Adres:
Al. Jerozolimskie 121B
02-222 Warszawa
Branża ecommerce rozwija się niezwykle dynamicznie i codziennie powstają nowe podmioty prowadzące handel w internecie. Aby uzyskać przewagę na tym konkurencyjnym rynku nie wystarczy stworzenie przyjaznego sklepu. Trzeba pozyskać kwalifikowany ruch i klientów. W większości sklepów głównym źródłem ruchu są wyszukiwarki i to z nich „przychodzi” ok 80-90% wszystkich klientów. Marketing w Google jest więc priorytetowym narzędziem promocji, sprzedaży i marketingu dla wszystkich podmiotów ecommerce. Zdobycie odpowiedniego ruchu z Google jest kluczowym czynnikiem decydującym o powodzeniu każdego sklepu internetowego.
Więcej transakcji w sklepie internetowym, wzrost ilości i wartości sprzedaży.
Optymalizacja współczynnika konwersji, wzrost ROI i ROAS.
Wzrost świadomości marki wśród wymarzonej grupy docelowej. wzrost lojalności i ponawianie zakupów.
Google to największa wyszukiwarka w Polsce, z której korzysta aż 28 mln użytkowników! To reklama w idealnym miejscu i czasie docierająca do konsumentów, którzy właśnie teraz szukają Twoich produktów i usług. Reklamy Google Ads zajmują już praktycznie całą powierzchnię górnej części pierwszej strony wyszukiwań w Google (above the fold).
Reklamy dedykowane dla sklepów internetowych działające na zasadzie wizualnej i cenowej “porównywarki produktów” w Google. PLA (Product Listing Ads) to formaty reklamowe, które umożliwiają wyświetlanie tak ważnych dla kupującego parametrów jak:
Po kliknięciu na reklamę z listą produktów klienci zostają przekierowani od razu na właściwą kartę produktową. Dzięki temu ścieżka zakupowa ulega zdecydowanemu skróceniu, co jest korzystne zarówno dla internautów (oszczędność czasu) jak i dla reklamodawców (większy współczynnik konwersji).
Reklamy PLA wyświetlają się w Google w oddzielnym polu, niezależnym od reklam tekstowych. Mogą one wyświetlać się jednocześnie z reklamami tekstowymi – na jednej stronie wyników wyszukiwania mogą więc znajdować się zarówno listy produktów, jak i reklamy tekstowe jednej firmy. Reklamy produktowe mogą być emitowane w różnych miejscach i konfiguracjach.
Reklama graficzna na tysiącach tematycznych stron internetowych należących do największej sieci reklamowej w Polsce.
Remarketing dynamiczny w Google pozwala sklepom internetowym ponownie kierować swoje reklamy do użytkowników, którzy już odwiedzili stronę konkretnego produktu, ale nie dokonali zakupu. To funkcja pozwalająca wyświetlać personalizowane i dynamiczne reklamy użytkownikom sklepu. Mamy więc możliwość ponownego pokazania klientowi konkretnego produktu, którym był zainteresowany.
Zalety remarketingu dynamicznego:
Reklamy graficzne bądź w postaci filmu/spotu reklamowego to najszybciej rozwijająca się częśc marketingu online.
Google Ads to aktualnie cały ekosystem reklamy online, w którym można zrealizować holistyczną sprzedażową kampanię reklamową.
Wprowadzamy marketing w Google
na wyższy poziom opłacalności
Do każdego projektu marketingowego / kampanii podchodzimy indywidualnie opracowując dobraną do potrzeb
każdego Klienta strategię. Wszystko po to, by jak najlepiej zrealizować cele biznesowe klienta i osiągnąć pożądany efekt.
Na podstawie briefu i rozmów wspólnie z Klientem ustalamy jakie efekty ma przynieść kampania i jaki jest główny cel kampanii. Następnie definiujemy KPI Key Performance Idicators – Kluczowe Czynniki Sukcesu, pod które optymalizujemy kampanie.
Definiujemy Profil Idealnego Klienta. Tworzymy awatar/personę, która idealnie pasuje do tego, co sprzedajesz.
Na podstawie wyróżników oferty oraz macierzy 4 elementów promocji tworzymy wiele wariantów reklam dopasowanych do Profilu Idealnego Klienta. Następnie przeprowadzamy testy, aby wyłonić najbardziej skuteczne warianty.
Planujemy i wdrażamy zespół działań promocyjno-reklamowych w Google Ads, które służą temu, aby odnaleźć w sieci Twojego wymarzonego klienta i dotrzeć do niego z komunikatem, któremu nie będzie mógł się oprzeć. Wykorzystujemy reklamy tekstowe i graficzne. Umieszczamy reklamy zarówno w wyszukiwarce Google jak i w sieci reklamowej oraz YouTube. Wybieramy te miejsca, gdzie przebywają Twoi klienci. Docieramy precyzyjnie do Twojego wymarzonego klienta za pomocą całego ekosystemu Google Ads.
Wiemy jak z morza cyfr w odczytać skuteczność działań w ramach kampanii reklamowej. Obce jest nam podejście “set & forget”- Optymalizacja to nieustanna praca, a wszystko po to, aby wyniki Twojej kampanii były lepsze z miesiąca na miesiąc!
etapy
Skuteczność w realizacji celów: Naszą domeną są strategie sprzedażowe – działania skierowane na wzrost ilości i wartości transakcji, zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI), zmniejszenie kosztu pozyskania klienta.
Jakość współpracy i efektów to nasze największe wartości. Dostarczamy realne i namacalne efekty sprzedażowe. Interesują nas klienci, a nie kliknięcia. Nie powielamy schematów. Nie idziemy na skróty. Opracowujemy indywidualną, skrojoną na miarę strategię uwzględniająca zasoby firmy i promującą jej mocne strony.
Transparentność i uczciwość: są różne modele współpracy z agencjami e-marketingowymi. My preferujemy pełną transparentność – zawsze wiesz ile wydajesz na reklamę, a ile stanowią koszty obsługi i optymalizacji kampanii.
To najskuteczniejszy obecnie system reklamowy w internecie. Koniec i kropka.
Codziennie 28 mln Polaków codziennie szuka produktów i usług takich jak Twoje!
Google Ads przyniesie efekty dużo szybciej niż SEO i inne formy promocji.
aż 80% osób podejmujących decyzje zakupowe sięga po informacje do Google. Jeśli nie ma Cię w Google to po prostu nie istniejesz…
Mówisz do klientów we właściwym miejscu i czasie – dokładnie wtedy, kiedy są już gotowi do zakupu. Nie musisz nic “wciskać“.
Dzięki wiedzy, doświadczeniu oraz zaawansowanym technikom optymalizacyjnym:
• obniżamy koszt konwersji / koszt pozyskania klienta o średnio 30-70%
• obniżam koszt reklam / kliknięć o 40-75%
A czy Twoja kampania Google Ads pracuje na pełnych obrotach?
Czy wykorzystujesz optymalnie potencjał marketingowy Google?
Skontaktuj się ze mną już dziś i sprawdź jak możemy Ci pomóc!