Google Ads dla Ecommerce- Marketing internetowy, E-marketing, Szkolenia, Doradztwo = Internet Planet

Google Ads dla Ecommerce

Marketing Konwersji w Google ? pomagamy sprzedawać więcej

Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych strategii sprzedażowych Google Ads dla sklepów internetowych. Przekształcamy kampanie w wyszukiwarce w prężne narzędzie marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji i generujące przychody.

Czym różni się kampania dla sklepu internetowego od kampanii strony internetowej?

Przede wszystkim celem. Tutaj wszystko skoncentrowane jest na sprzedaży. Chodzi więc o to, aby zmaksymalizować liczbę konwersji, sprzedać produkty wysokomarżowe oraz zminimalizować koszt pozyskania klienta. Wiemy czego potrzebują sklepy internetowe, dlatego koncentrujemy się głównie na:

1. Zwiększaniu ilości odwiedzających

 gdyż ilość odwiedzających sklep internetowy bezpośrednio przekłada się na ilość klientów. Maksymalne zwiększamy więc ruch w sklepie czyli dostarczamy jak najwięcej osób zainteresowanych ofertą.

2. Podwyższaniu współczynnika konwersji i zwiększaniu ilości kupujących

Zwiększamy współczynnik konwersji ? wszystkie nasze działania są podporządkowane temu, aby poszerzyć lejek konwersji, czyli przekształcić jak najwięcej odwiedzających w kupujących.

Tworzymy kompleksowe kampanie w celu optymalnego wykorzystania wszystkich możliwości systemu reklamowego Google Ads:

1.      Reklama w wyszukiwarce

Reklamy w postaci linków tekstowych wyświetlanych w wyszukiwarce Google na odpowiednie do oferty słowa kluczowe ? reklama pojawia się na pierwszej stronie Google

 

2. Reklamy produktowe PLA (Product Listing Ads)? 

Format dedykowany dla ecommerce. Reklamy umożliwiają wyświetlanie takich parametrów jak: zdjęcie produktu, pełna nazwa, cena, nazwa sklepu. Zalety reklam produktowych PLA:

  • większa konwersja ? reklama idealnie dopasowana do tego czego szuka klient
  • wyższy CTR reklam
  • większy zasięg (reklamy mogą być wyświetlane równolegle z reklamami tekstowymi)

3.Reklama w sieci reklamowej Google

Emisja reklam tekstowych, graficznych (banerów) oraz video w sieci reklamowej Google, która swym zasięgiem obejmuje tysiące stron internetowych takich jak portale tematyczne, strony informacyjne, YouTube czy blogi ? reklama jest wtedy ustawiona w oparciu o odpowiednie kryteria targetowania (kontekstowe, behawioralne, demograficzne).

4.Reklama mobilna

Reklamy można wyświetlać na telefonach komórkowych, tabletach i smartfonach oraz w aplikacjach mobilnych. Stały wzrost użytkowników mobilnych sprawia, że ta forma reklamy staje się niezwykle skuteczna.

5.Remarketing

Niezwykle skuteczna metoda zwiększająca konwersje polegająca na ponownym dotarciu do osób, które były zainteresowane ofertą sklepu. W naszych kampaniach wykorzystujemy zaawansowany remarketing polegający na tworzeniu segmentów pod konkretne cele (np. odzyskiwanie porzuconych koszyków, cross selling, budowanie lojalności).

Korzyści jakie osiągają nasi Klienci:

  • Wzrost liczby konwersji ? więcej osób odwiedzających sklep dokonuje transakcji ? poszerzamy lejek konwersji, czyli przekształcamy odwiedzających w kupujących.
  • Obniżenie kosztu za kliknięcie ? optymalizacja kosztów marketingowych ? dzięki nam płacisz mniej za reklamy (średnio obniżamy CPC o 50%)
  • Eliminacja nieefektywnych kliknięć ? koncentrujemy się tylkona tym co na prawdę działa oszczędzając cenny budżet reklamowy
  • Retencja i lojalność klientów ? dzięki remarketingowi klienci wracają po więcej i ponawiają zakupy, a Ci, którzy porzucili koszyk wracają i kończą transakcję.

 

Efekty naszych działań

-> Chcesz wznieść swoją kampanię Google Ads na wyższy poziom opłacalności?

Wyślij zapytanie o optymalizację kampanii ecommerce 

 

-> Chcesz samodzielnie prowadzić kampanię Google Ads?

Sprawdź nasze SZKOLENIA

Porozmawiaj z nami o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!

2 + 5 =