Google w pigułce

Unikatowy program Combo – Reklama Adwords i optymalizacja SEO

Kompleksowy marketing w wyszukiwarce Google polega na wykorzystywaniu zarówno płatnych linków sponsorowanych w wyszukiwarce (Adwords)  jak i bezpłatnych możliwości promocji w Google (optymalizacja SEO). Najlepsza strategią jest prowadzenie równoczesne obu tych działań w celu uzyskania jak najlepszych efektów.

Marketing w wyszukiwarkach to obecnie najbardziej popularne i najskuteczniejsze narzędzie promocji internetowej.
  • Zasięg: Google ma w Polsce ponad 17 mln użytkowników – to ponad 90% wszystkich internautów!
  • Strategia PULL: W odróżnieniu od tradycyjnej reklamy polegającej na namawianiu klientów do zakupu produktów lub usług, których sami zainteresowani często wcale nie potrzebują  marketing w  Google polega na przedstawianiu internautom oferty, którą są żywo zainteresowani. Klient wpisując odpowiednie zapytanie do wyszukiwarki określa jakie ma zapotrzebowanie i co go interesuje. Reklamodawca może więc precyzyjnie odpowiedzieć na zapytanie użytkownika i  przedstawić mu komunikat zgodny z intencjami i potrzebami klienta. Czy może być coś lepszego? Chyba nie. Odwieczne marzenie marketerów, aby precyzyjnie docierać z przekazem reklamowym w odpowiednim miejscu i czasue nareszcie stało się możliwe!
  • Zwrot z inwestycji: Wiele firm wskazuje tę formę promocji jako przynoszącą największy zwrot z inwestycji (ROI)

Zobacz próbkę szkolenia wybrane slajdy

Na szkoleniu „Google w Pigułce” w ciągu zaledwie jednego dnia zdobędziesz potężną dawkę wiedzy i nauczysz się:
  • Jak samemu przygotować i prowadzić skuteczną kampanię w linkach sponsorowanych Adwords – poznasz wszystkie  etapy planowania, budowania i obsługi skutecznej kampanii Google Adwords
  • jak zoptymalizować stronę pod Google, czyli jak zwiększyć darmowy ruch z wyszukiwarki (SEO)

DLA KOGO:

Jeśli chcesz:

  • poznać tajniki Google i prowadzić skuteczny marketing SEM w wyszukiwarce
  • wypromować stronę internetową w sieci
  • zdobyć nowych klientów w efektywny i tani sposób
  • sprawić by potencjalni klienci szybko i bez problemu znaleźli Twoją firmę w internecie
  • prowadzić działania przynoszące obecnie największy zwrot z inwestycji
  • wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (prawie 17 mln użytkowników w Polsce)
  • wyprzedzić konkurencję i być o krok przed nią
  • zdobyć nowe i cenne kwalifikacje potrzebne na obecnym rynku pracy

To szkolenie jest idealne dla Ciebie!

POWIEDZ MI, A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, POZWÓL MI ZROBIĆ A ZROZUMIEM.

Konfucjusz

PROGRAM KURSU:

1. Wprowadzenie do Google Adwords
  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś
  • Jak działają wyszukiwarki – filozofia Google
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki
  • Gdzie są wyświetlane reklamy Adwords
2. Planowanie kampanii
  • Etapy zakładania konta
  • Konfiguracja płatności
  • Konfiguracja ustawień kampanii
  • Interface i struktura konta Google Adwords
  • Aukcja reklam Google – pozycja i ranking reklam w Google
  • Struktura Adwords: konto, kampanie i grupy reklam
3.Tworzenie i zarządzanie kampanią Adwords
  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe
  • Formaty reklamowe Adwords i ich struktura
  • Zasady edytorskie Google
  • Układanie chwytliwych tekstów reklamowych
  • Wybór i optymalizacja strony docelowej kampanii
  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Wprowadzanie zmian (edycja reklam, słów kluczowych, grup reklam i kampanii)
  • Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
  • Optymalizacja kampanii w celu redukcji kosztów
  • Przydatne narzędzia dostępne na koncie Google Adwords
  • Reklamy w Sieci reklamowej Google
4. Skuteczna optymalizacja SEO
  • Jak działają wyszukiwarki i jak ustalają ranking wyników
  • Wybór odpowiednich słów kluczowych i fraz do optymalizacji
  • Wybór strategii optymalizacji
  • Optymalizacja techniczna witryny
  • Optymalizacja treści (SEO copywriting)
  • Optymalizacja nawigacji
  • Co zrobić aby internauci sami linkowali do Twojej strony (link baiting)
  • Nieetyczne sposoby pozycjonowania i dlaczego lepiej ich unikać

