Remarketing/retargeting  to technika marketingu internetowego polegająca na ponownym dotarciu do użytkownika, który odwiedził naszą witrynę internetową, ale nie dokonał na niej pożądanego działania (np. transakcji) .

Obecnie średnio tylko około 2% odwiedzających strony dokonuje zakupu.  Tak niska konwersja jest zmorą prawie wszystkich biznesów internetowych. Umiejętne postępowanie z klientami, którzy byli na stronie internetowej, ale nie stali się jeszcze klientami jest kluczowe w podwyższaniu konwersji i rentowności biznesów internetowych.

Remarketing idealnie nadaje się co odzyskiwania porzuconych koszyków w sklepach internetowych, up-sellingu i cross sellingu, reaktywacji klientów oraz wielu innych zadań.

Największym sekretem remarketingu jest personalizacja i precyzyjne dobranie komunikatu do zainteresowań i potrzeb konsumenta. Dzięki temu mamy pewność, że informacja remarketingowa jest w 100% adekwatna do oczekiwań naszych użytkowników.

Zobacz więcej informacji o remarketingu, zasadach tworzenia kampanii remarketingowych, zalet i zastosowań remarketingu na E-remarketing.pl.