Adres:
Al. Jerozolimskie 121B
02-222 Warszawa
Na szkoleniu przedstawimy techniki i sposoby na zoptymalizowanie strony bądź sklepu internetowego pod Google. Nauczysz się między innymi:
a także
Pokażemy Ci przydatne, praktyczne i darmowe narzędzia, które przyspieszą i ułatwią pracę przy Optymalizacji SEO. Z reguły firmy optymalizacyjne/pozycjonerskie nie pokazują programów, którymi się posługują – my nie mamy nic do ukrycia i chcemy dać Ci komplet potrzebnych narzędzi “na tacy”.
Szkolenie SEO Friendly
Dzięki prawidłowej optymalizacji Twoja strona będzie lepiej indeksowana przez Google, przez co zyskasz lepszą ekspozycję w wyszukiwarce (strona będzie się pojawiała wyżej, na więcej słów kluczowych), co z kolei przełoży się na więcej darmowego ruchu i więcej klientów. Czy może być lepsza i bardziej opłacalna forma promocji?
Bezpieczne pozycjonowanie (White Hat SEO)
Algorytm Google odpowiedzialny za ranking stron cały czas się zmienia.
To co było skuteczne do tej pory teraz może Ci wręcz zaszkodzić! Większość dotychczasowych zasad pozycjonerskich już nie działa! Google bardzo rygorystycznie pilnuje teraz tego, czy strona jest stworzona zgodnie z ich zaleceniami (Google dla Webmasterów) i jeśli łamie te zasady jest karana (tzw. filtr lub ban).
Metody, które przedstawiamy na szkoleniu są w 100% zgodne z polityką Google – nie ryzykujesz więc kar w postaci usunięcia z indeksu bądź spadku na dalsze strony wyszukiwań. Zobacz co jest TERAZ SKUTECZNE, uchroń się przed zmianami algorytmu oraz bezpiecznie pozycjonuj stronę internetową.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.
Frazy generyczne vs Long tail.
Zestaw kluczowych wskaźników służących pomiarowi sukcesu działań SEO.
Kim jestem?
Ewa Chojecka, Trener / Ekspert Google Ads
Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu Akademia Google Ads. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak: LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i „know-how”. Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.
Szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku
Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł
Od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet
Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords oraz Certyfikat Google Partner
Mam ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce
Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych
Codziennie doradzam małym i dużym firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online
Jestem autorką popularnego kursu “Akademia Google Ads”
Polecają nas!