Szkolenie Indywidualne Google Ads => Adwords “Krok po Kroku”

To indywidualne szkolenie w formie praktycznego warsztatu pokazuje krok po kroku wszystkie aspekty budowania efektywnych kampanii sprzedażowych w wyszukiwarce Google dla firmy (marki, start-upu, sklepu internetowego) .  Dzięki ćwiczeniom oraz praktycznym wskazówkom (Best Practice) uczestnicy wychodząc ze szkolenia są wyposażeni w cały zestaw umiejętności oraz gotowych do wdrożenia technik. Zakres szkolenia:

N

najnowsze zmiany i trendy w Google Ads/Adwords

N

darmowe narzędzia Google do przygotowania i prowadzenia kampanii

N

wyszukiwanie i rozpoznawanie sprzedażowych słów kluczowych

N

tworzenie reklam, które zahipnotyzują internautów

N

efektywne prowadzenie „aukcji” reklam

N

optymalizacja ustawień kampanii

N

co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy od konkurencji

N

jak unikać błędów najczęściej popełnianych przez reklamodawców

N

jak podnosić efektywność kampanii i zwiększać zwrot z inwestycji (optymalizacja)

N

strategicznie i długofalowe prowadzenie kampanii wyszukiwarce

Poznaj system Google Ads “od środka”, naucz się od ekspertów i praktyków, którzy przeprowadzili już kilkaset kampanii w Google:

  • jak unikać błędów generujących niepotrzebne koszty
  • jak wykorzystywać potencjał Google do generowania mierzalnych efektów biznesowych

Reklama Google Ads może wydawać się z pozoru prosta, lecz po przystąpieniu do prowadzenia kampanii wielu reklamodawców przekonuje się, że budżet zbyt szybko się wyczerpuje nie przynosząc rezultatów. Tak się dzieje, gdyż większość z nich nie zna kruczków i zawiłości panelu Google Ads, których poznanie jest niezbędne do prowadzenia skutecznych kampanii, generowania efektów sprzedażowych i optymalizacji budżetu.

DLA KOGO:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads/ bądź nadzorować agencję SEM. Zapraszamy zarówno osoby początkujące, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w Google jak i tych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć bezcenne informacje na temat praktycznego podejścia do prowadzenia kampanii oraz zwiększania skuteczności reklam (optymalizacja). 

Metodologia kursu

  • Nasza metoda opiera się na praktycznym modelu, w którym krok po kroku prezentujemy wszystkie elementy potrzebne do skonstruowania i obsługi efektywnej kampanii. 
  • TYLKO U NAS usłyszysz całą prawdę o systemie Google Ads/Adwords! 
  • Pokazujemy najlepsze metody jak redukować koszty kampanii i zwiększać efektywność reklam.
  • Nasze warsztaty to jednak nie tylko wiedza teoretyczna, to przede wszystkim PRAKTYKA. Uczestnicy mają okazję do samodzielnej pracy i wykonywania na bieżąco ćwiczeń na żywo na kampaniach. Pod okiem prowadzącego uczą się wdrażać zdobytą wiedzę oraz od razu stosować ją w praktyce.
  • 2 w 1: Prowadzisz już kampanię w Google Ads? Proponujemy połączenie warsztatu z audytem kampanii – bezcenna opcja dla osób chcących sprawdzić swoją kampanię “na żywo”!

POWIEDZ MI, A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, POZWÓL MI ZROBIĆ A ZROZUMIEM.

Konfucjusz

PROGRAM KURSU:

1. Marketing w Google, Marketing konwersji
  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś czyli jak zmienia się Google
  • Jak działają wyszukiwarki – filozofia Google
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki (schematy wyszukiwania)
  • Reklama czy pozycjonowanie – wady i zalety, co jest lepsze dla sklepu internetowego
  • ROI, ROAS i wartość klienta w czasie (Life Time Value)
  • Lejek zakupowy – różne fazy świadomości klienta
2. Planowanie Kampanii Google Ads
  • Reklama w Google jako element całościowej polityki marketingowej firmy
  • Możliwości i ekosystem reklamy Google Ads (reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklama produktowa, sieć reklamowa, Gmail, Remarketing, YouTube, Mobile)
  • Ustalanie celów kampanii i sposób pomiaru konwersji
  • Etapy zakładania konta i konfiguracja ustawień kampanii pod cele sprzedażowe
  • Interface i główne karty konta Google Ads – Nawigacja na koncie (nowy interface Google Ads)
  • Optymalna struktura sprzedażowych kampanii Ads
3. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 1 (ranking, słowa kluczowe)
  • Aukcja reklam w Google – pozycja i ranking – jak być wyżej od konkurencji
  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe
  • Dopasowania słów kluczowych: przybliżone, do frazy, ścisłe, wykluczające
  • Najbardziej „sprzedażowe” słowa kluczowe
4. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 2 (reklamy, strony docelowe)
  • Formaty reklam Google Ads
  • Zasady redakcyjne Google
  • Optymalizacja tekstów reklamowych (jak pisać teksty sprzedażowe)
  • Jak zwiększyć atrakcyjność reklam
  • Optymalizacja stron docelowych kampanii (strona główna, strony kategorii, strony produktowe)
5. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 3 (wynik jakości, konwersje, optymalizacja)
  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Jak płacić mniej za reklamy – optymalizacja kosztu CPC (cost per click)
  • Pomiar konwersji i Optymalizacja konwersji
  • Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
  • Remarketing, RLSA i remarketing dynamiczny
  • Sposoby na skalowanie kampanii
    – Reklama w sieci reklamowej
    – Reklama na YouTube
6. Nowości w Google Ads
  • Reklamy rozszerzone i reklamy elastyczne
  • Inteligentne kampanie produktowe
  • Reklamy w sieci reklamowej nastawione na konwersje

DLACZEGO MOŻESZ MI ZAUFAĆ

Jestem praktykiem z 17-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu “Akademia Google Ads“. Spędziłam wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert Google Ads

Mój autorski program oraz metodologia szkoleń Google Ads to esencja całej mojej wiedzy i doświadczenia z dziedziny marketingu w internecie i w Google. Pokażę Ci cały system od A do Z.  Poprowadzę Cię na skróty przez tajniki i meandry systemu reklamowego Google i pomogę Ci uniknąć 95% błędów, które czyhają na początkujących reklamodawców. Dostaniesz na tacy gotową do wdrożenia strategię. Nie musisz szukać wyrywkowej wiedzy w internecie, i zastanawiać się czy to, co znajdziesz, jest wartościowe.

17 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

8 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN

Autorka “Akademii Google Ads”

Opinie moich kursantów

Ewa, Twój kurs to strzał w dziesiątkę. Prowadzę gabinet coachingu i hipnoterapii i dwa lata temu firma Google bezpłatnie ustawiła dla mnie reklamy Adwords. Co jakiś czas zgłaszały się do mnie firmy, które oferowały usługi w zakresie prowadzenia kampanii, jednak dla mojego biznesu cena była zbyt wysoka. Poza tym chciałam sama zrozumieć i nauczyć się, jak reklamuje się w Google. I wreszcie trafiłam na Twój kurs. W krótkim czasie wszystko, co było dla mnie kompletnie niezrozumiałe, stało się jasne i łatwe. Przygotowałam własne kampanie, wiem, jak wyznaczać słowa kluczowe, wiem jak tworzyć treści, które przyciągną mojego klienta i przekonają do moich usług. Dość powiedzieć, że prawie codziennie kontaktują się mną nowi klienci, z zapytaniem o moją ofertę, pomimo okresu wakacji. A reklamy działają zaledwie miesiąc! Dzięki wiedzy na temat optymalizacji, zmniejszyłam koszty reklam o ponad 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Kurs jest rewelacyjny. Polecam każdemu, kto prowadzi własny mały biznes.

Anna Bajorek-Dołba

Coach, Hipnoterapeuta, altiore.eu

Jeżeli chcecie dowiedzieć się o co chodzi z reklamami w Google Adwords, a w szczególności o reklamach w wyszukiwarce i na koniec sami potrafić taką reklamę stworzyć i wdrożyć to kurs – Akademia Google Adwords- prowadzony przez Ewę jest na pewno dla Was. Jest bardzo merytoryczny, prowadzony profesjonalnie, przystępnym językiem, też dla laika , Ewa przez cały kurs dzieli się swoim doświadczeniem i zwraca uwagę na różne „triki” stosowane przez Google! Oprócz wiedzy teoretycznej jest bardzo dużo praktyki i sam/a uczysz się o co chodzi w tej formie reklamy

Małgorzata Główka

właściciel, www.maaamstyle.pl

Dzięki szkoleniu z Google AdWords u Ewy Chojeckiej liczba kliknięć na naszej stronie zwiększyła się o 20% a jednocześnie koszty reklamowania się spadły dokładnie o połowę. Koszt szkolenia zwrócił się w ciągu dwóch miesięcy.

