Szkolenie Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce

Możemy zorganizować to szkolenie dla Ciebie w trybie zamkniętym – wyślij zapytanie poniżej

Kompendium wiedzy o e-marketingu w pigułce na 2020 rok

Poznaj przyszłe techniki digital marketingu na 2020 rok

Na tym praktycznym szkoleniu nauczysz się co będzie skuteczne w 2020 roku, jakie formy reklamy internetowej warto wykorzystać i które przyniosą największy zwrot z inwestycji. Zauważ, że teraz nie chodzi o uczenie się tego, co działało do tej pory. Jeśli uczysz się tego co działało kiedyś to już w tym momencie pozostajesz w tyle. Na naszym praktycznym szkoleniu/warsztacie zobaczysz co działa TERAZ i jakie będą trendy w 2020 roku, abyś mógł prowadzić sprytny marketing i rozwijać swój biznes dynamicznie.

Na szkoleniu “Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce”:

N

Poznasz najbardziej skuteczne techniki marketingu internetowego na 2020 oraz nauczysz się jak je stosować

N

Dowiesz się jak stworzyć bardzo skuteczną strategię marketingową opartą o 3 proste kroki: Oferta + Platforma + Promocja

N

Nauczysz się jak zbudować platformę sprzedażową (stronę internetową/sklep), aby przynosiła dochody

N

Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w klientów, czyli zwiększyć konwersję

N

Nauczysz się mierzyć sukces działań internetowych za pomocą darmowych narzędzi

N

Dowiesz się co zrobić, aby budżet wydany w internecie przełożył się na efekty sprzedażowe

Strategia = klucz do sukcesu

Marketing najczęściej jest kojarzony tylko z promocją i reklamą. Tymczasem właściwy marketing produktów i usług zaczyna się od stworzenia OFERTY, którą pokochają klienci. Drugim elementem jest właściwie przygotowana PLATFORMA czyli nasza strona internetowa lub też sklep. Platforma powinna być zoptymalizowana pod klienta, sprzedaż oraz pod Google. I dopiero kolejnym elementem jest PROMOCJA czyli między innymi reklama w Google.Tylko tak stworzona strategia marketingowa gwarantuje nam powodzenie naszych działań promocyjnych online.

DLA KOGO:

  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy, którzy prowadzą biznes online (e-biznes, sklepy internetowe)
  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy prowadzą biznes stacjonarny, ale zamierzają także sprzedawać online
  • Firmy/Marketerzy/Przedsiębiorcy którzy chcą promować się w najskuteczniejszym kanale marketingowym jakim jest obecnie internet
  • Osoby, które chcą znaleźć pracę w najprężniej rozwijającej się branży jaką jest marketing internetowy
  • Wszystkich, którzy chcą uzyskać przydatną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prowadzenia biznesu w internecie

Dzięki szkoleniu „Praktyczny Marketing Internetowy/E-marketing i Ecommerce”

  • poczujesz się pewnie i swobodnie w świecie marketingu online
  • poznasz sprawdzone sposoby (Best Practice) na prowadzenie dochodowych kampanii marketingowych w internecie
  • zobaczysz, jak docierać do właściwej grupy do docelowej i skutecznie sprzedawać swoje usługi i produkty w internecie
  • zaczniesz prowadzić marketing internetowy w sposób usystematyzowany, efektywny i mierzalny

POWIEDZ MI, A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, POZWÓL MI ZROBIĆ A ZROZUMIEM.

Konfucjusz

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł 1. Marketing w internecie
  • Dlaczego online marketing to jedyna droga dla biznesu (zalety i porównanie z marketingiem offline)
  • Hot Trendy w e-marketingu na 2020 rok
  • Sprzedaż offline i online – podobieństwa i różnice (handel tradycyjny i ecommerce)
  • Strategia marketingu online – Jak wdrożyć skuteczną strategię w internecie
  • Uniwersalna i skuteczna strategia 3P: Produkt + Platforma + Promocja
Moduł 2. Jak stworzyć ofertę, która pokochają klienci

Nauczysz się jak skonstruować ofertę, aby Twoi klienci ją pokochali. Oferta bowiem to podstawa całego marketingu. Od niej wszystko się zaczyna. Oferta i model biznesowy to absolutne podstawy funkcjonowania każdej firmy. Musisz wiedzieć na jakim rynku działasz, jakich klientów obsługujesz, jakie są Twoje USP i mocne strony, czyli dlaczego klienci mają kupić właśnie od Ciebie. Wokół oferty budujemy następnie platformę sprzedażową i promocję. W marketingowej koncepcji 5 P (Product – Price – Place – Promotion – People) Oferta czyli Produkt lub Usługa zajmuje pierwsze i priorytetowe miejsce. I od tego zawsze powinniśmy zacząć nasze “wysiłki” marketingowe.

