Nie szukaj klientów – Dzięki Adwords znajdą Cię sami

Specjalizujemy się w holistycznych strategiach marketingowych 360° w wyszukiwarce Google – przenosimy działania w Google na wyższym poziom opłacalności i przekształcamy nierentowne kampanie w prężne narzędzia marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji.

 

Cele, które pomożemy Ci zrealizować:

Dzięki umiejętnie przeprowadzonej kampanii Adwords w szybki i skuteczny sposób pomożemy Ci zrealizować następujące cele:

  • Sprzedaż / Ecommerce: więcej transakcji w Twoim sklepie internetowym, optymalizacja współczynnika konwersji, wzrost wysokości sprzedaży, wzrost ROI i ROAS
  • Pozyskiwanie kontaktów/leadów: Wzrost liczby kontaktów (telefonów, emaili, wysłanych formularzy i zapytań i innych mikro-konwersji)
  • Branding: wzrost świadomości marki i produktu
  • Product launch: wprowadzenie nowych produktów i usług na rynek

 

Marketing w Google 360º

System marketingowy Google Adwords jest kompleksowym ekosystemem reklamowym, za pomocą którego można przeprowadzić holistyczną kampanię marketingową w internecie. Wiemy jak dobrać odpowiednie narzędzia, aby w maksymalny sposób wykorzystać potencjał Google do zrealizowania Twoich celów. Narzędzia, które wykorzystujemy to:

Wyszukiwarka desktop

22 mln użytkowników w Polsce! To reklama w idealnym miejscu i czasie docierająca do konsumentów, którzy właśnie teraz szukają Twoich produktów i usług

 

Wyszukiwarka mobilna – korzysta z niej już ponad 50% użytkowników Google!

 

Sieć reklamowa Google / GDN – Google Display Network / graficzna reklama behawioralna

Reklama banerowa na tysiącach tematycznych stron internetowych należących do największej sieci reklamowej w Polsce.

Kampanie produktowe

Reklamy decydowane dla ecommerce i sklepów internetowych działające na zasadzie wizualnej i cenowej „porównywarki produktów” w Google

YouTube

Reklamy graficzne bądź w postaci filmu/spotu reklamowego to najszybciej rozwijająca się „dyscyplina” marketingu w sieci

 

Gmail

Reklama e-mail marketingowa na kontach użytkowników Gmail

 

Wprowadzamy marketing w Google na wyższy poziom opłacalności

Do każdego projektu marketingowego / kampanii podchodzimy indywidualnie opracowując dobraną do potrzeb każdego Klienta strategię. Wszystko po to, bym jak najlepiej zrealizować cele I osiągnąć pożądany efekt.

Etapy naszej pracy obejmują

  1. Analiza obecnej sytuacji – przyglądamy się branży i rynkowi, na którym działasz. Analizujemy branżę i konkurencję. Myślimy kategoriami Twoich klientów: czego oni potrzebują, gdzie szukają informacji, jak się zachowują, na czym im zależy? To niezwykle istotny aspekt, który pomaga zbudować kampanię trafiająca idealnie w gust i potrzeby Twoich odbiorców. Następnie bierzemy pod lupę także Twoją działalność oraz działania marketingowe – jak są wykorzystywane kanały promocji, jak wygląda strona www lub sklep i czy jest przystosowana do potrzeb i oczekiwań odbiorców. Niezwykle przydatne są tutaj dane z dostępnych narzędzi analitycznych takich jak Google Analytics czy Search Console.
  2. Ustalenie strategi i celów kampanii – na podstawie briefu i rozmów ustalamy jakie efekty ma przynieść kampania. Jaki jest jej cel (wizerunkowy/brandowy, leadowy (kontakt – formularz, telefon, chat) czy sprzedażowy (ecommerce) lub  hybrydowy, a następnie definiujemy KPI (key Performance Idocators – Czynniki Sukcesu do Kampanii, wyznaczamy konwersje i mikrokonwersje (mierzymy realne efekty takie jak sprzedaż, ilość telefonów, ilość wysłanych zapytań) oraz przedstawiamy sposób w jaki będzie przeprowadzać i optymalizować kampanię. Zawsze dążymy do tego, aby działania online były spójne z działaniami offline i wykorzystywały zasadę synergii.
  3. Realizacja / Wdrożenie – budujemy nową kampanię wg wspólnie ustalonych założeń lub przekształcamy dotychczasowe działania wg nowej koncepcji. Wdrażamy zupełnie nową, zindywidualizowaną strategię  mającą na celu realizację założeń i jak największy zwrot z inwestycji (ROI). Dobieramy odpowiednie komunikaty i narzędzia (wyszukiwarka, mobile, GDN, YouTube, remarketing, Gmail). Bazujemy na usługach Google, ale wprowadzamy też inne narzędzia takie jak Facebook ads, mailing czy inne kanały widzimy w tym sens.
  4. Monitoring i optymalizacja – po wprowadzeniu kampanii na bieżąco monitorujemy jej rezultaty. Mierzymy kliknięcia, konwersje oraz jakość ruchu i zaangażowanie użytkowników. Testujemy także komunikaty i reklamy, dobieramy odpowiednie stawki słów kluczowych, optymalizujemy kampanię wg pory dnia, urządzenia oraz geolokalizacji, a także optymalizujemy współczynnik konwersji I wynik jakości. Dodatkowo wprowadzamy nowe funkcjonalności Google, które pozwalają lepiej realizować KPI kampanii. Optymalizacja to nieustanna praca, dlatego obce jest nam podejście “Set & forget”  – a wszystko po to, aby wyniki kampanii były coraz lepsze!

Dlaczego my

  • Najwyższa JAKOŚĆ: Jest wiele agencji i specjalistów Google Adwords, ale niewiele prawdziwych ekspertów.
  • Strategia WIN/WIN – Koncentrujemy się nie tylko na tym, aby zdobyć Klienta, ale przede wszystkim na tym, aby go utrzymać. Jak to robimy?
    • Indywidualne doradztwo: Koncentrujemy się na zrozumieniu biznesu i celów Klienta, i dobraniu indywidualnej i w 100% dopasowanej strategii. Nasi Klienci zwracają się do nas wieloma zapytaniami biznesowymi i marketingowymi, na które zawsze chętnie odpowiadamy.
    • Dwustopniowa Optymalizacja powiązana z analityką Google Analytics – sięgamy jeszcze dalej i optymalizujemy jeszcze szerzej/głębiej. Wykorzystujemy dane zarówno z systemu Google Adwords jak i analityczne dane z Google Analytics, aby jeszcze bardziej wzmocnić efektywność i skuteczność naszych działań.
  • Konwersje, Konwersje, Konwersje: Naszą domeną są strategie sprzedażowe – działania skierowane na wzrost transakcji, zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI), zmniejszenie kosztu pozyskania klienta. Obojętnie co sprzedajesz, zawsze koncentrujemy się na tym, aby nasze działania były mierzalne i abyś mógł zobaczyć ich realny wpływ na sprzedaż i zwrot z nakładów marketingowych (ROAS – return on ad spend)
  • Zawsze na czasie: Jesteśmy na bieżąco z wszelkimi nowościami w zakresie funkcjonalności i nowych możliwości marketingu Google– śledzimy najnowsze trendy i światowe blogi. Gromadzimy wiedzę od największych ekspertów rynku. Cały czas wprowadzamy w życie nowe funkcjonalności. Wszystko po to, aby jak najlepiej pomagać naszym klientom, wspierać ich w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań, jakie niesie nieustannie zmieniający się świat marketingu internetowego.
  • Transparentność i uczciwość: są różne modele współpracy z agencjami e-marketingowymi. My preferujemy pełną transparentność – zawsze wiesz ile wydajesz na reklamę, a ile stanowią koszty obsługi i optymalizacji kampanii.

 

Efekty naszych działań

Liczby mówią same za siebie

Case 1.

Budżet 85 tyś zł przyniósł 1 mln zł sprzedaży

Case 2.
  • Koszt kliknięcia CPC zmniejszył się o 25% (z o,27 do 0,19 zł)
  • Liczba konwersji wzrosła o ponad 550% (z 40 do 277)

Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu oraz zaawansowanym technikom optymalizacyjnym zwykle udaje nam się:

  • obniżyć koszt konwersji / koszt pozyskania jednego Klienta o 30-70%
  • obniżyć koszt reklam / kliknięć o 40-75%
Klient Koszt Konwersji Śr. CPC (cena za klik)
Erakiety.com -56% -66%
Simteq.pl -70% -48%
Mamagama.pl -33% -75%

 

  • A czy Twoja kampania Google Adwords pracuje na pełnych obrotach?
  • Czy wykorzystujesz cały potencjał marketingowy Google?
  • Czy optymalizujesz swoją kampanię tak, aby przynosiła jak najwyższy zwrot z inwestycji?

Jeśli odpowiedź na chociaż 1 z tych pytań brzmi „nie” skontaktuj się z nami i zobacz jak możemy Ci pomóc!