Google w pigułce

Unikatowy program Combo? Reklama Adwords i optymalizacja SEO

Kompleksowy marketing w wyszukiwarce Google polega na wykorzystywaniu zarówno płatnych linków sponsorowanych w wyszukiwarce (Adwords)  jak i bezpłatnych możliwości promocji w Google (optymalizacja SEO). Najlepsza strategią jest prowadzenie równoczesne obu tych działań w celu uzyskania jak najlepszych efektów.

Marketing w wyszukiwarkach to obecnie najbardziej popularne i najskuteczniejsze narzędzie promocji internetowej.

Zasięg: Google ma w Polsce ponad 17 mln użytkowników ? to ponad 90% wszystkich internautów!

Strategia PULL: W odróżnieniu od tradycyjnej reklamy polegającej na namawianiu klientów do zakupu produktów lub usług, których sami zainteresowani często wcale nie potrzebują  marketing w  Google polega na przedstawianiu internautom oferty, którą są żywo zainteresowani. Klient wpisując odpowiednie zapytanie do wyszukiwarki określa jakie ma zapotrzebowanie i co go interesuje. Reklamodawca może więc precyzyjnie odpowiedzieć na zapytanie użytkownika i  przedstawić mu komunikat zgodny z intencjami i potrzebami klienta. Czy może być coś lepszego? Chyba nie. Odwieczne marzenie marketerów, aby precyzyjnie docierać z przekazem reklamowym w odpowiednim miejscu i czasue nareszcie stało się możliwe!

Zwrot z inwestycji: Wiele firm wskazuje tę formę promocji jako przynoszącą największy zwrot z inwestycji (ROI)

Zobacz próbkę szkolenia

Na szkoleniu Google w Pigułce w ciągu zaledwie jednego dnia zdobędziesz potężną dawkę wiedzy i nauczysz się:

  • jak samemu przygotować i prowadzić skuteczną kampanię w linkach sponsorowanych Adwords, poznasz wszystkie  etapy planowania, budowania i obsługi skutecznej kampanii Google Adwords;
  • jak zoptymalizować stronę pod Google, czyli jak zwiększyć darmowy ruch z wyszukiwarki (SEO).

Dla kogo jest to szkolenie?

Jeśli chcesz:

  • poznać tajniki Google i prowadzić skuteczny marketing SEM w wyszukiwarce
  • wypromować stronę internetową w sieci
  • zdobyć nowych klientów w efektywny i tani sposób
  • sprawić by potencjalni klienci szybko i bez problemu znaleźli Twoją firmę w internecie
  • prowadzić działania przynoszące obecnie największy zwrot z inwestycji
  • wykorzystać ogromny potencjał wyszukiwarki Google (prawie 17 mln użytkowników w Polsce)
  • wyprzedzić konkurencję i być o krok przed nią
  • zdobyć nowe i cenne kwalifikacje potrzebne na obecnym rynku pracy

To szkolenie jest idealne dla Ciebie!

Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem.

Konfucjusz

Program kursu

Program godzinowy:

od 9:15 rejestracja uczestników, poranna kawa
9:30 – 13:00 I część – Reklama Google Adwords
13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa
13:45 – 16:00 II część – Reklama Google Adwords
16:00 – 18:00 III część – Optymalizacja i pozycjonowanie

