Adres:
Al. Jerozolimskie 121B
02-222 Warszawa
Jaka jest Twoja strategia ecommerce na 2024 rok❓
Czy nadal próbujesz hackować SEO, reklamy w Google Ads i Tik Toka?
Wdrażasz zaawansowany email marketing, system porzuconych koszyków, programmatic i do tego dorzucasz jeszcze 20% rabatu modląc się, że COŚ wreszcie zadziała?
A co jeśli Ci powiem, że takie chaotyczne działanie i wdrażanie cały czas nowych narzędzi jest bez sensu?
Są bowiem tylko 2 drogi do zwiększenia sprzedaży w ecommerce:
👍 zwiększenie ilości klientów
👍 zwiększanie wartości klientów (częstotliwości zakupów oraz średniej wartości zamówienia)
I tylko na tych aspektach powinny się koncentrować sklepy internetowe.
Zobacz skuteczną strategię ecommerce, dzięki której w 2024 roku nie tylko zwiększysz sprzedaż, ale przede wszystkim zwiększyć rentowność i zyski. Zapisz się, a dostęp do nagrania otrzymasz natychmiast po zapisie, aby nie tracić czasu i już od zaraz wdrażać w życie nowy system sprzedaży.
Aby sprzedawać online musisz:
Dlatego tak ważne jest, aby nie działać chaotycznie, tylko wdrożyć skuteczny i sprawdzony system sprzedaży, który pozwoli Ci znaleźć właściwego klienta w tłumie internautów, przekształcić go najpierw w jednorazowego konsumenta, a w następnej kolejności w lojalnego klienta, który kupuje u Ciebie więcej i częściej.
Co sprawia, że niektóre sklepy z powodzeniem zwiększają swoją pozycję na rynku i generują coraz większe przychody i zyski, a inne tylko walczą o przetrwanie?
Zasada Pareto. To jedna z głównych zasad biznesowych, która mówi, że 20% działań jest odpowiedzialna za 80% sukcesu. Jeśli więc w Twoim marketingu panuje chaos, a Ty przeskakujesz z jednej strategii na drugą cały czas chwytając się nowych pomysłów i nowych platform, zobacz jak prowadzą biznes najlepsze sklepy internetowe.
Większość firm ecommerce zajmuje się przez 80% swojego czasu czymś, co przynosi jedynie 20% efektów.
Chcesz odwrócić te proporcje?
Zapoznaj się z praktyczną strategią ecommerce, która pozwoli Ci w 2024 roku zwiększyć ilość i wartość sprzedaży online, podnieść konwersje oraz generować z miesiąca na miesiąc stały i dochodowy strumień klientów. A wszystko po to, aby podnieść rentowność i zwiększyć zyski Twojego sklepu internetowego.