Program warsztatu „Google Adwords Krok po Kroku”

 

Wprowadzenie do Google Adwords

  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś czyli jak Google podąża za trendami w internecie
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki
  • Wyniki płatne versus wyniki naturalne w Google czyli SEM, SEO, Adwords
  • Zalety i wady reklamy Google Adwords
  • Gdzie są wyświetlane reklamy Adwords
  • Aukcja reklam Google – pozycja i ranking reklam w Google

 

Planowanie kampanii Adwords

  • Ustalanie celów kampanii
  • Zakładanie konta
  • Płatności i fakturowanie
  • Konfiguracja ustawień kampanii
  • Interface i Nawigacja na koncie: konto, kampanie i grupy reklam

 

Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Adwords

  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe (prognoza odwiedzin)
  • Rozbudowa i grupowanie słów kluczowych
  • Dopasowania słów kluczowych: przybliżone, do frazy, ścisłe, wykluczające
  • Formaty reklam tekstowych Adwords
  • Zasady redakcyjne Google
  • Copywriting tekstów reklamowych czyli Jak zwiększyć atrakcyjność reklam
  • Wybór i optymalizacja strony docelowej kampanii
  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Wprowadzanie zmian (edycja reklam, słów kluczowych, grup reklam i kampanii)
  • Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
  • Optymalizacja kampanii w celu redukcji kosztów i podwyższenia zwrotu z inwestycji

 

Ekosystem Google Adwords

  • Reklamy w Sieci reklamowej Google (Google Display Network)
  • Reklamy dynamiczne (Dynamic Search Ads)
  • Remarketing
  • Reklama emailingowa Gmail (Gmail Sponsored Promotions)

 

Ćwiczenia praktyczne:

  • Optymalizacja ustawień (Prawidłowa konfiguracja konta)
  • Dobieranie i optymalizacja słów kluczowych
  • Optymalizacja reklam
  • Optymalizacja struktury konta
  • Optymalizacja budżetów i stawek CPC

 

Powrót do Szczegółów szkolenia Google Adwords