Audyt SEO Friendly

Zwiększ ilość odwiedzających z darmowych wyników Google!

Audyt SEO Friendly to kompleksowa analiza optymalizacyjna  strony internetowej pod kątem elementów mających kluczowe znaczenie dla widoczności strony w Google. Bez optymalizacji SEO strona www NIE MA SZANS na dobre pozycje w Google.

Audyt SEO umożliwia skuteczne i tanie pozycjonowanie – dzięki wprowadzeniu zaleceń z audytu Twoja strona www stanie się przyjazna zarówno wyszukiwarkom jak i użytkownikom, co przyniesie wyraźną poprawę ekspozycji w naturalnych wynikach Google.

Elementy Audytu SEO Friendly:

Przy analizie serwisu bierzemy pod uwagę WSZYSTKIE niezbędne elementy optymalizacji SEO czyli zarównano elementy techniczne, nawigacyjne jak i niezwykle ważną optymalizację treści (SEO Copywriting). Szczegółowe elementy audytu:

N

Ilość stron w indeksie Google

N

Page Rank

N

Poprawność kodu (optymalizacja techniczna)

N

Analiza Tytułów (znacznika Title)

N

Analiza Opisów (znacznika Description)

N

MetaKeywords

N

Inne elementy kodu (Nagłówki, Mikroformaty)

N

Optymalizacja grafiki i zdjęć

N

Dostępność strony dla Google (pełna/ograniczona)

N

Poprawne wyświetlanie strony w różnych rozdzielczościach

N

Poprawne wyświetlanie strony w różnych przeglądarkach

N

Czas wczytywania strony

N

Ilość błędów na stronie wg walidatora standardów W3

N

Przekierowanie domeny / canonical

N

Mapa strony

N

SEO Copywriting – poprawność pisania tekstów pod SEO

N

Unikalne treści – sprawdzenie pod kątem „duplicate content”

N

Integracja z Social Media

N

Architektura informacji i nawigacji

N

Przyjazne adresy URL

N

Linkowanie wewnętrzne (ilość i jakość)

N

Łączna ilość linków przychodzących (backlinks)

N

Linkowanie zewnętrzne (ilość i jakość)

N

Pozycja strony na 5 najpopularniejszych słów kluczowych

N

Analiza statystyczna danych z Google Analytics

N

Analiza danych z Google Webmaster Tools

N

Inne czynniki optymalizacyjne

+ lista rekomendacji i sugestii dotyczących potrzebnych do wprowadzenia zmian

WYNIKI Audytu SEO Friendly

Wynikiem audytu jest RAPORT zawierający analizę kondycji Twojej strony i listę „punktów optymalizacyjnych” pod względem których strona została prześwietlona i przeanalizowana. W raporcie zostaną przedstawione dane podzielone na 3 części:

  • Poprawne elementy – elementy zgodne z polityka Google, których nie należy zmieniać
  • Błędy optymalizacyjne – czynniki mające negatywny wpływ na indeksowanie w Google oraz sugestie i rekomendacje dotyczące poprawy tych czynników
  • Niezbędne elementy, które wyszukiwarka bierze pod uwagę indeksując treści i ustalając ranking

Nasze raporty są czytelne (nawet dla osób nietechnicznych) a jego wyniki są łatwe do zinterpretowania.

 

Co będzie potrzebne do Audytu?

Audyt przeprowadzamy za pomocą własnych narzędzi, natomiast jeśli na stronie są zainstalowane statystyki Google Analytics i Narzędzia dla Webmasterów to dostęp do tych danych będzie pomocny.

Co zyskasz dzięki audytowi

Audyt SEO Friendly to szybki i skuteczny sposób na lepszą ekspozycję strony w Google.

Dzięki audytowi SEO i wdrożeniu zaproponowanych zmian zyskasz:

N

Więcej odwiedzających z Google (darmowy ruch)

N

Wyższe pozycje w wyszukiwarce

Spraw, aby strona www pracowała dla Ciebie!

Co trzeba zrobić, aby zwiększyć ilość odwiedzających z Google?

1. Zamów Audyt poprzez formularz – Prześlij zapytanie (ofertę wraz ze szczegółami otrzymasz w ciągu 24h)
2. Pozwól nam przygotować analizę Twojej strony ( zazwyczaj trwa to ok. 10 dni)
3. Zaimplementuj zmiany na stronie www
4. Po wdrożeniu zmian ciesz się większym ruchem z wyszukiwarki Google!

Porozmawiaj z nami o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!

11 + 4 =