Moduł 3. Jak zoptymalizować stronę (lub sklep) pod Google, klienta i sprzedaż

Następnie zajmiemy się platformą sprzedażową, czyli stroną www i sklepem. To strona bowiem (lub sklep) odpowiada za końcowe rezultaty sprzedażowe naszych kampanii reklamowych. To TU trafiają klienci i to TU podejmują decyzje zakupowe! Zobaczysz jak przekształcić odwiedzających w kupujących i co zrobić, aby Twoja strona była Twoim najlepszym handlowcem. Będziemy pracować na tym jak zwiększyć współczynnik konwersji, czyli jak przekształcić odwiedzających w kupujących.

  • Wybór platformy do sprzedaży
    • Sklep
    • Landing page
  • Przepływ użytkowników na stronie / w sklepie
  • Pozyskiwanie nowych użytkowników
  • Angażowanie obecnych
    • Czat
    • Call plugin
    • Socialproof
  • “Nawracanie” porzucających
  • Display/RTB/Facebook/Google Ads
  • Push Notifications
  • Retargeting
  • e-mail retargeting
    •  
  •  
Moduł 4. Najważniejsze narzędzia czyli Online Media-mix:

Marketing w Google:

  • Reklama w ekosystemie reklamowym Google (Google Ads: wyszukiwarka, YouTube, Gmail)
  • Optymalizacja SEO i pozycjonowanie w 2020 roku
    • Webmaster Tools
    • Ligthhouse
    • Voice Search
    • Jak dobyć pozycję 0 (numer 0 ranking)
  •  

Pozostałe narzędzia e-marketingu

  • e-mail marketing
  • marketing społecznościowy (Facebook, Instagram, Pinterest)
  • content marketing i e-branding
  • programy afiliacyjne/partnerskie
  • inne formy promocji w internecie

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Moduł 5. Planowanie, kreacja i efektywność w e-marketingu
  • Skuteczność poszczególnych narzędzi marketingowych i wybór optymalnych narzędzi
  • Cele kampanii a formaty reklamowe
  • Wskaźniki mediowe i sposób rozliczania kampania internetowych: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS
  • Selling Copywriting czyli jak pisać reklamy, które same sprzedają
Moduł 6. Efektywność w e-marketingu
  • Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
  • Mierzenie konwersji / sprzedaży
  • Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

Ćwiczenia praktyczne z umiejętności e-marketingowych:

  • Tworzenie produktu poszerzonego i wyznaczanie USP (wyróżniki oferty)
  • Szybki audyt strony www lub sklepu
  • Tworzenie skutecznej reklamy na przykładzie reklamy Google Ads
  • Brief marketingowy

TRENERZY I DLACZEGO MOŻESZ NAM ZAUFAĆ

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert  Digital Marketingu

Praktyk marketingu z 18-letnim doświadczeniem w digital marketingu. Na swoim koncie ma kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Właścicielka agencji performance w internecie i w w Google Internet Planet.  Autorka kursu “Akademia Google Ads“. Spędziła wiele godzina na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał marketingu online do zwiększania sprzedaży. Pracowała dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl.

18 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

9 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN

Autorka “Akademii Google Ads”

Wojciech Grześkowiak, Ecommerce Hacker/  Conversion Ninja /  Przedsiębiorca
 
Z rynkiem e-commerce związany od 8 lat. Pomagał takim firmom jak Danone, Nestle, Coca-Cola w budowaniu kanału sprzedaży internetowej. Przedsiębiorca i właściciel kilku firm tworzących rozwiązania IT dla ecommerce i producentów FMCG. Właściciel  Trustisto – narzędzia, które zwiększa konwersję w e-sklepach nawet o 20% używając powiadomień bazujących na społecznym dowodzie słuszności. Ekspert w zakresie rozwoju technologii i oprogramowania dla biznesu. 

Opinie moich kursantów

Jestem pod ogromnym wrażeniem, jak dużo praktycznej i ciekawej wiedzy można przekazać w ciągu kilku godzin szkolenia. Uczestniczyłem w wielu szkoleniach dotyczących reklamy, PR, internetu i sprzedaży. To prowadzone przez Ewę uważam za jedno z najciekawszych i dających najwięcej praktycznej wiedzy. Szczerze polecam wszystkim, chcącym dowiedzieć się jak stworzyć stronę internetową przyjazną wyszukiwarkom, a tym samym dotrzeć do jeszcze więcej liczby potencjalnych klientów.

