Audyt Adwords, Analiza kampanii i kont Adwords

Audyt Google Ads

Zwiększ skuteczność kampanii w Google Ads!

Kampanie Adwords są stałym elementem strategii marketingowej większości firm. Jest to stabilna i efektywna metoda promocji o czym przekonało się już wielu reklamodawców. Pomimo tego wiele firm prowadzi kampanie, które nie przynoszą oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Cały czas borykają się z brakiem rentowności swoich działań w Google.

Co zyskasz dzięki Audytowi Adwords:

Audyt konta Google Ads pomaga przenieść kampanię ?na wyższe obroty? i sprawić, aby inwestycja w reklamy wreszcie zaczęła przynosić rezultaty w postaci kontaktów/leadów oraz sprzedaży.  Dzięki audytowi dowiesz się jak wyeliminować błędy, które powodują stratę budżetu oraz co zrobić, aby kampania przynosiła więcej leadów i konwersji. 

Efekty audytu:

  • Wzrost liczby konwersji ? więcej osób odwiedzających stronę dokona transakcji
  • Obniżenie kosztu za kliknięcie ? optymalizacja kosztów marketingowych ? dzięki nam zapłacisz mniej za reklamy
  • Eliminacja nieefektywnych kliknięć ? pokażemy Ci co działa, a co nie oraz w jaki sposób oszczędzić budżet marketingowy

 

Wyniki jednej z kampanii po audycie:

Sytuacja wyjściowa: styczeń 2019: Ilość konwersji: 165, Koszt konwersji: 13 zł

Lipiec 2019: Ilość konwersji: 356 (wzrost o ponad 100%), Koszt konwersji: 8,28 zł (spadek o 35%)

 

Co zawiera Audyt Google Ads / AdWords:

Prześwietlimy konto Adwords pod kątem Twoich celów biznesowych, a wnioski przedstawimy w postaci czytelnego raportu zawierającego wszystkie możliwe techniki optymalizacyjne. Zaproponujemy właściwą i indywidualną strategię Adwords, która przyniesie mierzalne efekty. Pokażemy jak naprawdę działa system reklamowy Adwords i jak wykorzystać jego ?kruczki? i sekrety do zwiększenia skuteczności Twojego konta.

N

Ocena optymalizacji konta/kampanii pod konkretny cel Klienta

N

Key Performance Indicators/Kluczowe Czynniki Sukcesu ? Jak skutecznie mierzyć zwrot z inwestycji

N

Ocena bieżącej struktury konta i propozycja optymalnej struktury

N

Ocena ustawień kampanii

N

Słowa kluczowe: grupowanie, wybór, rozszerzanie listy słów kluczowych, dodawanie nowych słów kluczowych, usuwanie nierentownych słów kluczowych, dopasowania, stawki, słowa wykluczające

N

Wynik jakości ? ocena poziomu wyniku jakości słów kluczowych i sugestie odnośnie jego poprawy

N

Ocena treści reklamowych pod kątem copywritingu i skuteczności

N

Dopasowanie: zapytanie, słowa kluczowe, reklamy, landing page

N

Analiza stron docelowych / landing pages pod kątem Adwords i web usability

N

Analiza stawek i budżetów (PPC, budżety dzienne)

N

Śledzenie konwersji (pomiar konwersji oraz mierzenie zwrotu z inwestycji)

N

Poprawna konfiguracja statystyk

N

Best Practice czyli Najlepsze Praktyki ? wskazówki i propozycje dotyczące zwiększenia skuteczności kampanii AdWords

Komu polecamy Audyt Google Ads / Adwords

Osobom i firmom prowadzącym kampanie samodzielnie:

Początkujący reklamodawcy często nie znają wszystkich ustawień, zawiłości i kruczków Adwords. System reklamowy Google staje się coraz bardziej skomplikowany, cały czas są wprowadzane nowe funkcjonalności. Aby efektywnie prowadzić dziś kampanie Adwords trzeba być na bieżąco ze wszystkimi zmianami i nowymi ustawieniami. Poza tym każda kampania wymaga optymalizacji, czyli zwiększania jej skuteczności. Samemu ciężko jest to zrobić nie posiadając odpowiedniego know-how. Pozwól nam zrobić to dla Ciebie! Oszczędzimy Twój czas i pieniądze.

Firmom korzystających z podwykonawców zewnętrznych (agencji SEM)

Wielu klientów nie zdaje sobie sprawy z tego czy ich kampanie są prowadzone w efektywny sposób, gdyż nie potrafią realnie ocenić pracy agencji SEM. Pomagamy firmom w tym, aby zoptymalizować kampanię, ustalić właściwy sposób rozliczania oraz obniżyć koszty. Jeśli działania Adwords zlecasz agencji SEM i chcesz sprawdzić czy wywiązuje się ona prawidłowo ze swoich obowiązków ? pozwól, aby Twoja kampania została ?prześwietlona? przez niezależnego eksperta!

Jak przebiega Audyt Google Ads?

  1. Udzielenie czasowego dostępu do konta Google Ads i (konta Google Analytics ? opcja)
  2. Brief optymalizacyjny (ustalenie celów audytu i optymalizacji)
  3. Audyt trwa ok. 7 dni od wypełnienia Briefu
  4. Przesłanie Audytu w formie pdf
  5. Konsultacje online 45 min w celu omówienia audytu

Porozmawiaj z nami o biznesie i o marketingu internetowym. Sprawdź co możemy wspólnie zrobić, aby wznieść Twój marketing online na wyższy poziom opłacalności!

12 + 5 =