Akademia Google Ads / Adwords – Kurs Online
“Twoja Reklama w wyszukiwarce Google krok po kroku”
PROSTYM JĘZYKIEM, OD A DO Z
W tym kursie online poprowadzę Cię za rękę przez wszystkie elementy systemu reklamowego Google Ads (dawne Google Adwords) i razem stworzymy krok po kroku, od A do Z, Twoją pierwszą reklamę w wyszukiwarce Google. A wszystko po to, aby wreszcie rozwinąć Twój biznes i sprzedawać więcej w wyszukiwarce.
PLAN KURSU
Moduł 1. Jak działa Google Ads / AdWords? Co musisz wiedzieć przed startem?
Lekcja 1. Zalety i wady Google i Ads/Adwords
Lekcja 2. 10 sytuacji w których najbardziej skorzystasz wykorzystując reklamy w wyszukiwarce
Lekcja 3. Gdzie pojawi się moja reklama Google Ads/Adwords
Lekcja 4. Jak działa system reklamowy Google
Lekcja 5. Podstawowe pojęcia Google Ads/Adwords
Moduł 2. Strategia i Planowanie kampanii w wyszukiwarce Google – Jak zdefiniować cele, działania i koszty?
Lekcja 1. Jak zdefiniować cel biznesowy kampanii
Lekcja 2. Jak samodzielnie przygotować plan pierwszej kampanii w wyszukiwarce
Lekcja 3. Jak optymalnie zaplanować budżet na działania reklamowe w wyszukiwarce
Moduł 3. Zakładanie konta Google Ads/Adwords- Jak założyć i poprawnie skonfigurować konto Google Adwords?
Lekcja 1. Zakładanie konta Google
Lekcja 2. Zakładanie konta Google Ads/Adwords
Lekcja 3. Konfiguracja płatności Google Ads/Adwords
Lekcja 4. Jak dodać kupon Google Ads/Adwords?
Lekcja 5. Gdzie pobierać faktury za reklamy?
Moduł 4. Nowy Interface Google Ads/Adwords- Przewodnik po nowym panelu
Lekcja 1. Wprowadzenie do nowego panelu Google Ads/Adwords
Lekcja 2. Główne narzędzia w nowym panelu Google Ads/Adwords
Lekcja 3. Jak uzyskać pomoc dotycząca konta Google Ads/Adwords
Moduł 5. Jak stworzyć optymalną strukturę konta Google Ads/Adwords
Lekcja 1. Tworzenie optymalnej dla Ciebie struktury konta Google Ads/Adwords
Lekcja 2. Gdzie znaleźć kampanie i grupy reklam na nowym koncie Google Ads/Adwords
Moduł 6. Tworzenie pierwszej kampanii w wyszukiwarce – Jak skonfigurować ustawienia kampanii do A do Z, by docierała w 100% do Twojej grupy docelowej?
Lekcja 1. Tworzenie i konfiguracja kampanii w wyszukiwarce
Lekcja 2. Dodatkowe ustawienia kampanii: harmonogram i urządzenia
Lekcja 3. Konfiguracja konwersji na koncie Google Ads/Adwords
Moduł 7. Słowa kluczowe przynoszące największe zyski – Jak wybrać optymalne słowa kluczowe dla Twojego biznesu
Lekcja 1. Jak ułożyć listę słów kluczowych do wykorzystania w kampanii
Lekcja 2. Jak wykorzystać narzędzie Planer Słów Kluczowych do wyszukiwania przydatnych słów kluczowych
Lekcja 3. Jak wybrać słowa kluczowe, które mają największy potencjał sprzedażowy
Lekcja 4. W jaki sposób używać konkretnych dopasowań słów kluczowych
Lekcja 5. Kiedy, jak i po co używać wykluczeń
Lekcja 6. Grupowanie słów kluczowych – Jak podzielić słowa kluczowe na grupy reklam
Lekcja 7.Tworzenie nowych grup reklam dodawanie słów kluczowych i wykluczeń
Lekcja 8. Jak wybrać początkową stawkę za kliknięcie (CPC)
Lekcja 9. Praca ze słowami kluczowymi i ustawienie prawidłowych statystyk słów kluczowych
Moduł 8. Przygotowanie atrakcyjnych i zachęcających do natychmiastowego zakupu reklam – Jak napisać reklamy, które same sprzedają?
Lekcja 1. Jak tworzyć reklamy, które same sprzedają
Lekcja 2. Wybór najlepszej strony docelowej dla kampanii w wyszukiwarce
Lekcja 3. Wyświetlany a docelowy adres URL – różnice
Lekcja 4. Dodawanie reklam do grupy reklam
Lekcja 5. Reklama typu “tylko połączenie” – kiedy używać
Lekcja 6. Rozszerzenie reklam Google Ads/Adwords– co to jest i czy warto ich używać
Lekcja 7 Dodawanie rozszerzeń reklamy
Lekcja 8. Praca z reklamami i ustawienie statystyk
Moduł 9 Jak obniżać koszty reklamy Ads/Adwords
Lekcja 1. Co to jest Wynik Jakości i dlaczego jest on tak ważny
Lekcja 2. Aukcja, Ranking i pozycja reklamy Google Ads/Adwords
Lekcja 3. Sposoby na poprawę Rankingu i Wyniku Jakości i obniżenie kosztów reklam
Moduł 10. Pomiar skuteczności i Optymalizacja kampanii – Jak samodzielnie zwiększać efektywność kampanii w wyszukiwarce? Jak mierzyć opłacalność kampanii i zwrot z inwestycji?
Lekcja 1. Przegląd Konta
Lekcja 2. Optymalizacja słów kluczowych
Lekcja 3. Optymalizacja reklam
Lekcja 4. Optymalizacja stron docelowych
Lekcja 5. Optymalizacja konwersji