać fortuny, a ograniczony budżet zainwestować skutecznie i efektywnie, aby przyniósł oczekiwany zwrot z inwestycji.

Zapytaj o szkolenie

Możemy zorganizować to szkolenie dla Ciebie w trybie zamkniętym – wyślij zapytanie poniżej:

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Pola wyboru