Google Ads dla Ecommerce - Marketing internetowy, E-marketing, Szkolenia, Doradztwo = Internet Planet

Google Ads dla Ecommerce

Twoja sprzedaż eksploduje w 90 dni, dzięki hiper-personalizowanej strategii

Naszą domeną jest marketing konwersji w Google – pomagamy sklepom internetowym sprzedawać więcej w wyszukiwarce. Przekształcamy nierentowne kampanie w prężne narzędzia marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji i generujące ponadprzeciętne przychody.

Czym różni się kampania dla sklepu internetowego od kampanii strony internetowej?

Przede wszystkim celem. Tutaj wszystko skoncentrowane jest na sprzedaży. Chodzi więc o to, aby zmaksymalizować liczbę konwersji, sprzedać produkty wysokomarżowe oraz zminimalizować koszt pozyskania klienta. Wiemy czego potrzebują sklepy internetowe, dlatego koncentrujemy się głównie na:

1. Zwiększaniu ilości odwiedzających

Ilość odwiedzających sklep internetowy bezpośrednio przekłada się na ilość klientów. Maksymalne zwiększamy więc ruch w sklepie czyli dostarczamy jak najwięcej osób zainteresowanych ofertą.

2. Podwyższaniu współczynnika konwersji i zwiększaniu wartości sprzedaży

Wszystkie nasze działania są podporządkowane temu, aby poszerzyć lejek konwersji, czyli przekształcić jak najwięcej odwiedzających w kupujących. Co więcej koncentrujemy się nie tyle na ilości, ale na wartości sprzedaży. 

Tworzymy kompleksowe kampanie w celu optymalnego wykorzystania wszystkich możliwości systemu reklamowego Google Ads:

1.      Reklama w wyszukiwarce

Reklamy w postaci linków tekstowych wyświetlanych w wyszukiwarce Google na odpowiednie do oferty słowa kluczowe – reklama pojawia się na pierwszej stronie Google

 

2. Reklamy produktowe PLA (Product Listing Ads) 

Format dedykowany dla ecommerce. Reklamy umożliwiają wyświetlanie takich parametrów jak: zdjęcie produktu, pełna nazwa, cena, nazwa sklepu. Zalety reklam produktowych PLA:

  • większa konwersja – reklama idealnie dopasowana do tego czego szuka klient
  • wyższy CTR reklam
  • większy zasięg (reklamy mogą być wyświetlane równolegle z reklamami tekstowymi)

3.Reklama w sieci reklamowej Google

Emisja reklam tekstowych, graficznych (banerów) oraz video w sieci reklamowej Google, która swym zasięgiem obejmuje tysiące stron internetowych takich jak portale tematyczne, strony informacyjne, YouTube czy blogi – reklama jest wtedy ustawiona w oparciu o odpowiednie kryteria targetowania (kontekstowe, behawioralne, demograficzne).

4.Reklama mobilna

Reklamy można wyświetlać na telefonach komórkowych, tabletach i smartfonach oraz w aplikacjach mobilnych. Stały wzrost użytkowników mobilnych sprawia, że ta forma reklamy staje się niezwykle skuteczna.

5.Remarketing

Niezwykle skuteczna metoda zwiększająca konwersje polegająca na ponownym dotarciu do osób, które były zainteresowane ofertą sklepu. W naszych kampaniach wykorzystujemy zaawansowany remarketing polegający na tworzeniu segmentów pod konkretne cele (np. odzyskiwanie porzuconych koszyków, cross selling, budowanie lojalności).

Korzyści jakie osiągają nasi Klienci:

  • Wzrost liczby konwersji: poszerzamy lejek konwersji, czyli przekształcamy odwiedzających w kupujących, dzięki czemu więcej osób odwiedzających sklep dokonuje transakcji.
  • Wzrost wartości sprzedaży – zależy nam na tym, aby sprzedaż produkty drogie oraz wysokomarżowe
  • Spadek kosztu konwersji – zazwyczaj udaje nam się obniżyć koszt pozyskania klienta o 30-70%
  • Eliminacja nieefektywnych kliknięć: koncentrujemy się tylko na tym co na prawdę działa oszczędzając cenny budżet reklamowy

 

Efekty naszych działań

Liczby mówią same za siebie

 

Case 1. Sklep Internetowy branża “Moda”

Inwestycja miesięczna: 4 545,38 PLN

Przychód: 218 988,84 PLN

ROI: 4 817%

 

 
 
 

 

 
 
 

Case 2. Sklep Internetowy branża “Dom i wyposażenie”

Inwestycja: 26 928 PLN

Przychód: 1 020 798 PLN

ROAS: 3700%

 

 

 

 

Case 3 – Sklep internetowy branża “Obuwie dziecięce”

Wzrost konwersji o 320%  (z 55 do 177)

Obniżenie kosztu konwersji o 58,43 zł (z 86,15 zł do 27,72 zł)

 
 
 

 

 
 

 

-> Chcesz wznieść swoją kampanię Google Ads na wyższy poziom opłacalności?

Wyślij zapytanie w sprawie optymalizacj kampanii ecommerce 

 

Porozmawiaj z nami o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!