Program godzinowy:

od 9:15  rejestracja uczestników, poranna kawa
9:30 – 13:00 I część – Reklama Google Adwords
13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa
13:45 – 16:00 II część – Reklama Google Adwords
16:00 – 18:00 III część – Optymalizacja i pozycjonowanie

DLACZEGO MOŻESZ MI ZAUFAĆ

Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu “Akademia Google Ads“. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert Google Ads

Mój autorski program oraz metodologia szkoleń Google Ads to esencja całej mojej wiedzy i doświadczenia z dziedziny marketingu w internecie i w Google. Pokażę Ci cały system od A do Z.  Poprowadzę Cię na skróty przez tajniki i meandry systemu reklamowego Google i pomogę Ci uniknąć 95% błędów, które czyhają na początkujących reklamodawców. Dostaniesz na tacy gotową do wdrożenia strategię. Nie musisz szukać wyrywkowej wiedzy w internecie, i zastanawiać się czy to, co znajdziesz, jest wartościowe.

17 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

8 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN

Autorka “Akademii Google Ads”

Opinie moich kursantów

Ewa, Twój kurs to strzał w dziesiątkę. Prowadzę gabinet coachingu i hipnoterapii i dwa lata temu firma Google bezpłatnie ustawiła dla mnie reklamy Adwords. Co jakiś czas zgłaszały się do mnie firmy, które oferowały usługi w zakresie prowadzenia kampanii, jednak dla mojego biznesu cena była zbyt wysoka. Poza tym chciałam sama zrozumieć i nauczyć się, jak reklamuje się w Google. I wreszcie trafiłam na Twój kurs. W krótkim czasie wszystko, co było dla mnie kompletnie niezrozumiałe, stało się jasne i łatwe. Przygotowałam własne kampanie, wiem, jak wyznaczać słowa kluczowe, wiem jak tworzyć treści, które przyciągną mojego klienta i przekonają do moich usług. Dość powiedzieć, że prawie codziennie kontaktują się mną nowi klienci, z zapytaniem o moją ofertę, pomimo okresu wakacji. A reklamy działają zaledwie miesiąc! Dzięki wiedzy na temat optymalizacji, zmniejszyłam koszty reklam o ponad 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Kurs jest rewelacyjny. Polecam każdemu, kto prowadzi własny mały biznes.

Anna Bajorek-Dołba

Coach, Hipnoterapeuta, altiore.eu

Jeżeli chcecie dowiedzieć się o co chodzi z reklamami w Google Adwords, a w szczególności o reklamach w wyszukiwarce i na koniec sami potrafić taką reklamę stworzyć i wdrożyć to kurs – Akademia Google Adwords- prowadzony przez Ewę jest na pewno dla Was. Jest bardzo merytoryczny, prowadzony profesjonalnie, przystępnym językiem, też dla laika , Ewa przez cały kurs dzieli się swoim doświadczeniem i zwraca uwagę na różne „triki” stosowane przez Google! Oprócz wiedzy teoretycznej jest bardzo dużo praktyki i sam/a uczysz się o co chodzi w tej formie reklamy

Małgorzata Główka

właściciel, www.maaamstyle.pl

Dzięki szkoleniu z Google AdWords u Ewy Chojeckiej liczba kliknięć na naszej stronie zwiększyła się o 20% a jednocześnie koszty reklamowania się spadły dokładnie o połowę. Koszt szkolenia zwrócił się w ciągu dwóch miesięcy.

