Poprawa strony www to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży

Web usability czyli zwiększanie użyteczności stron internetowych  to ”hot topic” ostatnich kilku lat. Funkcjonalne podejście do tworzenia i adaptacji stron internetowych zapewnia bowiem nie tylko wzrost zadowolenia użytkowników z korzystania ze strony, ale także dłuższe i częstsze wizyty, mniejszy współczynnik odrzuceń, a także przede wszystkim wzrost konwersji. Konwersje to założone cele strony. W sklepie internetowym będzie to sprzedaż. Innymi celami mogą być np. obejrzenie jak największej ilości podstron serwisu, zapisanie się na newsletter, wypełnienie formularza kontaktowego.

Czy wiesz, że:poprawa web usability strony

  • Klienci oceniają Twoją firmę na podstawie strony internetowej?
  • Masz tylko 8 sekund, aby zatrzymać użytkownika na stronie?
  • 91% osób poddaje się po maksymalnie trzech próbach wykonania pożądanej czynności w serwisie WWW

Strona www jest wizytówką firmy w internecie, dlatego tak ważne jest, aby była ona funkcjonalna i spełniała oczekiwania użytkowników.  Prawidłowo zoptymalizowana strona sprawi, że zwiększysz:

  • ilość odwiedzających
  • ilość konwersji/klientów
  • sprzedaż i zyski

 

Dlaczego Web usability jest ważne?

Użytkownik wchodząc na nową stronę zazwyczaj w kilka sekund decyduje o tym czy na niej pozostać czy nie. Jeżeli poczuje się rozczarowany  kliknie „wstecz” i w sekundę znajdzie się na stronie konkurencji.

Sprowadzenie ruchu (potencjalnych klientów) na stronę to spory wysiłek finansowy. Cały czas jednak większość firm martwi się głównie o to jak sprowadzić więcej osób na stronę , mniej zastanawiając się nad tym jak strona jest przygotowana na przyjęcie odwiedzających. Sukces witryny zależy bowiem od tego czy strona spełni oczekiwania użytkowników, którzy znajdą się na niej dzięki reklamom i innym zabiegom marketingowym.

Czy chcesz zwiększyć wartość zamówień ze swojej strony internetowej? Możemy Ci pomóc! Wykonujemy profesjonalne audyt użyteczności stron internetowych (analiza użyteczności stron www) mający na celu podniesienie skuteczności i efektywności Twojej strony internetowej czyli skuteczne przekształcanie odwiedzających w kupujących.

Elementy audytu Web usability:

1. Wnikliwa analiza branży i rynku w zakresie rozwiązań e-biznesowych i ecommerce (bierzemy pod uwagę nie tylko firmy polskie, ale także największe firmy światowe)

2. Opracowanie indywidualnych zaleceń i sugestii odnośnie Twojej strony internetowej w formie tekstowo-graficznej.  Zbiór wytycznych dotyczy takich elementów jak:

– nawigacja na stronie

– copywriting (jak ułożyć zachęcające teksty)

– strona główna (co powinno a co nie powinno znaleźć się na stronie głównej)

– optymalizacja serwisu

– skuteczna prezentacja produktu czy usługi

– ścieżka konwersji i usprawnienie procesu sprzedaży

– użyteczne i nieużyteczne funkcjonalności na stronie

– obecne trendy w web usability, czyli co warto wdrożyć, aby być o krok przed konkurencją!

 

Wyślij zapytanie. W ciągu 48 godzin otrzymasz ofertę na audyt Twojej strony

Imię i nazwisko (wymagane)

e-mail (wymagane)

Strona www (wymagane)

Telefon kontaktowy

Największy problem ze stroną www