Krzysztof Kiełmiński

iCommunication s.c.

Chciałabym podziękować za oba przeprowadzone przez Panią szkolenia, bo zarówno E-marketing jak i Google w Pigułce poprowadzone były na bardzo wysokim poziomie merytorycznym, opatrzone dużą dawka cennych i praktycznych informacji oraz przydatnych wskazówek.  Pozytywnie zaskoczył mnie przystępny sposób w jaki potrafiła Pani podzielić się swoją cenną wiedzą i wieloletnim doświadczeniem, stwarzając luźną atmosferę sprzyjającą zadawaniu pytań i otwartej dyskusji na omawiane zagadnienia i zapytania uczestników.

Anna Pałyszka

www.iwostin.pl

Dzięki szkoleniu z Google u Ewy Chojeckiej liczba kliknięć na naszej stronie zwiększyła się o 20% a jednocześnie koszty reklamowania się spadły dokładnie o połowę. Koszt szkolenia zwrócił się w ciągu dwóch miesięcy.

Grzegorz Lindenberg

www.rehabilis.eu

Szkolenie prowadzone przez Ewę Chojecką to solidna porcja wiedzy, ciekawych porad oraz przejrzystych przykładów podanych w przystępnej formie. Od Ewy wręcz bije wiedza eksperta i praktyka! Unikatowym elementem szkolenia było to, że prowadząca przeanalizowała wcześniej sytuację każdego z uczestników i w trakcie wykładu odnosiła się do ich konkretnych problemów oraz dawała praktyczne wskazówki. Materiały szkoleniowe na pewno będą nieocenionym przewodnikiem zarówno w codziennej pracy osób stawiających pierwsze kroki w kampaniach online, jak i mających już pewne doświadczenie. Gorąco polecam.

Michał Kłuciński

Orange, Centrum Konwersacji Sp. z o.o

Ogromna wartością kursu było indywidualne podejście do każdego uczestnika kursu i do jego biznesu. Wszystko było wyjaśnione bardzo przystępnie, a forma kursu (video), ułatwiała jeszcze sprawę. Za stosunkowo niewielkie pieniądze otrzymałam w 5 tygodni solidną dawkę wiedzy! Moja kampania ruszyła kilka dni temu, a ruch na stronie bardzo się zwiększył, wierzę, że to przełoży się niebawem na sprzedaż. Raz jeszcze dziękuję i czekam na kolejny kurs Twojego autorstwa! Na pewno

Natalia Krajnik

właściciel, http://www.akademiaskory.pl

Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniach przeprowadzonych przez Ewę Chojecką: “Google w pigułce” i “E-marketing”. Szkolenia były bardzo profesjonalne, szczegółowo omówiona tematyka, szkolenia przeprowadzone w miłej i koleżeńskiej atmosferze. Wszelkie moje pytania i wątpliwości dotyczące Google AdWords zostały rozwiane. Ze szkoleń wyniosłam wartościową wiedzę z zakresu marketingu oraz wielki zapał do rozwijania własnych kompetencji w tej branży. Po szkoleniu otrzymałam droga mailową obszerne materiały, które znacznie pomogły mi utrwalić wiedzę nabytą podczas szkolenia. Polecam szkolenia organizowane przez Ewę Chojecką, ja z pewnością wybiorę się na ponownie.

Sylwia Kaczmarska

www.noclegiokecie.pl

Marketing internetowy / E-marketing to obecnie najlepszy kanał promocji
Marketing w internecie to obecnie najbardziej efektywna i najlepiej mierzalna forma reklamy – jest skuteczny, ma ogromny zasięg, działa 24h na dobę i jest dostępny dla wszystkich – zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. Znajomość e-marketingu jest dzisiaj niezbędna każdej firmie. To właśnie w internecie nasi klienci spędzają coraz więcej czasu. To tu szukają produktów i usług. Walka o klienta toczy się teraz online!

Firmy mają świadomość, że marketing internetowy to najlepszy wybór dla biznesu. Często jednak nie wiedzą jak się z nim zmierzyć. Próbują więc na własną rękę rozmaitych metod często błądząc i wybierając niewłaściwe narzędzia. Jednocześnie zmagają się z problemem jak nie wydać fortuny, a ograniczony budżet zainwestować skutecznie i efektywnie, aby przyniósł oczekiwany zwrot z inwestycji.

Wyślij zapytanie o szkolenie

Zgoda na przetwarzanie danych:

2 + 7 =