Kompendium wiedzy o e-marketingu w pigułce

Najbliższa edycja: 26.11.2019 (wtorek)

Godz. 10:00 – 17:00

Centrum konferencyjne AGDAR, Al. Jerozolimskie 181 B

 

 

Poznaj najlepsze techniki emarketingowe!

Szkolenie “Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce” to kompendium wiedzy e-marketingowej w pigułce. Zobacz jak efektywnie prowadzić promocję online i zwiększać sprzedaż w internecie! Pokażemy Ci jak skutecznie przyciągnąć internautów mających potencjał zakupowy na stronę www i jak przekształcić ich w klientów. Dowiedz się jakie techniki zastosować, aby maksymalnie wykorzystać potencjał internetu! Zobacz co jest obecnie skuteczne,  jakie formy reklamy internetowej warto wykorzystać i które przyniosą największy zwrot z inwestycji!

 

Marketing internetowy / E-marketing to obecnie najlepszy kanał promocji

Marketing w internecie to obecnie najbardziej efektywna i najlepiej mierzalna forma reklamy – jest skuteczny, ma ogromny zasięg, działa 24h na dobę i jest dostępny dla wszystkich – zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. Znajomość e-marketingu jest dzisiaj niezbędna każdej firmie. To właśnie w internecie nasi klienci spędzają coraz więcej czasu. To tu szukają produktów i usług. Walka o klienta toczy się teraz online!

Firmy mają świadomość, że marketing internetowy to najlepszy wybór dla biznesu. Często jednak nie wiedzą jak się z nim zmierzyć. Próbują więc na własną rękę rozmaitych metod często błądząc i wybierając niewłaściwe narzędzia. Jednocześnie zmagają się z problemem jak nie wydać fortuny, a ograniczony budżet zainwestować skutecznie i efektywnie, aby przyniósł oczekiwany zwrot z inwestycji.

 

Na szkoleniu “Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce”

  • Poznasz najbardziej skuteczne techniki marketingu internetowego oraz nauczysz się jak je stosować
  • Dowiesz się jak stworzyć bardzo skuteczną strategię marketingową opartą o 3 proste kroki: Oferta + Platforma + Promocja
  • Nauczysz się jak zbudować platformę sprzedażową (stronę internetową/sklep), aby przynosiła dochody
  • Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w klientów, czyli zwiększyć konwersję
  • Nauczysz się mierzyć sukces działań internetowych za pomocą darmowych narzędzi
  • Dowiesz się co zrobić, aby budżet wydany w internecie przełożył się na efekty sprzedażowe

 

Strategia = klucz do sukcesu

Marketing najczęściej jest kojarzony tylko z promocją i reklamą. Tymczasem właściwy marketing produktów i usług zaczyna się od stworzenia OFERTY, którą pokochają klienci. Drugim elementem jest właściwie przygotowana PLATFORMA czyli nasza strona internetowa lub też sklep. Platforma powinna być zoptymalizowana pod klienta, sprzedaż oraz pod Google. I dopiero kolejnym elementem jest PROMOCJA czyli między innymi reklama w Google.Tylko tak stworzona strategia marketingowa gwarantuje nam powodzenie naszych działań promocyjnych online.

 

 

Szczegółowy program szkolenia “Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce”

Moduł 1. Marketing w internecie

  • Dlaczego każda firma powinna prowadzić marketing online (zalety i porównanie z marketingiem offline)
  • Rodzaje, specyfika i trendy w e-marketingu
  • Sprzedaż offline i online – podobieństwa i różnice
  • Strategia marketingu online – Jak wdrożyć skuteczną strategię w internecie
  • Święta 3-ca w e-marketingu czyli Trio: Oferta + Strona + Promocja

Moduł 2. Jak stworzyć ofertę, która pokochają klienci

Nauczysz się jak skonstruować ofertę, aby Twoi klienci ją pokochali. Oferta bowiem to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. Oferta i model biznesowy to absolutne podstawy funkcjonowania każdej firmy. Musisz wiedzieć na jakim rynku działasz, jakich klientów obsługujesz, jakie są Twoje USP i  mocne strony, czyli dlaczego klienci mają kupić właśnie od Ciebie. Wokół oferty budujemy następnie platformę sprzedażową i promocję. W marketingowej koncepcji 5 P (Product – Price – Place – Promotion – People) Oferta czyli Produkt lub Usługa zajmuje pierwsze i priorytetowe miejsce. I od tego zawsze powinniśmy zacząć nasze “wysiłki” marketingowe.