Grzegorz Lindenberg

www.rehabilis.eu

Kurs Google Adwords, prowadzi za rękę. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione. Można słuchać i klikać w swoim Adwordzie w tym samym momencie. Materiału jest bardzo dużo, a kurs idzie w bardzo szybkim tempie. Na szczęście można do wszystkiego wrócić i na spokojnie zrobić jeszcze raz. Właśnie jestem w trakcie “próbnej kampanii”, ale na jesień planuje właściwą kampanię i wiem, że tylko z materiałami od Ewy :). Jeśli szukasz kursu o Google Adwords, to dalej nie szukaj. Polecam.

Katarzyna Wardecka

właściciel, Centrum Konwersacji Sp. z o.o

Ogromna wartością kursu było indywidualne podejście do każdego uczestnika kursu i do jego biznesu. Wszystko było wyjaśnione bardzo przystępnie, a forma kursu (video), ułatwiała jeszcze sprawę. Za stosunkowo niewielkie pieniądze otrzymałam w 5 tygodni solidną dawkę wiedzy! Moja kampania ruszyła kilka dni temu, a ruch na stronie bardzo się zwiększył, wierzę, że to przełoży się niebawem na sprzedaż. Raz jeszcze dziękuję i czekam na kolejny kurs Twojego autorstwa! Na pewno

Natalia Krajnik

właściciel, http://www.akademiaskory.pl

Kurs okazał się dobrze zainwestowanymi pieniędzmi i już przynosi zamierzone efekty. Materiał przedstawiony był  krok po kroku, dokładnie, na aktualnych treściach i prowadzony tak, że każdy nawet zupełny laik w temacie spokojnie sobie poradzi. Ewa jest osobą kompetentną i zaangażowaną, w trakcie kursu odpowiadała na każde zadane pytanie, a także omawiała problemy na cotygodniowym live’ie. Gorąco polecam !!!

Marta Zwolińska

właściciel, www.insidestudio.krakow.pl

Szkolenie w skrócie

Nauka praktycznych umiejętności krok po kroku

Uczysz się w swoim tempie, w dowolnym miejscu i czasie.

Zupełnie nowy panel Google Ads!

Przeglądając szkolenia i kursy dostępne na rynku widzę, że niestety część z nich nie jest uaktualniana. Google Ads to żywy system, w którym zmiany zachodzą równie szybko jak w social mediach, więc posiadanie aktualnej wiedzy jest tutaj kluczowe. W kursie i na szkoleniu pokazuję wszystkie funkcjonalności oraz etapy budowania reklamy w wyszukiwarce właśnie w całkiem nowym panelu Google Ads!

Gotowa strategia Google Ads

Nie musisz się zastanawiać nad kolejnymi etapami, gdyż cały materiał jest bardzo dobrze przemyślany i ułożony tak, aby stworzyć od A do Z, krok po kroku, swoją własną kampanię w wyszukiwarce.

0 teorii, 100% praktyki

To co jest potrzebne do opanowania Adwords to przede wszystkim umiejętności, których możesz się nauczyć TYLKO I WYŁĄCZNIE wykonując samodzielnie konkretne czynności. Dlatego mój kurs jest zbudowany tak, aby po każdej lekcji wcielić nową wiedzę w życie. Praktyczne tutoriale video i screencasty maksymalnie ułatwią Ci cały ten proces.

Prosty, zrozumiały język

Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.

Samo “mięso” bez wypełniaczy i ozdobników

Osobiście mam świra na punkcie efektywności “czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybrałam do kursu samo “mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

Wyślij zapytanie o szkolenie

Wybierz szkolenie:

Zgoda na przetwarzanie danych:

4 + 4 =