Warsztat 1/1 Google Ads/Adwords “Krok po Kroku”

Ten praktyczny warsztat pokazuje krok po kroku wszystkie aspekty budowania efektywnych kampanii sprzedażowych dla firmy (marki, start-upu, sklepu internetowego).  Dzięki ćwiczeniom oraz praktycznym wskazówkom (Best Practice) uczestnicy wychodząc ze szkolenia są wyposażeni w cały zestaw umiejętności oraz gotowych do wdrożenia technik. Zakres warsztatu:

  • najnowsze zmiany i trendy w Google Ads/Adwords
  • darmowe narzędzia Google do przygotowania i prowadzenia kampanii
  • wyszukiwanie i rozpoznawanie sprzedażowych słów kluczowych
  • tworzenie reklam, które zahipnotyzują internautów
  • efektywne prowadzenie „aukcji” reklam 
  • optymalizacja ustawień kampanii
  • co robić, aby płacić mniej za swoje reklamy od konkurencji
  • jak unikać błędów najczęściej popełnianych przez reklamodawców
  • jak podnosić efektywność kampanii i zwiększać zwrot z inwestycji (optymalizacja)
  • strategicznie i długofalowe prowadzenie kampanii wyszukiwarce

 

szkolenie Google Ads

 

Poznaj system Google Ads “od środka”, naucz się od ekspertów i praktyków, którzy przeprowadzili już kilkaset kampanii w Google:

  • jak unikać błędów generujących niepotrzebne koszty
  • jak wykorzystywać potencjał Google do generowania mierzalnych efektów biznesowych

Reklama Google Ads może wydawać się z pozoru prosta, lecz po przystąpieniu do prowadzenia kampanii wielu reklamodawców przekonuje się, że budżet zbyt szybko się wyczerpuje nie przynosząc rezultatów. Tak się dzieje, gdyż większość z nich nie zna kruczków i zawiłości panelu Google Ads, których poznanie jest niezbędne do prowadzenia skutecznych kampanii, generowania efektów sprzedażowych i optymalizacji budżetu.

 

Metodologia:

Nasza metoda opiera się na praktycznym modelu, w którym krok po kroku prezentujemy wszystkie elementy potrzebne do skonstruowania i obsługi efektywnej kampanii. TYLKO U NAS usłyszysz całą prawdę o systemie Google Ads/Adwords! Pokazujemy najlepsze metody jak redukować koszty kampanii i zwiększać efektywność reklam. Nasze warsztaty to jednak nie tylko wiedza teoretyczna, to przede wszystkim PRAKTYKA. Uczestnicy mają okazję do samodzielnej pracy i wykonywania na bieżąco ćwiczeń na żywo na kampaniach . Pod okiem prowadzącego uczą się wdrażać zdobytą wiedzę oraz od razu stosować ją w praktyce.

2 w 1: Prowadzisz już kampanię W Google Ads? Proponujemy połączenie warsztatu z audytem kampanii bezcenna opcja dla osób chcących sprawdzić swoją kampanię “na żywo”!

 

Dla kogo:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie reklamowe w Google Ads/ bądź nadzorować agencję SEM. Zapraszamy zarówno osoby początkujące, które dopiero zaczynają przygodę z marketingiem w Google jak i tych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć bezcenne informacje na temat praktycznego podejścia do prowadzenia kampanii oraz zwiększania skuteczności reklam (optymalizacja). 

 

Szczegółowy program warsztatu “Reklama Google Ads Krok po Kroku”

  1. Marketing w Google, Marketing konwersji
  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś czyli jak zmienia się Google
  • Jak działają wyszukiwarki – filozofia Google
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki (schematy wyszukiwania)
  • Reklama czy pozycjonowanie – wady i zalety, co jest lepsze dla sklepu internetowego
  • ROI, ROAS i wartość klienta w czasie (Life Time Value)
  • Lejek zakupowy – różne fazy świadomości klienta

 

  1. Planowanie Kampanii Google Ads 
  • Reklama w Google jako element całościowej polityki marketingowej firmy
  • Możliwości i ekosystem reklamy Google Ads (reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklama produktowa, sieć reklamowa, Gmail, Remarketing, YouTube, Mobile)
  • Ustalanie celów kampanii i sposób pomiaru konwersji
  • Etapy zakładania konta i konfiguracja ustawień kampanii pod cele sprzedażowe
  • Interface i główne karty konta Google Ads – Nawigacja na koncie (nowy interface Google Ads)
  • Optymalna struktura sprzedażowych kampanii Ads

 

  1. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 1 (ranking, słowa kluczowe)
  • Aukcja reklam w Google – pozycja i ranking – jak być wyżej od konkurencji
  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe
  • Dopasowania słów kluczowych: przybliżone, do frazy, ścisłe, wykluczające
  • Najbardziej „sprzedażowe” słowa kluczowe

 

  1. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 2 (reklamy, strony docelowe)
  • Formaty reklam Google Ads
  • Zasady redakcyjne Google
  • Optymalizacja tekstów reklamowych (jak pisać teksty sprzedażowe)
  • Jak zwiększyć atrakcyjność reklam
  • Optymalizacja stron docelowych kampanii (strona główna, strony kategorii, strony produktowe)

 

5. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 3 (wynik jakości, konwersje, optymalizacja)

  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Jak płacić mniej za reklamy – optymalizacja kosztu CPC (cost per click)
  • Pomiar konwersji i Optymalizacja konwersji
  • Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
  • Remarketing, RLSA i remarketing dynamiczny
  • Sposoby na skalowanie kampanii
    • Reklama w sieci reklamowej
    • Reklama na YouTube

6. Nowości w Google Ads

  • Reklamy rozszerzone i reklamy elastyczne
  • Inteligentne kampanie produktowe
  • Reklamy w sieci reklamowej nastawione na konwersje

 

 

O prowadzącej:

google-qualified-individual Ewa Chojecka

E-marketingowiec z powołania i zawodu. Trener e-marketingu z 18-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym, marketingu w Google i ecommerce.  Orędowniczka marketingu efektywnościowego. Doświadczenie zdobyte w międzynarodowych koncernach i firmach e-commerce wykorzystuje teraz do pomocy małym i średnim firmom w zwiększaniu efektywności promocji online. Prowadzi szkolenia oraz doradza firmom w prowadzeniu skutecznej komunikacji e-marketingowej. Google Qualified Individual. Więcej na LinkedIn EwaChojecka oraz www.ewachojecka.pl

 

Przeczytaj Opinie uczestników o szkoleniach

Masz sklep internetowy? Zobacz wersję warsztatu Adwords dla Ecommerce

 

Szkolenia przeprowadzamy w formie warsztatów indywidualnych oraz dedykowanych warsztatów firmowych. Cena przeprowadzenia szkolenia ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości godzin, ilości osób oraz miejsca.

 

 


 

WYŚLIJ ZAPYTANIE O SZKOLENIE

 

Wybierz szkolenie (wymagane):
Google Ads - Blended learning - dla przedsiębiorcówAkademia Google Adwords - Kurs onlineWarsztat Google Adwords „Krok po Kroku”Kampania Google Adwords w sklepach internetowych krok po krokuGoogle w Pigułce – Kompleksowy i zintegrowany marketing w Google: reklama Google Adwords + SEOSkuteczny Marketing internetowy (E-marketing i Ecommerce)

Proponowany termin:

Liczba osób: