Akademia Google Ads / Adwords – Kurs Online

“Twoja Reklama w wyszukiwarce Google krok po kroku”

PROSTYM JĘZYKIEM, OD A DO Z

W tym kursie online poprowadzę Cię za rękę przez wszystkie elementy systemu reklamowego Google Ads (dawne Google Adwords) i razem stworzymy krok po kroku, od A do Z, Twoją pierwszą  reklamę w wyszukiwarce Google. A wszystko po to, aby wreszcie rozwinąć Twój biznes i sprzedawać więcej w wyszukiwarce.

 

 

PLAN KURSU

Moduł 1. Jak działa Google Ads / AdWords? Co musisz wiedzieć przed startem?

Lekcja 1. Zalety i wady Google i Ads/Adwords

Lekcja 2. 10 sytuacji w których najbardziej skorzystasz wykorzystując reklamy w wyszukiwarce

Lekcja 3. Gdzie pojawi się moja reklama Google Ads/Adwords

Lekcja 4. Jak działa system reklamowy Google

Lekcja 5. Podstawowe pojęcia Google Ads/Adwords

 

Moduł 2. Strategia i Planowanie kampanii w wyszukiwarce Google – Jak zdefiniować cele, działania i koszty?

Lekcja 1. Jak zdefiniować cel biznesowy kampanii

Lekcja 2. Jak samodzielnie przygotować plan pierwszej kampanii w wyszukiwarce

Lekcja 3. Jak optymalnie zaplanować budżet na działania reklamowe w wyszukiwarce

 

Moduł 3. Zakładanie konta Google Ads/Adwords- Jak założyć i poprawnie skonfigurować konto Google Adwords?

Lekcja 1. Zakładanie konta Google

Lekcja 2. Zakładanie konta Google Ads/Adwords

Lekcja 3. Konfiguracja płatności Google Ads/Adwords

Lekcja 4. Jak dodać kupon Google Ads/Adwords?

Lekcja 5. Gdzie pobierać faktury za reklamy?

 

Moduł 4. Nowy Interface Google Ads/Adwords- Przewodnik po nowym panelu

Lekcja 1. Wprowadzenie do nowego panelu Google Ads/Adwords

Lekcja 2. Główne narzędzia w nowym panelu Google Ads/Adwords

Lekcja 3. Jak uzyskać pomoc dotycząca konta Google Ads/Adwords

 

Moduł 5.  Jak stworzyć optymalną strukturę konta Google Ads/Adwords

Lekcja 1. Tworzenie optymalnej dla Ciebie struktury konta Google Ads/Adwords

Lekcja 2. Gdzie znaleźć kampanie i grupy reklam na nowym koncie Google Ads/Adwords

 

Moduł 6. Tworzenie pierwszej kampanii w wyszukiwarce – Jak skonfigurować ustawienia kampanii do A do Z, by docierała w 100% do Twojej grupy docelowej?

Lekcja 1. Tworzenie i konfiguracja kampanii w wyszukiwarce

Lekcja 2. Dodatkowe ustawienia kampanii: harmonogram i urządzenia

Lekcja 3. Konfiguracja konwersji na koncie Google Ads/Adwords

 

Moduł 7. Słowa kluczowe przynoszące największe zyski – Jak wybrać optymalne słowa kluczowe dla Twojego biznesu

Lekcja 1. Jak ułożyć listę słów kluczowych do wykorzystania w kampanii

Lekcja 2. Jak wykorzystać narzędzie Planer Słów Kluczowych do wyszukiwania przydatnych słów kluczowych

Lekcja 3. Jak wybrać słowa kluczowe, które mają największy potencjał sprzedażowy

Lekcja 4. W jaki sposób używać konkretnych dopasowań słów kluczowych

Lekcja 5. Kiedy, jak i po co używać wykluczeń

Lekcja 6. Grupowanie słów kluczowych – Jak podzielić słowa kluczowe na grupy reklam

Lekcja 7.Tworzenie nowych grup reklam dodawanie słów kluczowych i wykluczeń

Lekcja 8. Jak wybrać początkową stawkę za kliknięcie (CPC)

Lekcja 9. Praca ze słowami kluczowymi i ustawienie prawidłowych statystyk słów kluczowych

 

Moduł 8. Przygotowanie atrakcyjnych i zachęcających do natychmiastowego zakupu reklam – Jak napisać reklamy, które same sprzedają?

Lekcja 1. Jak tworzyć reklamy, które same sprzedają

Lekcja 2. Wybór najlepszej strony docelowej dla kampanii w wyszukiwarce

Lekcja 3. Wyświetlany a docelowy adres URL – różnice

Lekcja 4. Dodawanie reklam do grupy reklam

Lekcja 5. Reklama typu “tylko połączenie” – kiedy używać

Lekcja 6. Rozszerzenie reklam Google Ads/Adwords– co to jest i czy warto ich używać

Lekcja 7 Dodawanie rozszerzeń reklamy

Lekcja 8. Praca z reklamami  i ustawienie statystyk

 

Moduł 9 Jak obniżać koszty reklamy Ads/Adwords

Lekcja 1. Co to jest Wynik Jakości i dlaczego jest on tak ważny

Lekcja 2. Aukcja, Ranking i pozycja reklamy Google Ads/Adwords

Lekcja 3. Sposoby na poprawę Rankingu i Wyniku Jakości i obniżenie kosztów reklam

 

Moduł 10. Pomiar skuteczności i Optymalizacja kampanii – Jak samodzielnie zwiększać efektywność kampanii w wyszukiwarce? Jak mierzyć opłacalność kampanii i zwrot z inwestycji?

Lekcja 1. Przegląd Konta

Lekcja 2. Optymalizacja słów kluczowych

Lekcja 3. Optymalizacja reklam

Lekcja 4. Optymalizacja stron docelowych

Lekcja 5. Optymalizacja konwersji

 

 

Kolejna edycja już w październiku!

Kurs Adwords krok po kroku


 

WYŚLIJ ZAPYTANIE O SZKOLENIE

 

Wybierz szkolenie (wymagane):
Google Ads - Blended learning - dla przedsiębiorcówAkademia Google Adwords - Kurs onlineWarsztat Google Adwords „Krok po Kroku”Kampania Google Adwords w sklepach internetowych krok po krokuGoogle w Pigułce – Kompleksowy i zintegrowany marketing w Google: reklama Google Adwords + SEOSkuteczny Marketing internetowy (E-marketing i Ecommerce)

Proponowany termin:

Liczba osób: