Audyt Google Ads
Zwiększ skuteczność kampanii w Google Ads!
Kampanie Adwords są stałym elementem strategii marketingowej większości firm. Jest to stabilna i efektywna metoda promocji o czym przekonało się już wielu reklamodawców. Pomimo tego wiele firm prowadzi kampanie, które nie przynoszą oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Cały czas borykają się z brakiem rentowności swoich działań w Google.

Co zyskasz dzięki Audytowi Adwords:
Audyt konta Google Ads pomaga przenieść kampanię ?na wyższe obroty? i sprawić, aby inwestycja w reklamy wreszcie zaczęła przynosić rezultaty w postaci kontaktów/leadów oraz sprzedaży. Dzięki audytowi dowiesz się jak wyeliminować błędy, które powodują stratę budżetu oraz co zrobić, aby kampania przynosiła więcej leadów i konwersji.
Efekty audytu:
- Wzrost liczby konwersji ? więcej osób odwiedzających stronę dokona transakcji
- Obniżenie kosztu za kliknięcie ? optymalizacja kosztów marketingowych ? dzięki nam zapłacisz mniej za reklamy
- Eliminacja nieefektywnych kliknięć ? pokażemy Ci co działa, a co nie oraz w jaki sposób oszczędzić budżet marketingowy
Wyniki jednej z kampanii po audycie:
Sytuacja wyjściowa: styczeń 2019: Ilość konwersji: 165, Koszt konwersji: 13 zł
Lipiec 2019: Ilość konwersji: 356 (wzrost o ponad 100%), Koszt konwersji: 8,28 zł (spadek o 35%)

Co zawiera Audyt Google Ads / AdWords:
Prześwietlimy konto Adwords pod kątem Twoich celów biznesowych, a wnioski przedstawimy w postaci czytelnego raportu zawierającego wszystkie możliwe techniki optymalizacyjne. Zaproponujemy właściwą i indywidualną strategię Adwords, która przyniesie mierzalne efekty. Pokażemy jak naprawdę działa system reklamowy Adwords i jak wykorzystać jego ?kruczki? i sekrety do zwiększenia skuteczności Twojego konta.
Ocena optymalizacji konta/kampanii pod konkretny cel Klienta
Key Performance Indicators/Kluczowe Czynniki Sukcesu ? Jak skutecznie mierzyć zwrot z inwestycji
Ocena bieżącej struktury konta i propozycja optymalnej struktury
Ocena ustawień kampanii
Słowa kluczowe: grupowanie, wybór, rozszerzanie listy słów kluczowych, dodawanie nowych słów kluczowych, usuwanie nierentownych słów kluczowych, dopasowania, stawki, słowa wykluczające
Wynik jakości ? ocena poziomu wyniku jakości słów kluczowych i sugestie odnośnie jego poprawy
Ocena treści reklamowych pod kątem copywritingu i skuteczności
Dopasowanie: zapytanie, słowa kluczowe, reklamy, landing page
Analiza stron docelowych / landing pages pod kątem Adwords i web usability
Analiza stawek i budżetów (PPC, budżety dzienne)
Śledzenie konwersji (pomiar konwersji oraz mierzenie zwrotu z inwestycji)
Poprawna konfiguracja statystyk
Best Practice czyli Najlepsze Praktyki ? wskazówki i propozycje dotyczące zwiększenia skuteczności kampanii AdWords

Komu polecamy Audyt Google Ads / Adwords
Osobom i firmom prowadzącym kampanie samodzielnie:
Początkujący reklamodawcy często nie znają wszystkich ustawień, zawiłości i kruczków Adwords. System reklamowy Google staje się coraz bardziej skomplikowany, cały czas są wprowadzane nowe funkcjonalności. Aby efektywnie prowadzić dziś kampanie Adwords trzeba być na bieżąco ze wszystkimi zmianami i nowymi ustawieniami. Poza tym każda kampania wymaga optymalizacji, czyli zwiększania jej skuteczności. Samemu ciężko jest to zrobić nie posiadając odpowiedniego know-how. Pozwól nam zrobić to dla Ciebie! Oszczędzimy Twój czas i pieniądze.
Firmom korzystających z podwykonawców zewnętrznych (agencji SEM)
Wielu klientów nie zdaje sobie sprawy z tego czy ich kampanie są prowadzone w efektywny sposób, gdyż nie potrafią realnie ocenić pracy agencji SEM. Pomagamy firmom w tym, aby zoptymalizować kampanię, ustalić właściwy sposób rozliczania oraz obniżyć koszty. Jeśli działania Adwords zlecasz agencji SEM i chcesz sprawdzić czy wywiązuje się ona prawidłowo ze swoich obowiązków ? pozwól, aby Twoja kampania została ?prześwietlona? przez niezależnego eksperta!
Jak przebiega Audyt Google Ads?
- Udzielenie czasowego dostępu do konta Google Ads i (konta Google Analytics ? opcja)
- Brief optymalizacyjny (ustalenie celów audytu i optymalizacji)
- Audyt trwa ok. 7 dni od wypełnienia Briefu
- Przesłanie Audytu w formie pdf
- Konsultacje online 45 min w celu omówienia audytu
Porozmawiaj z nami o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!