Szkolenia Google Ads = Indywidualne i Grupowe warsztaty “krok po kroku”

Poznaj system Google Ads “od środka” i naucz się od ekspertów, którzy przeprowadzili już kilkaset kampanii w Google:

  • jak unikać błędów generujących niepotrzebne koszty
  • jak wykorzystywać potencjał Google do generowania mierzalnych efektów biznesowych

 

To szkolenie w formie praktycznego warsztatu pokazuje krok po kroku wszystkie aspekty budowania efektywnych kampanii sprzedażowych w wyszukiwarce Google dla firmy (marki, start-upu, sklepu internetowego). Dzięki ćwiczeniom oraz praktycznym wskazówkom (Best Practice) uczestnicy wychodząc ze szkolenia są wyposażeni w cały zestaw umiejętności oraz gotowych do wdrożenia technik.

 

Zakres szkolenia: 

N

najnowsze zmiany i trendy w Google Ads

N

darmowe narzędzia Google do przygotowania i prowadzenia kampanii

N

wyszukiwanie i rozpoznawanie sprzedażowych słów kluczowych

N

tworzenie reklam, które zahipnotyzują internautów

N

efektywne prowadzenie „aukcji” reklam

N

optymalizacja ustawień kampanii

N

co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy od konkurencji

N

jak unikać błędów najczęściej popełnianych przez reklamodawców

N

jak podnosić efektywność kampanii i zwiększać zwrot z inwestycji (optymalizacja)

N

strategicznie i długofalowe prowadzenie kampanii wyszukiwarce

Reklama Google Ads może wydawać się z pozoru prosta, lecz po przystąpieniu do prowadzenia kampanii wielu reklamodawców przekonuje się, że budżet zbyt szybko się wyczerpuje nie przynosząc rezultatów. Tak się dzieje, gdyż większość firm nie zna kruczków i zawiłości panelu Google Ads, których poznanie jest niezbędne do prowadzenia skutecznych kampanii, generowania efektów sprzedażowych i optymalizacji budżetu.

DLA KOGO:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads bądź nadzorować agencję SEM. Zapraszamy zarówno osoby początkujące, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w Google jak i tych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć bezcenne informacje na temat praktycznego podejścia do prowadzenia kampanii oraz zwiększania skuteczności reklam (optymalizacja). 

Metodologia 

Nasz autorski program oraz metodologia szkoleń Google Ads to esencja naszej kilkunatoletniej praktyki z dziedziny marketingu w internecie i w Google. Pokażęmy Ci cały system od A do Z.  Poprowadzimy Cię na skróty przez tajniki i meandry systemu reklamowego Google  Ads i pomożemy Ci uniknąć 95% błędów, które czyhają na początkujących reklamodawców. Dostaniesz na tacy gotową do wdrożenia strategię. Nie musisz szukać wyrywkowej wiedzy w internecie, i zastanawiać się czy to, co znajdziesz, jest wartościowe.

  • Nasza metoda opiera się na praktycznym modelu, w którym krok po kroku prezentujemy wszystkie elementy potrzebne do skonstruowania i obsługi efektywnej kampanii. 
  • TYLKO U NAS usłyszysz całą prawdę o systemie Google Ads!
  • Pokazujemy najlepsze metody jak redukować koszty kampanii i zwiększać efektywność reklam.
  • Nasze warsztaty to jednak nie tylko wiedza teoretyczna, to przede wszystkim PRAKTYKA. Uczestnicy mają okazję do samodzielnej pracy i wykonywania na bieżąco ćwiczeń na żywo na kampaniach. Pod okiem prowadzącego uczą się wdrażać zdobytą wiedzę oraz od razu stosować ją w praktyce.
  • 2 w 1: Prowadzisz już kampanię w Google Ads? Proponujemy połączenie warsztatu z audytem kampanii – bezcenna opcja dla osób chcących sprawdzić swoją kampanię “na żywo”!

POWIEDZ MI, A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, POZWÓL MI ZROBIĆ A ZROZUMIEM.

