Szkolenie SEO Friendly

Optymalizacja SEO to najbardziej efektywna i najtańsza metoda promocji internetowej.

Dzięki SEO:

pozyskasz więcej darmowego i kwalifikowanego ruchu z wyszukiwarki

szybko zwiększysz ilość odwiedzających Twoją stronę www

wykorzystasz ogromny potencjał użytkowników Google (ponad 25 mln)

Szkolenie SEO Friendly to kwintesencja SEO

Na szkoleniu przedstawimy techniki i sposoby na zoptymalizowanie strony bądź sklepu internetowego pod Google. Nauczysz się między innymi:

  • Jak działa wyszukiwarka i jak indeksuje strony oraz ustala ranking czyli ocenia która strona ma być wyżej, a która niżej w wynikach wyszukiwania
  • Jakie czynniki mają największy wpływ na ranking w Google
  • Jak prześwietlić stronę pod kątem tego czy jest zgodna z zaleceniami Google
  • Jak patrzeć na swój serwis “oczami Google”
  • Jak zabrać się za optymalizację czyli 3 najważniejsze etapy SEO
  • Jak wybrać najbardziej opłacalne słowa i frazy do optymalizacji
  • Jakie zmiany wprowadzić w kodzie strony
  • Jakie treści pisać pod wyszukiwarkę
  • Jak wykorzystać potencjał grafik i filmów na stronach
  • Jak prawidłowo linkować swoje podstrony
  • Co robić, aby nie dostać filtra/bana czyli sposoby na to, aby nie zostać usuniętym/zepchniętym z wyników Google
  • Jak mierzyć postępy w działaniach SEO czyli jak monitorować zyski z optymalizacji

a także

Pokażemy Ci przydatne, praktyczne i darmowe narzędzia, które przyspieszą i ułatwią pracę przy Optymalizacji SEO. Z reguły firmy optymalizacyjne/pozycjonerskie nie pokazują programów, którymi się posługują – my nie mamy nic do ukrycia i chcemy dać Ci komplet potrzebnych narzędzi “na tacy”.

Szkolenie SEO Friendly

Dlaczego Szkolenie SEO Friendly jest wyjątkowe:

Optymalizacja SEO w Pigułce:
Tylko najważniejsze i praktyczne informacje, bez ogólników i wypełniaczy

Tylko praktyczne i gotowe do wdrożenia rozwiązania:
Zależy nam na tym, aby uczestnicy sami potrafili optymalizować witryny, kładziemy więc nacisk na praktyczne metody i gotowe do wykorzystania techniki.

Prosty, zrozumiały i nietechniczny język:
Jeśli przeraża Cię slang informatyczny to odetchnij z ulgą – nie musisz znać się na programowaniu, aby skutecznie wdrażać SEO! Wszystkie zagadnienia zostaną przedstawione w zrozumiały i nietechniczny sposób.

Dzięki prawidłowej optymalizacji Twoja strona będzie lepiej indeksowana przez Google, przez co zyskasz lepszą ekspozycję w wyszukiwarce (strona będzie się pojawiała wyżej, na więcej słów kluczowych), co z kolei przełoży się na więcej darmowego ruchu i więcej klientów. Czy może być lepsza i bardziej opłacalna forma promocji?

Bezpieczne pozycjonowanie (White Hat SEO)

Algorytm Google odpowiedzialny za ranking stron cały czas się zmienia.

To co było skuteczne do tej pory teraz może Ci wręcz zaszkodzić! Większość dotychczasowych zasad pozycjonerskich już nie działa! Google bardzo rygorystycznie pilnuje teraz tego, czy strona jest stworzona zgodnie z ich zaleceniami (Google dla Webmasterów) i jeśli łamie te zasady jest karana (tzw. filtr lub ban).

Metody, które przedstawiamy na szkoleniu są w 100% zgodne z polityką Google – nie ryzykujesz więc kar w postaci usunięcia z indeksu bądź spadku na dalsze strony wyszukiwań. Zobacz co jest TERAZ SKUTECZNE, uchroń się przed zmianami algorytmu oraz bezpiecznie pozycjonuj stronę internetową.

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.

Konfucjusz

Program kursu

1. Jak działają wyszukiwarki i jak ustalają ranking wyników
2. Jak zmienia się wyszukiwarka Google
4. Trendy wyszukiwania i Statystyki wyszukiwarki
5. Co wpływa na pozycję w wyszukiwarkach – ranking najważniejszych czynników
6. Narzędzia SEO (Google Search Console i inne)
8. Wybór odpowiednich słów kluczowych i fraz do optymalizacji

Frazy generyczne vs Long tail.

9. Optymalizacja techniczna witryny
  • Meta tagi jako najważniejszy element kodu strony;
  • Pozostałe elementy optymalizacji technicznej.
10. Optymalizacja treści (SEO copywriting)
  • Jakie treści promowane są przez wyszukiwarki;
  • Słowa kluczowe w treści strony;
  • Jak pisać teksty pod wyszukiwarkę.
11. Optymalizacja nawigacji
12. Optymalizacja grafiki – jak wykorzystać potencjał obrazków na stronach
14. Nieetyczne sposoby pozycjonowania i dlaczego lepiej ich unikać
15. Monitoring i pomiar skuteczności działań SEO

Zestaw kluczowych wskaźników służących pomiarowi sukcesu działań SEO.

16. Narzędzia przydatne przy optymalizacji SEO

Kim jestem?

Dlaczego możesz mi zaufać?

Ewa Chojecka, Trener / Ekspert Google Ads

Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu Akademia Google Ads. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i „know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Jestem Trenerem Google Ads

Szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku

Prowadzę kampanie Google Ads

Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł

Internet Planet

Od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet

Posiadam Certyfikaty Google

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords oraz Certyfikat Google Partner

Wiedza poparta doświadczeniem

Mam ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

8 lat w edukacji i e-biznesie

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

Codziennie doradzam małym i dużym firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online

Kursy

Jestem autorką popularnego kursu “Akademia Google Ads”

Polecają nas!

Opinie klientów

Zapytaj o szkolenie

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Pola wyboru