Chcesz prowadzić marketing w wyszukiwarce Google, ale nie wiesz na co się zdecydować?

Zastanawiasz się czy lepsza jest reklama Adwords czy może SEO i pozycjonowanie?

Koniec z dylematami!

Teraz w jednym pakiecie proponujemy zarówno pozycjonowanie jak i reklamę Adwords.

Spójna strategia SEM (Search Engine Marketing) to najlepsze rozwiązanie traktujące działania w wyszukiwarce jako całość. Naszym cele jest zdobycie jak największego i najlepszego ruchu po jak najmniejszym koszcie z całej wyszukiwarki.

SEM + SEO holistyczne podejście

Holistyczne podejście do strategii SEM posiada same zalety i zapewnia między innymi:

  • optymalizację kosztów  – zamiast „ślepego” podziału budżetu na Adwords i SEO alokujemy budżet tam, gdzie jest to opłacalne i efektywne, tam, gdzie przynosi zwrot z inwestycji (ROI)  – sprawdzamy jaka strategia będzie najbardziej optymalna kosztowo i inwestujemy siły i środki w działania o największym potencjale
  • optymalizację konwersji – skupiamy się na potencjale całego serwisu i bardzo wielu fraz kluczowych, a nie tylko kilku wybranych. Dzięki temu znajdujemy frazy, które mają bardzo duży potencjał sprzedażowy, gdyż są dokładnie dopasowane zarówno do tego czego szuka użytkownik jak i tego co jest w ofercie firmy / sklepu internetowego. Nie dążymy za wszelką cenę do tego, aby uzyskać wysokie pozycje na jedną czy kilka fraz kluczowych, tylko skupiamy się na szerszych możliwościach i wykorzystaniu wszelkich możliwości wyszukiwarki (reklama w linkach sponsorowanych, remarketing, reklama na YouTube i w sieci reklamowej Google, SEO, pozycjonowanie szerokie, Google maps (Google + lokalnie), wyszukiwarka grafiki, Google +).

zalety spójnej strategii SEM

 

Jeśli traktujemy działania w Google wybiórczo i koncentrujemy się tylko na jednym źródle ruchu to:

  • Skupiając się tylko na reklamie Adwords tracisz „darmowy” ruch z wyników organicznych i znacznie zwiększasz koszty.
  • Skupiając się tylko na SEO i pozycjonowaniu uzależniasz całą swoją strategię od „humorów” Google – zmiany algorytmu mogą spowodować spadek pozycji strony i znaczne straty jeśli chodzi o liczbę osób odwiedzających

 

Dzięki spójnej strategii SEM ustalamy wspólne cele dotyczące ruchu z wyszukiwarki, wspólnie planujemy zintegrowane i holistyczne działania w Google, razem je optymalizujemy i analizujemy, co zwiększa efektywność oraz zwrot z inwestycji.

 

integracja SEM i SEO

Skontaktuj się z nami i zobacz jak możemy Ci pomóc w spójnych i skutecznym wykorzystaniu wyszukiwarki do realizacji Twoich celów biznesowych Kontakt

Zostańmy partnerami

Zostańmy Parterami – Ty znasz się najlepiej na swojej branży i swoim biznesie, a my wiemy jak skutecznie go wypromować w internecie.
Razem możemy wiele.
Działając na zasadzie synergii możemy uzyskać ponadprzeciętne efekty.

 

Współpraca z firmą posiadająca status Google Partner - informacje