Google Ads dla Ecommerce
Twoja sprzedaż eksploduje w 90 dni, dzięki hiper-personalizowanej strategii
Naszą domeną jest marketing konwersji w Google – pomagamy sklepom internetowym sprzedawać więcej w wyszukiwarce. Przekształcamy nierentowne kampanie w prężne narzędzia marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji i generujące ponadprzeciętne przychody.

Czym różni się kampania dla sklepu internetowego od kampanii strony internetowej?
Przede wszystkim celem. Tutaj wszystko skoncentrowane jest na sprzedaży. Chodzi więc o to, aby zmaksymalizować liczbę konwersji, sprzedać produkty wysokomarżowe oraz zminimalizować koszt pozyskania klienta. Wiemy czego potrzebują sklepy internetowe, dlatego koncentrujemy się głównie na:
1. Zwiększaniu ilości odwiedzających
Ilość odwiedzających sklep internetowy bezpośrednio przekłada się na ilość klientów. Maksymalne zwiększamy więc ruch w sklepie czyli dostarczamy jak najwięcej osób zainteresowanych ofertą.
2. Zwiększaniu wartości sprzedaży
Poszerzamy lejek konwersji, czyli przekształcamy jak najwięcej odwiedzających w kupujących. Zwiększamy wartość sprzedaży, zwiększamy ROI i zmniejszamy koszt pozyskania klienta.
Tworzymy kompleksowe kampanie w celu optymalnego wykorzystania wszystkich możliwości systemu reklamowego Google Ads:
1. Reklama w wyszukiwarce
Reklamy w postaci linków tekstowych wyświetlanych w wyszukiwarce Google na odpowiednie do oferty słowa kluczowe – reklama pojawia się na pierwszej stronie Google

2. Reklamy produktowe PLA (Product Listing Ads)
Format dedykowany dla ecommerce. Reklamy umożliwiają wyświetlanie takich parametrów jak: zdjęcie produktu, pełna nazwa, cena, nazwa sklepu. Zalety reklam produktowych PLA:
- większa konwersja – reklama idealnie dopasowana do tego czego szuka klient
- wyższy CTR reklam
- większy zasięg (reklamy mogą być wyświetlane równolegle z reklamami tekstowymi)

3.Reklama w sieci reklamowej Google
Emisja reklam tekstowych, graficznych (banerów) oraz video w sieci reklamowej Google, która swym zasięgiem obejmuje tysiące stron internetowych takich jak portale tematyczne, strony informacyjne, YouTube czy blogi – reklama jest wtedy ustawiona w oparciu o odpowiednie kryteria targetowania (kontekstowe, behawioralne, demograficzne).

4.Reklama mobilna
Reklamy można wyświetlać na telefonach komórkowych, tabletach i smartfonach oraz w aplikacjach mobilnych. Stały wzrost użytkowników mobilnych sprawia, że ta forma reklamy staje się niezwykle skuteczna.

5.Remarketing
Niezwykle skuteczna metoda zwiększająca konwersje polegająca na ponownym dotarciu do osób, które były zainteresowane ofertą sklepu. W naszych kampaniach wykorzystujemy zaawansowany remarketing polegający na tworzeniu segmentów pod konkretne cele (np. odzyskiwanie porzuconych koszyków, cross selling, budowanie lojalności).

Korzyści jakie osiągają nasi Klienci:
- Wzrost liczby konwersji: poszerzamy lejek konwersji, czyli przekształcamy odwiedzających w kupujących, dzięki czemu więcej osób odwiedzających sklep dokonuje transakcji.
- Wzrost wartości sprzedaży – zależy nam na tym, aby sprzedaż produkty drogie oraz wysokomarżowe
- Spadek kosztu konwersji – zazwyczaj udaje nam się obniżyć koszt pozyskania klienta o 30-70%
- Eliminacja nieefektywnych kliknięć: koncentrujemy się tylko na tym co na prawdę działa oszczędzając cenny budżet reklamowy

Efekty naszych działań
Liczby mówią same za siebie
Case 1. Sklep Internetowy branża “Moda”
Inwestycja miesięczna: 4 545,38 PLN
Przychód: 218 988,84 PLN
ROI: 4 817%
Case 2. Sklep Internetowy branża “Dom i wyposażenie”
Inwestycja: 26 928 PLN
Przychód: 1 020 798 PLN
ROAS: 3700%
Case 3 – Sklep internetowy branża “Obuwie dziecięce”
Wzrost konwersji o 320% (z 55 do 177)
Obniżenie kosztu konwersji o 58,43 zł (z 86,15 zł do 27,72 zł)
-> Chcesz wznieść swoją kampanię Google Ads na wyższy poziom opłacalności?
Wyślij zapytanie w sprawie optymalizacj kampanii ecommerce
Porozmawiaj z nami o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!