Branża ecommerce rozwija się niezwykle dynamicznie i codziennie powstają nowe podmioty prowadzące handel w internecie. najwazniejsze techniki SEOAby uzyskać przewagę na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku nie wystarczy tylko postawienie sklepu na dobrej platformie. Przede wszystkim trzeba zadbać o to, aby sprowadzić jak najwięcej klientów na stronę i przekonać ich do skorzystania z naszej oferty., W większości sklepów głównym źródłem ruchu są wyszukiwarki i to z nich „przychodzi” ok 60-90% wszystkich klientów. Marketing w wyszukiwarce jest więc priorytetowym narzędziem promocji, sprzedaży i marketingu dla wszystkich podmiotów ecommerce. Zdobycie odpowiedniego ruchu z wyszukiwarek  jest kluczowym czynnikiem decydującym o powodzeniu danego przedsięwzięcia e-commerce.

 

Dlaczego pozycjonowanie sklepu to najlepszy sposób na zdobycie klientów:

  • Zwrot z inwestycji: Dzięki dobrym pozycjom w wyszukiwarkach internetowych można zdobyć cenny ilościowo i jakościowo ruch, który skutkuje odpowiednią ilością zamówień w sklepie internetowym co ma bezpośredni wpływ na zyski z prowadzenia działalności gospodarczej.
  • Google to główne źródło ruchu we wszystkich sklepach internetowych – przez wyszukiwarkę Google trafia do sklepów 60-90% klientów
  • Zasięg: Google ma w Polsce ok 18 mln użytkowników – to ponad 90% wszystkich internautów!
  • Strategia PULL: W odróżnieniu od tradycyjnej reklamy polegającej na namawianiu klientów do zakupu produktów lub usług, których sami zainteresowani często wcale nie potrzebują  marketing w  Google polega na przedstawianiu internautom oferty, którą są żywo zainteresowani. Klient wpisując odpowiednie zapytanie do wyszukiwarki określa jakie ma zapotrzebowanie i co go interesuje. Reklamodawca może więc precyzyjnie odpowiedzieć na zapytanie użytkownika i  przedstawić mu komunikat zgodny z intencjami i potrzebami klienta. Czy może być coś lepszego? Chyba nie. Odwieczne marzenie marketerów, aby precyzyjnie docierać z przekazem reklamowym w odpowiednim miejscu i czasue nareszcie stało się możliwe

Na szkoleniu „Pozycjonowanie Sklepów internetowych”

W ciągu zaledwie jednego dnia zdobędziesz potężną dawkę wiedzy i nauczysz się:

  • Jak przygotować swój sklep „pod wyszukiwarkę”, czyli jak pisać teksty, modyfikować kod oraz wprowadzać inne niezbędne zmiany w celu lepszego pozycjonowanie
  • jak prowadzić obecnie najskuteczniejsza technikę pozycjonowania sklepów internetowych czyli pozycjonowanie na długi ogon (long tail)

 

O prowadzącej:

E-marketingowiec z powołania i zawodu. Trener e-marketingu z 12-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Specjalizuje się w kampaniach w wyszukiwarkach (Adwords, SEO). Orędowniczka marketingu efektywnościowego i takich narzędzi jak e-mail marketing, programy afiliacyjne, remarketing. Doświadczenie zdobyte w międzynarodowych koncernach i firmach e-commerce wykorzystuje teraz do pomocy małym i średnim firmom w zwiększaniu efektywności promocji online. Obecnie prowadzi szkolenia w Warszawie i Londynie oraz doradza firmom w prowadzeniu skutecznej komunikacji e-marketingowej.Google Qualified Individual. Więcej Golden line Ewa Chojecka.

Ewa Chojecka

Certyfikat google-qualified-individual Ewa Chojecka

Certyfikat google-qualified-individual Ewa Chojecka

Certyfikowany Partner Google Adwords Internet Planet

 

 

 

 

 

 

 

 

Szkolenie na zamówienie

Prześlij zapytanie

 

 

 

Zostańmy partnerami

Zostańmy Parterami – Ty znasz się najlepiej na swojej branży i swoim biznesie, a my wiemy jak skutecznie go wypromować w internecie.
Razem możemy wiele.
Działając na zasadzie synergii możemy uzyskać ponadprzeciętne efekty.

 

Współpraca z firmą posiadająca status Google Partner - informacje