Dzięki linkom sponsorowanym Google AdWords precyzyjnie docierasz do osób, które są zainteresowane Twoją ofertą.

Na przykład, jeśli internauta szuka określonego hasła w Google związanego np z tanim lataniem (tanie bilety lotnicze), w wynikach wyszukiwania pojawią się strony i reklamy, które są powiązane z wyszukiwanym hasłem. Internauta otrzymuje więc precyzyjną informację/reklamę na interesujący go w danej chwili temat. Zostają mu wyświetlone reklamy odpowiadające jego aktualnym potrzebom. Dzięki temu reklamodawca precyzyjnie dociera do potencjalnych klientów.

Po wpisaniu określonego hasła do wyszukiwarki Google pojawiają się wyniki (strony internetowe) odpowiadające zapytaniu użytkownika. Użytkownik klika w reklamę, przenosi się na Twoją stronę internetową i dokonuje transakcji.

jak działa kampania adwords

 

 Gdzie pojawi się reklama Adwords?

Zamawiając kampanię w linkach sponsorowanych Adwords Twoja firma pojawi się na pierwszej stronie wyszukiwania Google.

W wyszukiwarce reklamy będą wyświetlały się nad wynikami wyszukiwań organicznych lub w kolumnie z prawej strony.

 gdzie pojawią się reklamy Adwords

 

Poprzez system Adwords możesz także reklamować się w wyszukiwarkach, które używają silnika Google. Dzięki temu Twoje reklamy mogą być wyświetlane w wyszukiwarkach takich portali jak: Gazeta,pl, Onet.pl, Interia.pl a nawet nk.pl. Jeżeli zdecydujesz się na reklamę w sieci reklamowej Google to Twoje reklamy będą się też pojawiać na tysiącach stron będących w sieci reklamowej Google (między innymi onet.pl czy gazeta.pl), a także na serwisie Youtube. Możliwa jest też emisja reklam w urządzeniach mobilnych. Poniższy schemat obrazuje w skrócie wszystkie miejsca, gdzie może pojawić się reklama Adwords.

gdzie pojawi się reklama Adwords

Więcej o Adwords

Szkolenie z Google Adwords, Czytaj więcej

Kampanie – tworzenie i optymalizacja kampanii Adwords