Konfucjusz

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Marketing w Google, Marketing konwersji
  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś czyli jak zmienia się Google
  • Jak działają wyszukiwarki – filozofia Google
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki (schematy wyszukiwania)
  • Reklama czy pozycjonowanie – wady i zalety, co jest lepsze dla sklepu internetowego
  • ROI, ROAS i wartość klienta w czasie (Life Time Value)
  • Lejek zakupowy – różne fazy świadomości klienta
2. Planowanie Kampanii Google Ads
  • Reklama w Google jako element całościowej polityki marketingowej firmy
  • Możliwości i ekosystem reklamy Google Ads (reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklama produktowa, sieć reklamowa, Gmail, Remarketing, YouTube, Mobile)
  • Ustalanie celów kampanii i sposób pomiaru konwersji
  • Etapy zakładania konta i konfiguracja ustawień kampanii pod cele sprzedażowe
  • Interface i główne karty konta Google Ads – Nawigacja na koncie (nowy interface Google Ads)
  • Optymalna struktura sprzedażowych kampanii Ads
3. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 1 (ranking, słowa kluczowe)
  • Aukcja reklam w Google – pozycja i ranking – jak być wyżej od konkurencji
  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe
  • Dopasowania słów kluczowych: przybliżone, do frazy, ścisłe, wykluczające
  • Najbardziej „sprzedażowe” słowa kluczowe
4. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 2 (reklamy, strony docelowe)
  • Formaty reklam Google Ads
  • Zasady redakcyjne Google
  • Optymalizacja tekstów reklamowych (jak pisać teksty sprzedażowe)
  • Jak zwiększyć atrakcyjność reklam
  • Optymalizacja stron docelowych kampanii (strona główna, strony kategorii, strony produktowe)
5. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 3 (wynik jakości, konwersje, optymalizacja)
  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Jak płacić mniej za reklamy – optymalizacja kosztu CPC (cost per click)
  • Pomiar konwersji i Optymalizacja konwersji
  • Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
  • Remarketing, RLSA i remarketing dynamiczny
  • Sposoby na skalowanie kampanii
    – Reklama w sieci reklamowej
    – Reklama na YouTube
6. Nowości w Google Ads

O TRENERZE

Jestem praktykiem z 18-letnim doświadczeniem w marketingu online, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu “Akademia Google Ads“. Spędziłam wiele godzin na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert Google Ads

18 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

8 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN

Autorka “Akademii Google Ads”

Opinie moich kursantów

Ewa, Twój kurs to strzał w dziesiątkę. Prowadzę gabinet coachingu i hipnoterapii i dwa lata temu firma Google bezpłatnie ustawiła dla mnie reklamy Adwords. Co jakiś czas zgłaszały się do mnie firmy, które oferowały usługi w zakresie prowadzenia kampanii, jednak dla mojego biznesu cena była zbyt wysoka. Poza tym chciałam sama zrozumieć i nauczyć się, jak reklamuje się w Google. I wreszcie trafiłam na Twój kurs. W krótkim czasie wszystko, co było dla mnie kompletnie niezrozumiałe, stało się jasne i łatwe. Przygotowałam własne kampanie, wiem, jak wyznaczać słowa kluczowe, wiem jak tworzyć treści, które przyciągną mojego klienta i przekonają do moich usług. Dość powiedzieć, że prawie codziennie kontaktują się mną nowi klienci, z zapytaniem o moją ofertę, pomimo okresu wakacji. A reklamy działają zaledwie miesiąc! Dzięki wiedzy na temat optymalizacji, zmniejszyłam koszty reklam o ponad 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Kurs jest rewelacyjny. Polecam każdemu, kto prowadzi własny mały biznes.

Anna Bajorek-Dołba

Coach, Hipnoterapeuta, altiore.eu

Jeżeli chcecie dowiedzieć się o co chodzi z reklamami w Google Adwords, a w szczególności o reklamach w wyszukiwarce i na koniec sami potrafić taką reklamę stworzyć i wdrożyć to kurs – Akademia Google Adwords- prowadzony przez Ewę jest na pewno dla Was. Jest bardzo merytoryczny, prowadzony profesjonalnie, przystępnym językiem, też dla laika , Ewa przez cały kurs dzieli się swoim doświadczeniem i zwraca uwagę na różne „triki” stosowane przez Google! Oprócz wiedzy teoretycznej jest bardzo dużo praktyki i sam/a uczysz się o co chodzi w tej formie reklamy

Małgorzata Główka

właściciel, www.maaamstyle.pl

Dzięki szkoleniu z Google AdWords u Ewy Chojeckiej liczba kliknięć na naszej stronie zwiększyła się o 20% a jednocześnie koszty reklamowania się spadły dokładnie o połowę. Koszt szkolenia zwrócił się w ciągu dwóch miesięcy.

