fbpx

Strategie marketingowe 360° w internecie

Spraw, aby Twoja sprzedaż eksplodowała w 90 dni!

Specjalizujemy się w holistycznych strategiach marketingowych 360° w internecie. Przenosimy działania marketingowe online wyższy poziom opłacalności i przekształcamy kampanie promocyjne w prężne narzędzia marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji.

Świat marketingu online kryje w sobie nieograniczone możliwości. Pomożemy Ci ułożyć i wdrożyć indywidualną strategię e-marketingową, aby w pełni wykorzystać potencjał Twojej firmy oraz mediów cyfrowych.

 

Strategia 3P

Strategia 3P (Produkt + Platforma + Promocja) to nasza autorska praktyczna i uniwersalna formuła marketingowa, którą można zastosować w praktycznie każdym biznesie. Opiera się ona na 3 podstawowych elementach, które stanowią spójną i zintegrowaną całość. W odróżnieniu od skomplikowanych, wieloetapowych i mocno teoretycznych strategii marketingowych strategia 3P jest jasna, zrozumiała i szybka do wdrożenia, 

  1. Pierwszym elementem strategii 3P jest Produkt (lub Usługa) , które wraz z modelem biznesowym tworzą całościową Ofertę. Oferta to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. Oferta jest pierwszym i najbardziej istotnym elementem każdej strategii marketingowej. To trzon i fundament  funkcjonowania każdej firmy. Musisz wiedzieć na jakim rynku działasz, jakich klientów obsługujesz, jakie są Twoje USP i mocne strony, czyli dlaczego Klienci mają kupić właśnie od Ciebie. W tym elemencie odpowiadamy na 3 strategiczne i pogłębione pytania
  • CO robimy (model biznesowy, popyt, potencjał rynku, walidacja pomysłu)
  • JAK to robimy (know-how i USP, branża, rynek, klienci)
  • DLACZEGO to robimy (misja, wizja, nasze “why”)

 

2. Drugim elementem Strategii 3P jest Platforma, czyli strona internetową lub sklep.  pod Google, klienta i sprzedaż. To strona bowiem (lub sklep) odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe naszych kampanii reklamowych. To tu trafiają klienci i to tu podejmują decyzje zakupowe! Platforma jest Twoim najlepszym handlowcem, dlatego trzeba zadbać , aby pracowała na najwyższych obrotach 24h na dobę.

Dlaczego warto zoptymalizować platformę sprzedażową?

Bo to po prostu się opłaca!  Załóżmy proste działanie matematyczne: Twój współczynnik konwersji na stronie / w sklepie wynosi 1%. Oznacza to, że tylko 1 na 100 odwiedzających stronę / sklep dokonuje zakupu. 99 osób  wychodzi bez pozostawiania u Ciebie złotówki! Jeśli uda ci się zoptymalizować stronę i podnieść współczynnik konwersji np do 3% wtedy uzyskasz 3 x więcej klientów. Bez zwiększania budżetu marketingowego wygenerujesz 3 x więcej sprzedaży!

3. Promocja

Trzecim i integralnym elementem strategi 3P jest  Promocja. W przypadku promocji najczęściej stajemy przed dylematem jakie kanały marketingowe wybrać.  Firmy często więc na własną rękę rozmaitych metod często błądząc, chaotycznie wybierając techniki i i narzędzia, które nie zawsze są dla nich odpowiednie. Aby kanały marketingu online generowały  dochody i zwrot z inwestycji muszą być właściwie dobrane do odbiorców, branży i rynku.

„Cel bez planu to tylko życzenie”

 

ANTOINE DE SAINT EXUPERY

Strategiczne podejście marketingowe to podstawa sukcesu online

Firmy chcące odnieść sukces muszą być obecne w sieci i muszą to robić skutecznie. Internet to dzisiaj podstawowe źródło poszukiwania informacji o produktach i usługach. To niezwykle efektywne narzędzie, idealne do tego, aby zdobywać nowych klientów i zwiększać sprzedaż. Świat marketingu online kryje w sobie nieograniczone możliwości. Aktualnie konkurencja w internecie jest jednak ogromna. Aby odnieść sukces trzeba sprawić, aby holistyczna strategia marketingowa była idealnie dopasowna do branży, rynku, klientów i zasobów firmy. Tylko właściwa i indywidualna strategia sprzedażowo-marketingowa zapewni nam bowiem sukces rynkowy.

 

Jak pracujemy (Etapy)

 

  1. Spotkanie online i analiza potrzeb
  2. Pogłębiona analiza
    • Analiza rynku oraz bliższej i dalszej konkurencji
    • Audyt UX strony
    • Audyt narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console)
    • Analiza SWOT
    • Business Model Canvas
    • Analiza segmentów i person klientów
    • Analiza konkurencji
    • Analiza marki w sieci
    • Analiza prowadzonych działań marketingowych

Pogłębiona analiza obecnej sytuacji – przyglądamy się rynkowi, na którym działasz. Analizujemy Twój branżę i konkurencję. Myślimy kategoriami Twoich klientów: czego oni potrzebują, gdzie szukają informacji, jak się zachowują, na czym im zależy? To niezwykle istotny aspekt, który pomaga zbudować strategię trafiająca idealnie w potrzeby Twoich klientów. Następnie bierzemy pod lupę Twoją działalność (produkt, usługę) oraz Platformę (stronę www lub sklep), a także działania marketingowe. Badamy ścieżkę klienta (punkty styku) oraz sprawdzamy czy czy kanały promocji są wykorzystywane optymalnie. Niezwykle przydatne są tutaj dane z dostępnych narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics czy Google Search Console.

3. Ustalenie strategicznych celów i KPI

Na podstawie analizy, insightu oraz potrzeb ustalamy zarys strategicznych celów marketingowych oraz systemu pomiaru KPI (Key Performance Indicators – Kluczowe Czynniki Sukcesu.

4. Strategia komunikacji

Po ustaleniu celów strategicznych przechodzimy do definiowania strategii komunikacji . Przedstawiamy rekomendowane narzędzia i taktyki, które najlepiej sprawdzą się realizacji założonych celów.

5. Plan + Realizacja / Wdrożenie

Budujemy kampanię promocyjno-reklamową według wspólnie ustalonych założeń lub przekształcamy dotychczasowe działania wg nowej koncepcji. Wdrażamy zupełnie nową, zindywidualizowaną strategię komunikacji mającą na celu realizację założeń I jak największy zwrot z inwestycji.

6. Monitoring i optymalizacja

Monitorujemy efektywność prowadzonych działań i na bieżąco wprowadzamy zmiany mające zwiększyć efektywność.

 

Jesteśmy przekonani, że każda firma zna się najlepiej na swoim biznesie i na obsłudze klientów. My znamy się na marketingu i strategii online. Razem możemy wiele. Synergia wiedzy, doświadczenia i know-how pomoże wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!

Wyślij zapytanie już teraz i spraw, aby Twoja sprzedaz eksplodowała w 90 dni!

7 + 14 =