Zwiększ skuteczność kampanii Adwords!visual

Kampanie Adwords są stałym elementem strategii marketingowej większości firm. Jest to stabilna i efektywna metoda promocji o czym przekonało się już wielu reklamodawców. Pomimo tego wiele firm prowadzi kampanie, które nie przynoszą oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Cały czas borykają się z brakiem rentowności swoich działań w Google.

 

 

Co zyskasz dzięki Audytowi Adwords:

Audyt Adwords pomaga przenieść kampanię „na wyższe obroty” i sprawić, aby inwestycja w reklamy wreszcie zaczęła przynosić rezultaty w postaci kontaktów/leadów oraz sprzedaży.  Dzięki audytowi dowiesz się jak wyeliminować błędy, które powodują stratę budżetu oraz co zrobić, aby kampania przynosiła więcej leadów i konwersji. Audyt Adwords zapewnia:

  • Wzrost liczby konwersji – więcej osób odwiedzających stronę dokona transakcji
  • Obniżenie kosztu za kliknięcie – optymalizacja kosztów marketingowych – dzięki nam zapłacisz mniej za reklamy
  • Eliminacja nieefektywnych kliknięć – pokażemy Ci co działa, a co nie oraz w jaki sposób oszczędzić budżet marketingowy
  • Retencja i lojalność klientów – pokażemy jak wykorzystać zaawansowane funkcje Adwords, aby Klienci, którzy porzucili koszyk skończyli transakcję, a Ci, którzy już dokonali zakupów stali się lojalnymi Klientami

Wyniki jednej z kampanii po audycie:

  • Koszt kliknięcia CPC zmniejszył się o 25% (z o,27 do 0,19 zł)
  • Liczba konwersji wzrosła o ponad 550% (z 40 do 277)

CPC i konwersje

 

Co zawiera Audyt AdWords:

Prześwietlimy konto Adwords pod kątem Twoich celów biznesowych, a wnioski przedstawimy w postaci czytelnego adwords-na-mobileraportu zawierającego wszystkie możliwe techniki optymalizacyjne. Zaproponujemy właściwą i indywidualną strategię Adwords, która przyniesie mierzalne efekty. Pokażemy jak naprawdę działa system reklamowy Adwords i jak wykorzystać jego „kruczki” i sekrety do zwiększenia skuteczności Twojego konta.

Elementy audytu:

  • Ocena optymalizacji konta/kampanii pod konkretny cel Klienta
  • Key Performance Indicators/Kluczowe Czynniki Sukcesu – Jak skutecznie mierzyć zwrot z inwestycji
  • Ocena bieżącej struktury konta i propozycja optymalnej struktury
  • Ocena ustawień kampanii
  • Słowa kluczowe: grupowanie, wybór, rozszerzanie listy słów kluczowych, dodawanie nowych słów kluczowych, usuwanie nierentownych słów kluczowych, dopasowania, stawki, słowa wykluczające
  • Wynik jakości – ocena poziomu wyniku jakości słów kluczowych i sugestie odnośnie jego poprawy
  • Ocena treści reklamowych pod kątem copywritingu i skuteczności
  • Dopasowanie: zapytanie, słowa kluczowe, reklamy, landing page
  • Analiza stron docelowych / landing pages pod kątem Adwords i web usability
  • Analiza stawek i budżetów (PPC, budżety dzienne)
  • Śledzenie konwersji (pomiar konwersji oraz mierzenie zwrotu z inwestycji)
  • Poprawna konfiguracja statystyk
  • Best Practice czyli Najlepsze Praktyki – wskazówki i propozycje dotyczące zwiększenia skuteczności kampanii AdWords

 

Komu polecamy Audyt Adwords

  • Osobom i firmom prowadzącym kampanie samodzielnie:

Początkujący reklamodawcy często nie znają wszystkich ustawień, zawiłości i kruczków Adwords. System reklamowy Google staje się coraz bardziej skomplikowany, cały czas są wprowadzane nowe funkcjonalności. Aby efektywnie prowadzić dziś kampanie Adwords trzeba być na bieżąco ze wszystkimi zmianami i nowymi ustawieniami. Poza tym każda kampania wymaga optymalizacji, czyli zwiększania jej skuteczności. Samemu ciężko jest to zrobić nie posiadając odpowiedniego know-how. Pozwól nam zrobić to dla Ciebie! Oszczędzimy Twój czas i pieniądze.

  •  Firmom korzystających z podwykonawców zewnętrznych (agencji SEM)

Wielu klientów nie zdaje sobie sprawy z tego czy ich kampanie są prowadzone w efektywny sposób, gdyż nie potrafią realnie ocenić pracy agencji SEM. Pomagamy firmom w tym, aby zoptymalizować kampanię, ustalić właściwy sposób rozliczania oraz obniżyć koszty. Jeśli działania Adwords zlecasz agencji SEM i chcesz sprawdzić czy wywiązuje się ona prawidłowo ze swoich obowiązków – pozwól, aby Twoja kampania została „prześwietlona” przez niezależnego eksperta!

 

google-qualified-individual Ewa Chojecka Google Partner Certyfikat

 

Oto dowód na to jak budżet 85 tyś zł przyniósł 1 mln zł sprzedaży. Liczby mówią same za siebie!

Konwersje_MM

 

Możesz również sprawdzić nasze Rekomendacje

Wyślij zapytanie i przenieś swoją kampanie na wyższy poziom opłacalności!gwarancja Satysfakcji

 

 

 

Imię i nazwisko (wymagane)

e-mail (wymagane)

Strona www (wymagane)

Miesięczny Budżet Kampanii (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)