Wybór optymalnych narzędzi e-marketingowych to podstawa sukcesu. Jeśli metody promocji, których używasz, albo które chcesz zastosować będą niewłaściwie dobrane – zainwestowany budżet zostanie zmarnowany. Chcemy Cię przed tym ustrzec. Dzięki wieloletnim doświadczeniom w promowaniu e-biznesów i firm ecommerce wiemy jakie narzędzia będą odpowiednie dla Twojej firmy. W zależności od branży, grupy docelowej, budżetu, specyfiki firmy i innych czynników doradzimy najlepsze rozwiązania w zakresie wykorzystania rozmaitych działań i form marketingowych. Większość działań marketingowych online opiera się na następujących narzędziach:

1. Kampanie Adwords / linki sponsorowane – reklama w Google umożliwiająca natychmiastowe efekty przy umiarkowanych inwestycjach

2. SEO i Pozycjonowanie w Google, czyli optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO) polegająca na dostosowaniu strony i działań firmy w ten sposób, aby wykorzystać potencjał darmowego ruchu pochodzącego z wyszukiwarki

3. Inbound marketing – najnowszy trend e-marketingowy polegający na tworzeniu wartościowego kontentu oraz budowaniu specjalizacji i pozycji eksperta w oczach Klientów

4. E-mail marketing – działania wykorzystujące bazy emailingowe (własne i zewnętrzne)

5. Remarketing – najnowszy trend marketingowy polegający na „odzyskiwaniu” odwiedzających stronę i wykorzystanie ich potencjału zakupowego

6. Social media – media angażujące w interakcję takie jak portale społecznościowe (Facebook, Google +, Pinterest, YouTube) i serwisy mikroblogingowe (Twitter) oraz wszelkiego rodzaju fora dyskusyjne, blogi oraz miejsca interakcji online.

 7. Programy afiliacyjne: poprzez które możemy działać w oparciu o wynagrodzenie za efekt. Płatność za reklamę realizowana jest po dokonaniu transakcji (np zakupie, rejestracji)

8. Reklamy graficzne oraz video – różne formy banerów oraz filmy video umieszczane w sieciach reklamowych i na portalach.

9. WOM (Word of Mouth czyli Marketing Szeptany) to stymulowanie dyskusji o marce w internecie w miejscach , gdzie wypowiadają się internauci.