Szkolenie Google Ads (Google Adwords) dla Ecommerce

szkolenie Google Ads dla ecommerce

 

KAMPANIA GOOGLE ADS W SKLEPACH INTERNETOWYCH
KROK PO KROKU

Unikatowy program na rynku dedykowany sklepom internetowym!

To praktyczne szkolenie pokaże Ci krok po kroku wszystkie aspekty budowania efektywnych kampanii sprzedażowych dla sklepu internetowego.  Dzięki ćwiczeniom oraz praktycznym wskazówkom uczestnicy wychodząc ze szkolenia są wyposażeni w cały zestaw umiejętności oraz gotowych do wdrożenia technik pozwalających :

N

samodzielnie zbudować od A do Z sprzedażową kampanię w Google Ads 

N

rozpoznawać słowa kluczowe, które sprzedają

N

budować sprzedażowe teksty reklamowe

N

obniżać cenę za klik (płacić mniej) i zwiększać zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS)

N

przekształcać odwiedzających w kupujących

N

mierzyć skuteczność sprzedażową kampanii Google Ads 

N

strategicznie i długofalowo prowadzić działania reklamowe w wyszukiwarce

Dlaczego Google Ads to najlepszy wybór dla Ecommerce?

W większości sklepów głównym źródłem ruchu są wyszukiwarki i to z nich „przychodzi” ok 80-90% wszystkich klientów. Marketing w wyszukiwarce jest więc priorytetowym narzędziem promocji, sprzedaży i marketingu dla wszystkich podmiotów ecommerce. Zdobycie odpowiedniego ruchu z wyszukiwarek  jest kluczowym czynnikiem decydującym o powodzeniu biznesu w internecie.

Po ostatnich zmianach w algorytmie Google coraz więcej sklepów ma poważny problem ze zdobyciem ruchu z organicznych wyszukiwań. O wiele trudniej jest także teraz wypozycjonować zupełnie nowy sklep. Alternatywą dla organicznego ruchu pozostaje ruch płatny, czyli reklama Google Ads. Jest to najszybszy i najprostszy sposób na zwiększenie liczby odwiedzających i klientów w sklepie internetowym.

Czym różni się kampania ecommerce od kampanii zwykłej strony internetowej?

Przede wszystkim celem. Tutaj wszystko skoncentrowane jest na sprzedaży. W kampanii sklepu internetowego najważniejsze są 2 aspekty:

  • Dostarczenie jak największej ilości odwiedzających, gdyż więcej odwiedzających = więcej klientów.  Średnia konwersja w sklepach internetowych to 1-2%, więc aby zdobyć 1 klienta musisz sprowadzić do swojego sklepu często aż 100 odwiedzających. Raz pozyskany klient staje się jednak często klientem “powracającym”, więc jednorazowa konwersja nowego użytkownika może potem procentować latami.
  • Przekształcenie  odwiedzających w kupujących, czyli “zmonetyzowanie” ruchu, inaczej poszerzanie lejka konwersji

Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu “Google Ads dla Ecommerce”:

1. Specjalizacja w handlu internetowym

o unikatowe na rynku szkolenie dedykowane jest tylko sklepom internetowym. Pokażemy strategie Google Ads dobrane specjalnie dla ecommerce i skierowane na zwiększenie sprzedaży oraz zwrotu z inwestycji (ROI).

Na szkoleniu zostaną zaprezentowane funkcjonalności i techniki dedykowane ecommerce, w tym:

  • Reklamy produktowe PLA (Product Listing Ads)  to format reklamowy dedykowany tylko i wyłącznie sklepom internetowym, który umożliwiają wyświetlanie takich parametrów jak: zdjęcie produktu, opis, cena, nazwa sklepu.

 

 

  • Strategia długiego ogona – czyli wykorzystanie najbardziej sprzedażowych słów kluczowych. Dzięki wykorzystaniu tzw „long tail” skracamy ścieżkę zakupową internauty i zwiększamy prawdopodobieństwo transakcji.

2. Tylko praktyczne i gotowe do wdrożenia rozwiązania
Nasza metoda opiera się na praktycznym modelu, w którym krok po kroku prezentujemy wszystkie elementy potrzebne do skonstruowania i obsługi efektywnej kampanii. Tylko pożyteczna i praktyczna wiedza bez “wypełniaczy”! Tylko u Nas dowiesz się jakie techniki zastosować, aby maksymalnie wykorzystać potencjał Google. Zobaczysz co jest obecnie skuteczne, jakie funkcjonalności Google Ads / Adwords warto wykorzystać i które przyniosą największy zwrot z inwestycji!

POWIEDZ MI, A ZAPOMNĘ, POKAŻ MI A ZAPAMIĘTAM, POZWÓL MI ZROBIĆ A ZROZUMIEM.

Konfucjusz

Czy szkolenie “Google Ads dla Ecommerce jest dla mnie?

Szkolenie  jest przeznaczone dla właścicieli sklepów internetowych oraz osób prowadzących kampanie reklamowe w sklepach internetowych, które chcą samodzielnie optymalizować kampanie Google Ads. Zapraszamy zarówno osoby początkujące, które dopiero zaczynają przygodę z systemem reklamowym Google jak i tych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć bezcenne informacje na temat praktycznego podejścia do prowadzenia kampanii oraz zwiększania skuteczności reklam (optymalizacja).

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Marketing w Google, Marketing konwersji
  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś czyli jak zmienia się Google
  • Jak działają wyszukiwarki – filozofia Google
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki (schematy wyszukiwania)
  • Adwords czy SEO i pozycjonowanie – wady i zalety, co jest lepsze dla sklepu internetowego
  • ROI, ROAS i wartość klienta w czasie (Life Time Value)
  • Lejek zakupowy – różne fazy świadomości klienta
2. Planowanie Kampanii Google Ads w Sklepie internetowym
  • Reklama w Google jako element całościowej polityki marketingowej firmy
  • Możliwości i ekosystem reklamy Google Ads (reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklama produktowa, sieć reklamowa, Gmail, Remarketing, YouTube, Mobile)
  • Ustalanie celów kampanii i sposób pomiaru konwersji
  • Etapy zakładania konta i konfiguracja ustawień kampanii pod cele sprzedażowe
  • Interface i główne karty konta Google Ads – Nawigacja na koncie (nowy interface Google Ads)
  • Optymalna struktura sprzedażowych kampanii Ads
3. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Adwords cz 1 (ranking, słowa kluczowe)
  • Aukcja reklam Google – pozycja i ranking reklam w Google – jak być wyżej od konkurencji
  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe
  • Dopasowania słów kluczowych: przybliżone, do frazy, ścisłe, wykluczające
  • Strategia długiego ogona czyli najbardziej „sprzedażowe” słowa kluczowe
4.Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Adwords cz 2 (reklamy, strony docelowe)
  • Formaty reklam tekstowych Google Ads / Adwords
  • Zasady redakcyjne Google
  • Optymalizacja tekstów reklamowych (jak pisać teksty sprzedażowe)
  • Jak zwiększyć atrakcyjność reklam
  • Co robić kiedy nie widzisz swojej reklamy w Google
  • Optymalizacja stron docelowych kampanii (strona główna, strony kategorii, strony produktowe)
5. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Google Ads cz 3 (wynik jakości, konwersje, optymalizacja)
  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Jak płacić mniej za reklamy – optymalizacja kosztu CPC (cost per click)
  • Wprowadzanie zmian (edycja reklam, słów kluczowych, grup reklam i kampanii)
  • Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
  • Remarketing
  • Pomiar Konwersji i Optymalizacja Konwersji

O TRENERZE

Jestem praktykiem e-marketingu i ecommerce z 18-letnim doświadczeniem, a na swoim koncie mam kilkaset dochodowych kampanii internetowych o łącznej wartości ponad 4 mln zł. Jestem właścicielką agencji performance marketingu w Google Internet Planet oraz autorką kursu “Akademia Google Ads“. Spędziłam wiele godzin na sali szkoleniowej ucząc jak wykorzystać potencjał Google do sprzedaży w internecie. Pracowałam dla takich firm jak:  LG Electronics, Norwegian, Karcher, Siemens (B/S/H), czy Fly.pl. Jestem wieloletnim praktykiem i właśnie tym chcę się z Tobą podzielić: moją wiedzą, ale przede wszystkim umiejętnościami i “know-how”.  Uczę więc konkretnie, merytorycznie i bez lania wody.

Ewa Chojecka, Trener / Przedsiębiorca / Ekspert Google Ads

Mój autorski program oraz metodologia szkoleń Google Ads to esencja całej mojej wiedzy i doświadczenia z dziedziny marketingu w internecie i w Google. Pokażę Ci cały system od A do Z.  Poprowadzę Cię na skróty przez tajniki i meandry systemu reklamowego Google i pomogę Ci uniknąć 95% błędów, które czyhają na początkujących reklamodawców. Dostaniesz na tacy gotową do wdrożenia strategię. Nie musisz szukać wyrywkowej wiedzy w internecie, i zastanawiać się czy to, co znajdziesz, jest wartościowe.

18 lat w praktyki w branży marketingowo-sprzedażowej

+ 350 godzin consultingowo-szkoleniowych

8 lat w edukacji i e-biznesie

Certyfikat Kwalifikowanego Specjalisty Google Ads/Adwords

Prelegent IDG i Ecommerce Standard

Certyfikat Google Partner

+ 200 kampanii online o łącznej wartości ponad 4 mln PLN

Autorka “Akademii Google Ads”

Opinie moich kursantów

Na szkolenie przyszedłem z długa listą pytań i nie zawiodłem się, na wszystkie otrzymałem odpowiedź. Jak wiadomo teoria poparta praktyką to bardzo mocne argumenty, a umiejętność przekazania informacji w sposób przystępny to kolejny atut by wybrać ponownie szkolenia w Internet Planet.

Piotr Kiljański

Fabryka.pl

Prezentacje przygotowane w sposób bardzo czytelny, dzięki czemu wszystkie trudne pojęcia nagle stały się niesamowicie łatwe. Nie dość, że otrzymałam ogromną dawkę wiedzy to jeszcze było bardzo miło i przyjaźnie:) Dużo informacji, których nie znajdzie się w bezpłatnych szkoleniach oferowanych przez Google. Dużo praktycznej wiedzy, dużo przykładów, w których każdy mógł odnaleźć siebie i nauczyć się, czego należy unikać tworząc reklamę Adwords.
Jednym słowem naprawdę polecam- jeden dzień szkolenia a korzyści niezliczone:))

Dominika Krawczyk

www.sklepintro.pl

Dla mnie, jako laika, najwartościowsze są realne przykłady i praktyczne informacje, które od razu, można wdrożyć w życie. Ogromna wiedza prowadzącej, łatwy przekaz i profesjonalne podejście dopełnia całości.

Iza Zudzin-Wiśniewska

www.almonis.pl

Szkolenie w skrócie

Nauka praktycznych umiejętności krok po kroku

Uczysz się w swoim tempie, w dowolnym miejscu i czasie.

Zupełnie nowy panel Google Ads!

Przeglądając szkolenia i kursy dostępne na rynku widzę, że niestety część z nich nie jest uaktualniana. Google Ads to żywy system, w którym zmiany zachodzą równie szybko jak w social mediach, więc posiadanie aktualnej wiedzy jest tutaj kluczowe. W kursie i na szkoleniu pokazuję wszystkie funkcjonalności oraz etapy budowania reklamy w wyszukiwarce właśnie w całkiem nowym panelu Google Ads!

Gotowa strategia Google Ads

Nie musisz się zastanawiać nad kolejnymi etapami, gdyż cały materiał jest bardzo dobrze przemyślany i ułożony tak, aby stworzyć od A do Z, krok po kroku, swoją własną kampanię w wyszukiwarce.

0 teorii, 100% praktyki

To co jest potrzebne do opanowania Adwords to przede wszystkim umiejętności, których możesz się nauczyć TYLKO I WYŁĄCZNIE wykonując samodzielnie konkretne czynności. Dlatego mój kurs jest zbudowany tak, aby po każdej lekcji wcielić nową wiedzę w życie. Praktyczne tutoriale video i screencasty maksymalnie ułatwią Ci cały ten proces.

Prosty, zrozumiały język

Bez marketingowego żargonu i niezrozumiałych pojęć. Używam tylko prostego i nietechnicznego języka, który z pewnością zrozumiesz. Wszystko po to, aby z tej wiedzy mogli skorzystać wszyscy, a nie tylko specjaliści IT i marketerzy, ale przede wszystkim osoby prowadzące firmy.

Samo “mięso” bez wypełniaczy i ozdobników

Osobiście mam świra na punkcie efektywności “czasowej”. Uważam, że czas to największy i najcenniejszy zasób jaki posiadamy. Szanując Twój cenny czas wybrałam do kursu samo “mięso” i tylko pożyteczną wiedzę, którą od razu można zastosować w praktyce.

Szkolenia przeprowadzamy w formie warsztatów indywidualnych oraz dedykowanych warsztatów firmowych. Cena przeprowadzenia szkolenia ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości godzin, ilości osób oraz miejsca.

Wyślij zapytanie o szkolenie

Wybierz szkolenie:

Zgoda na przetwarzanie danych:

13 + 15 =