1. Wprowadzenie do Google Adwords
  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś
  • Jak działają wyszukiwarki ? filozofia Google
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki
  • Gdzie są wyświetlane reklamy Adwords
2. Planowanie kampanii
  • Etapy zakładania konta
  • Konfiguracja płatności
  • Konfiguracja ustawień kampanii
  • Interface i struktura konta Google Adwords
  • Aukcja reklam Google ? pozycja i ranking reklam w Google
  • Struktura Adwords: konto, kampanie i grupy reklam
3. Tworzenie i zarządzanie kampanią Adwords
  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości ?ruchu? na poszczególne słowa kluczowe
  • Formaty reklamowe Adwords i ich struktura
  • Zasady edytorskie Google
  • Układanie chwytliwych tekstów reklamowych
  • Wybór i optymalizacja strony docelowej kampanii
  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Wprowadzanie zmian (edycja reklam, słów kluczowych, grup reklam i kampanii)
  • Mierzenie rezultatów ? najpopularniejsze raporty
  • Optymalizacja kampanii w celu redukcji kosztów
  • Przydatne narzędzia dostępne na koncie Google Adwords
  • Reklamy w Sieci reklamowej Google
4. Skuteczna optymalizacja SEO
  • Jak działają wyszukiwarki i jak ustalają ranking wyników
  • Wybór odpowiednich słów kluczowych i fraz do optymalizacji
  • Wybór strategii optymalizacji
  • Optymalizacja techniczna witryny
  • Optymalizacja treści (SEO copywriting)
  • Optymalizacja nawigacji
  • Co zrobić aby internauci sami linkowali do Twojej strony (link baiting)
  • Nieetyczne sposoby pozycjonowania i dlaczego lepiej ich unikać

Kim jestem?

Dlaczego możesz mi zaufać?

Ewa Chojecka, Trener / Ekspert Google Ads

Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu Akademia Google Ads. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i „know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Jestem Trenerem Google Ads

Szkolenia z zakresu Google Ads i marketingu internetowego prowadzę od 2012 roku

Prowadzę kampanie Google Ads

Przeprowadziłam kilkaset kampanii w Google Ads o wartości ponad 7 mln zł

Internet Planet

Od 13 lat z sukcesem prowadzę agencję performance marketingu w internecie Internet Planet

Posiadam Certyfikaty Google

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords oraz Certyfikat Google Partner

Wiedza poparta doświadczeniem

Mam ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu online, sprzedaży i ecommerce

8 lat w edukacji i e-biznesie

Na swoim koncie mam ponad 400 godzin szkoleniowych

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

Codziennie doradzam małym i dużym firmom jak wykorzystać potencjał internetu do zwiększenia sprzedaży online

Kursy

Jestem autorką popularnego kursu “Akademia Google Ads”

Polecają nas!

Opinie klientów

Nauka praktycznych umiejętności krok po kroku

Uczysz się w swoim tempie, w dowolnym miejscu i czasie.

Gotowa strategia Google Ads

Nie musisz się zastanawiać nad kolejnymi etapami, gdyż cały materiał jest bardzo dobrze przemyślany i ułożony tak, aby stworzyć od A do Z, krok po kroku, swoją własną kampanię w wyszukiwarce.

Prosty, zrozumiały język

Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.

Zupełnie nowy panel Google Ads!

Przeglądając szkolenia i kursy dostępne na rynku widzę, że niestety część z nich nie jest uaktualniana. Google Ads to żywy system, w którym zmiany zachodzą równie szybko jak w social mediach, więc posiadanie aktualnej wiedzy jest tutaj kluczowe. W kursie i na szkoleniu pokazuję wszystkie funkcjonalności oraz etapy budowania reklamy w wyszukiwarce właśnie w całkiem nowym panelu Google Ads!

0 teorii, 100% praktyki

To co jest potrzebne do opanowania Adwords to przede wszystkim umiejętności, których możesz się nauczyć TYLKO I WYŁĄCZNIE wykonując samodzielnie konkretne czynności. Dlatego mój kurs jest zbudowany tak, aby po każdej lekcji wcielić nową wiedzę w życie. Praktyczne tutoriale video i screencasty maksymalnie ułatwią Ci cały ten proces.

Samo „mięso” bez wypełniaczy i ozdobników

Osobiście mam świra na punkcie efektywności „czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybrałam do kursu samo „mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

Podsumowanie

Szkolenie w skrócie

Ucz się w swoim tempie, w dowolnym miejscu i czasie!

Zapytaj o szkolenie

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Pola wyboru