Audyt SEO Friendly
Zwiększ ilość odwiedzających z darmowych wyników Google!
Audyt SEO Friendly to kompleksowa analiza optymalizacyjna strony internetowej pod kątem elementów mających kluczowe znaczenie dla widoczności strony w Google. Bez optymalizacji SEO strona www NIE MA SZANS na dobre pozycje w Google.
Audyt SEO umożliwia skuteczne i tanie pozycjonowanie – dzięki wprowadzeniu zaleceń z audytu Twoja strona www stanie się przyjazna zarówno wyszukiwarkom jak i użytkownikom, co przyniesie wyraźną poprawę ekspozycji w naturalnych wynikach Google.

Elementy Audytu SEO Friendly:
Przy analizie serwisu bierzemy pod uwagę WSZYSTKIE niezbędne elementy optymalizacji SEO czyli zarównano elementy techniczne, nawigacyjne jak i niezwykle ważną optymalizację treści (SEO Copywriting). Szczegółowe elementy audytu:
Pozycja strony na najważniejsze słowa kluczowe
Ilość stron w indeksie Google
Trust rank
Poprawność kodu (optymalizacja techniczna)
Analiza Tytułów (znacznika Title)
Analiza Opisów (znacznika Description)
Optymalizacja nawigacji
Mapa strony
Inne elementy kodu (Nagłówki, Mikroformaty)
Optymalizacja grafiki i zdjęć
Dostępność strony dla Google (pełna/ograniczona)
Poprawne wyświetlanie strony w różnych rozdzielczościach
Czas wczytywania strony (desktop + mobile)
Strony 404
SEO Copywriting – poprawność pisania tekstów pod SEO
Unikalne treści – sprawdzenie pod kątem “duplicate content”
Integracja z Social Media
Architektura informacji i nawigacji
Przyjazne adresy URL
Mobile Friendlyness
Linkowanie wewnętrzne (ilość i jakość)
Link popularity – łączna ilość linków przychodzących (backlinks)
Linkowanie zewnętrzne (ilość i jakość)
Analiza statystyczna danych z Google Analytics
Analiza statystyczna danych z Google Search Console
Inne czynniki optymalizacyjne
Zestaw kluczowych wskaźników służących pomiarowi sukcesu działań SEO
+ lista rekomendacji i sugestii dotyczących potrzebnych do wprowadzenia zmian
WYNIKI Audytu SEO Friendly
Wynikiem audytu jest RAPORT zawierający analizę kondycji Twojej strony i listę “punktów optymalizacyjnych” pod względem których strona została prześwietlona i przeanalizowana. W raporcie zostaną przedstawione dane podzielone na 2 części:
- Poprawne elementy zgodne z polityka Google, których nie należy zmieniać
- Błędy optymalizacyjne – czynniki mające negatywny wpływ na indeksowanie w Google oraz sugestie i rekomendacje dotyczące poprawy tych czynników
Nasze raporty są czytelne (nawet dla osób nietechnicznych) a jego wyniki są łatwe do zinterpretowania.
Co będzie potrzebne do Audytu?
Audyt przeprowadzamy za pomocą własnych narzędzi, natomiast jeśli na stronie są zainstalowane statystyki Google Analytics i Narzędzia dla Webmasterów to dostęp do tych danych będzie pomocny.
Co zyskasz dzięki audytowi
Dzięki audytowi SEO i wdrożeniu zaproponowanych zmian zyskasz:
- więcej darmowego i kwalifikowanego (przynoszącego konwersje) ruchu z wyszukiwarki
- szybko zwiększysz ilość odwiedzających Twoją stronę www lub sklep
- wykorzystasz ogromny potencjał użytkowników Google (ponad 28 mln)
Co trzeba zrobić, aby zwiększyć ilość odwiedzających z Google?
1. Zamów Audyt poprzez formularz – Prześlij zapytanie (ofertę wraz ze szczegółami otrzymasz w ciągu 24h)
2. Pozwól nam przygotować analizę Twojej strony ( zazwyczaj trwa to ok. 10 dni)
3. Zaimplementuj zmiany na stronie www
4. Po wdrożeniu zmian ciesz się większym ruchem z wyszukiwarki Google!
Porozmawiaj z nami o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!