Grzegorz Lindenberg

www.rehabilis.eu

Kurs Google Adwords, prowadzi za rękę. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione. Można słuchać i klikać w swoim Adwordzie w tym samym momencie. Materiału jest bardzo dużo, a kurs idzie w bardzo szybkim tempie. Na szczęście można do wszystkiego wrócić i na spokojnie zrobić jeszcze raz. Właśnie jestem w trakcie “próbnej kampanii”, ale na jesień planuje właściwą kampanię i wiem, że tylko z materiałami od Ewy :). Jeśli szukasz kursu o Google Adwords, to dalej nie szukaj. Polecam.

Katarzyna Wardecka

właściciel, Centrum Konwersacji Sp. z o.o

Ogromna wartością kursu było indywidualne podejście do każdego uczestnika kursu i do jego biznesu. Wszystko było wyjaśnione bardzo przystępnie, a forma kursu (video), ułatwiała jeszcze sprawę. Za stosunkowo niewielkie pieniądze otrzymałam w 5 tygodni solidną dawkę wiedzy! Moja kampania ruszyła kilka dni temu, a ruch na stronie bardzo się zwiększył, wierzę, że to przełoży się niebawem na sprzedaż. Raz jeszcze dziękuję i czekam na kolejny kurs Twojego autorstwa! Na pewno

Natalia Krajnik

właściciel, http://www.akademiaskory.pl

Kurs okazał się dobrze zainwestowanymi pieniędzmi i już przynosi zamierzone efekty. Materiał przedstawiony był  krok po kroku, dokładnie, na aktualnych treściach i prowadzony tak, że każdy nawet zupełny laik w temacie spokojnie sobie poradzi. Ewa jest osobą kompetentną i zaangażowaną, w trakcie kursu odpowiadała na każde zadane pytanie, a także omawiała problemy na cotygodniowym live’ie. Gorąco polecam !!!

Marta Zwolińska

właściciel, www.insidestudio.krakow.pl

Szkolenie w skrócie

Nauka praktycznych umiejętności krok po kroku

Uczysz się w swoim tempie, w dowolnym miejscu i czasie.

Zupełnie nowy panel Google Ads!

Przeglądając szkolenia i kursy dostępne na rynku widzę, że niestety część z nich nie jest uaktualniana. Google Ads to żywy system, w którym zmiany zachodzą równie szybko jak w social mediach, więc posiadanie aktualnej wiedzy jest tutaj kluczowe. W kursie i na szkoleniu pokazuję wszystkie funkcjonalności oraz etapy budowania reklamy w wyszukiwarce właśnie w całkiem nowym panelu Google Ads!

Gotowa strategia Google Ads

Nie musisz się zastanawiać nad kolejnymi etapami, gdyż cały materiał jest bardzo dobrze przemyślany i ułożony tak, aby stworzyć od A do Z, krok po kroku, swoją własną kampanię w wyszukiwarce.

0 teorii, 100% praktyki

To co jest potrzebne do opanowania Adwords to przede wszystkim umiejętności, których możesz się nauczyć TYLKO I WYŁĄCZNIE wykonując samodzielnie konkretne czynności. Dlatego mój kurs jest zbudowany tak, aby po każdej lekcji wcielić nową wiedzę w życie. Praktyczne tutoriale video i screencasty maksymalnie ułatwią Ci cały ten proces.

Prosty, zrozumiały język

Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.

Samo “mięso” bez wypełniaczy i ozdobników

Osobiście mam świra na punkcie efektywności “czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybrałam do kursu samo “mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

Masz sklep internetowy? Zobacz wersję warsztatu Adwords dla Ecommerce

Szkolenia przeprowadzamy w formie warsztatów indywidualnych oraz dedykowanych warsztatów firmowych. Cena przeprowadzenia szkolenia ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości godzin, ilości osób oraz miejsca.

Wyślij zapytanie o szkolenie

Wybierz szkolenie:

Zgoda na przetwarzanie danych:

14 + 2 =