Moduł 3. Jak zoptymalizować stronę (lub sklep) pod Google, klienta i sprzedaż

Następnie zajmiemy się platformą sprzedażową, czyli stroną www i sklepem. To strona bowiem (lub sklep) odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe naszych kampanii reklamowych. To TU trafiają klienci i to TU podejmują decyzje zakupowe! Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w kupujących i co zrobić, aby Twoja strona była Twoim najlepszym handlowcem. Będziemy pracować na tym jak zwiększyć współczynnik konwersji, czyli jak przekształcić odwiedzających  w  kupujących

 

Moduł 4. Najważniejsze narzędzia czyli Online Media-mix:

Marketing w Google: 

  • Reklama w ekosystemie reklamowym Google (Google Ads: wyszukiwarka, YouTube, Gmail)
  • Optymalizacja SEO i pozycjonowanie w

Pozostałe narzędzia e-marketingu

  • e-mail marketing
  • marketing społecznościowy (Facebook, Instagram, Pinterest)
  • content marketing i e-branding
  • programy afiliacyjne/partnerskie
  • inne formy promocji w internecie

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Moduł 5. Planowanie, kreacja i efektywność w e-marketingu

  • Skuteczność poszczególnych narzędzi marketingowych i wybór optymalnych narzędzi
  • Cele kampanii a formaty reklamowe
  • Wskaźniki mediowe i sposób rozliczania kampania internetowych: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS
  • Selling Copywriting czyli jak pisać reklamy, które same sprzedają

Moduł 6. Efektywność w e-marketingu

  • Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
  • Mierzenie konwersji / sprzedaży
  • Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

 

Ćwiczenia praktyczne z umiejętności e-marketingowych:

  • Tworzenie produktu poszerzonego i wyznaczanie USP (wyróżniki oferty)
  • Szybki audyt strony www lub sklepu
  • Tworzenie skutecznej reklamy na przykładzie reklamy Google Ads
  • Brief marketingowy

 

Dzięki szkoleniu „Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce”

poczujesz się pewnie i swobodnie w świecie marketingu online
poznasz sprawdzone sposoby (Best Practice) na prowadzenie dochodowych kampanii marketingowych w internecie
zobaczysz, jak docierać do właściwej grupy do docelowej i skutecznie sprzedawać swoje usługi i produkty w internecie
zaczniesz prowadzić marketing internetowy w sposób usystematyzowany, efektywny i mierzalny

 

Adresaci szkolenia

  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy, którzy prowadzą biznes online (e-biznes, sklepy internetowe)
  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy prowadzą biznes stacjonarny, ale zamierzają także sprzedawać online
  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy chcą promować się w najskuteczniejszym kanale marketingowym jakim jest obecnie internet
  • Osoby, które chcą znaleźć pracę w najprężniej rozwijającej się branży jaką jest marketing internetowy
  • Wszystkich, którzy chcą uzyskać przydatną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu w internecie

O prowadzącej:

E-marketingowiec z powołania i zawodu.  Trener i szkoleniowiec e-marketingu z 18-letnim doświadczeniem. Kompetencje marketingowe i e-marketingowe rozwijała w międzynarodowych firmach takich jak: LG Electronics, SkyEurope czy Norwegian Airlines. Jako Marketing Manager była odpowiedzialna za sprzedaż i promocję online i ecommerce.

Od 2010 roku lat prowadzi agencję e-marketingu Internet Planet specjalizującą się w skutecznej sprzedaży internetowej. Prowadzi szkolenia i konsultacje oraz wspiera firmy i start-upy w skutecznej komunikacji online. Jest orędowniczką marketingu efektywnościowego w swoich działaniach stawia przede wszystkim na zwrot z inwestycji.  Więcej LinkedIn Ewa Chojecka.

Doświadczenie w skrócie:

  • 18 lat w praktyki w sprzedaży, marketingu i ecommerce
  • 9 lat w edukacji i e-biznesie
  • Autorka Akademia Google Ads
  • Prelegent IDG i Ecommerce Standard
  • + 350 godzin consultingowo-szkoleniowych
  • + 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN
  • Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Adwords
  • Certyfikat Google Partner

 

Chcesz wiedzieć co o naszych szkoleniach myślą uczestnicy? Przeczytaj! Opinie naszych uczestników

 

Inwestycja:

Bilet Early Bird przy rejestracji do 30.09.2019: 799 zł netto (+ VAT) = 982,77 brutto

Bilet Standard przy rejestracji po 30.09.2019:  879 zł netto (+ VAT) = 1081,17 zł brutto

 

Pakiet zawiera szkolenie + materiały w  formie pdf + serwis kawowy + GRATIS: Cykl 3 szkoleń wideo “Sekrety Sprzedaży w Google Ads” o wartości 149 zł netto. Pakiet nie zawiera lunchu (na dole w budynku są pyszne lunche za 20-30 zł)

 

ZAPISY NA SZKOLENIE

W celu wysłania formularza zgłoszenia zaznacz zgodę powyżej

 

 

Po zapisie otrzymasz fakturę pro-forma. Tylko opłacona pro-forma gwarantuje rezerwację miejsca na szkoleniu.