Grzegorz Lindenberg

www.rehabilis.eu

Kurs Google Adwords, prowadzi za rękę. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione. Można słuchać i klikać w swoim Adwordzie w tym samym momencie. Materiału jest bardzo dużo, a kurs idzie w bardzo szybkim tempie. Na szczęście można do wszystkiego wrócić i na spokojnie zrobić jeszcze raz. Właśnie jestem w trakcie “próbnej kampanii”, ale na jesień planuje właściwą kampanię i wiem, że tylko z materiałami od Ewy :). Jeśli szukasz kursu o Google Adwords, to dalej nie szukaj. Polecam.

Katarzyna Wardecka

właściciel, Centrum Konwersacji Sp. z o.o

Ogromna wartością kursu było indywidualne podejście do każdego uczestnika kursu i do jego biznesu. Wszystko było wyjaśnione bardzo przystępnie, a forma kursu (video), ułatwiała jeszcze sprawę. Za stosunkowo niewielkie pieniądze otrzymałam w 5 tygodni solidną dawkę wiedzy! Moja kampania ruszyła kilka dni temu, a ruch na stronie bardzo się zwiększył, wierzę, że to przełoży się niebawem na sprzedaż. Raz jeszcze dziękuję i czekam na kolejny kurs Twojego autorstwa! Na pewno

Natalia Krajnik

właściciel, http://www.akademiaskory.pl

Kurs okazał się dobrze zainwestowanymi pieniędzmi i już przynosi zamierzone efekty. Materiał przedstawiony był  krok po kroku, dokładnie, na aktualnych treściach i prowadzony tak, że każdy nawet zupełny laik w temacie spokojnie sobie poradzi. Ewa jest osobą kompetentną i zaangażowaną, w trakcie kursu odpowiadała na każde zadane pytanie, a także omawiała problemy na cotygodniowym live’ie. Gorąco polecam !!!

Marta Zwolińska

właściciel, www.insidestudio.krakow.pl

Szkolenie w skrócie

Nauka praktycznych umiejętności krok po kroku

Uczysz się w swoim tempie, w dowolnym miejscu i czasie.

Zupełnie nowy panel Google Ads!

Przeglądając szkolenia i kursy dostępne na rynku widzę, że niestety część z nich nie jest uaktualniana. Google Ads to żywy system, w którym zmiany zachodzą równie szybko jak w social mediach, więc posiadanie aktualnej wiedzy jest tutaj kluczowe. W kursie i na szkoleniu pokazuję wszystkie funkcjonalności oraz etapy budowania reklamy w wyszukiwarce właśnie w całkiem nowym panelu Google Ads!

Gotowa strategia Google Ads

Nie musisz się zastanawiać nad kolejnymi etapami, gdyż cały materiał jest bardzo dobrze przemyślany i ułożony tak, aby stworzyć od A do Z, krok po kroku, swoją własną kampanię w wyszukiwarce.

0 teorii, 100% praktyki

To co jest potrzebne do opanowania Adwords to przede wszystkim umiejętności, których możesz się nauczyć TYLKO I WYŁĄCZNIE wykonując samodzielnie konkretne czynności. Dlatego mój kurs jest zbudowany tak, aby po każdej lekcji wcielić nową wiedzę w życie. Praktyczne tutoriale video i screencasty maksymalnie ułatwią Ci cały ten proces.

Prosty, zrozumiały język

Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.

Samo “mięso” bez wypełniaczy i ozdobników

Osobiście mam świra na punkcie efektywności “czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybrałam do kursu samo “mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

Masz sklep internetowy? Zobacz wersję warsztatu Adwords dla Ecommerce

Szkolenia przeprowadzamy w formie warsztatów indywidualnych oraz dedykowanych warsztatów firmowych. Cena przeprowadzenia szkolenia ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości godzin, ilości osób oraz miejsca.

Wyślij zapytanie o szkolenie

Wybierz szkolenie:

Zgoda na przetwarzanie danych:

14 + 3 =