Oferujemy kompleksowe usługi opracowywania i wdrażania dobranych do potrzeb Klienta i specyfiki rynku strategii działań SEO / SEM. Koncentrujemy się na realizacji celów biznesowych Naszych Klientów w oparciu o różnorodne kanały dotarcia i działania reklamowo-promocyjne w wyszukiwarkach (monetizing search).

Nasze usługi SEM SEO obejmują:SEM SEO

– tworzenie i  implementację i kampanii Adwords

optymalizację kampanii Adwords

optymalizację SEO strony www i pozycjonowanie czyli pozyskanie jak największego darmowego ruchu z wyszukiwarki

audyty Adwords

audyty SEO

strategie łączone Adwords, SEO, pozycjonowanie

 

Marketing w wyszukiwarce to obecnie najbardziej popularny i najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania klientów przez internet. Google to największa wyszukiwarka w Polsce. Za jej pomocą można dotrzeć aż do 96% wszystkich Polskich internautów! Google zapewnia komunikację z odpowiednią grupą docelową we właściwym miejscu i czasie. Potencjalni konsumenci dużo lepiej reagują na przekaz, który jest zgodny z ich potrzebami, dlatego też ten nieinwazyjny i zgodny i zainteresowaniami klientów marketing odnosi tak duży sukces.

 

Marketing w Google składa się z dwóch głównych rodzajów działań:

– reklamy Adwords (czyli linków sponsorowanych/PPC)

– optymalizacji SEO i Pozycjonowania

Adwords, seo i pozycjonowanie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Każda z tych form ma nieco inną specyfikę, powinna być stosowana do odpowiednich celów. Więcej o różnicach podobieństwach między reklamą Adwords a SEO na naszym blogu w artykule „Adwords czy SEO oto jest pytanie”.

 

Google to jednak nie tylko wyszukiwarka.

Szczególnie polecane usługi Google to:

  • system reklamowy Adwords , który umożliwia dotarcie do użytkowników  wyszukiwarki Google (ogólnej, wyszukiwarki grafiki, mapy Google), użytkowników wyszukiwarek na portalach partnerów (Onet, NK, Gazeta.pl), a także do szerokiej rzeszy internautów dzięki sieci reklamowej zrzeszającej tysiące stron internetowych w programie partnerskim Google. Dodatkowo Google umożliwia nam także reklamę na największym serwisie Video (YouTube) zarówno w  formie tekstowej, graficznej jak i filmów wideo.Niezmiernie popularny staje się także remarketing, czyli docieranie do osób,który weszły już w interakcję z naszą firma online, ale nie wykonały pożądanego działania (np zakupu).
  • Google Analytics – system do monitorowania i analityki stron internetowych, dzięki któremu możemy badać reakcję i zachowania naszych użytkowników na stronie. Dzięki analizie uzyskujemy precyzyjne informacje o skuteczności  działań marketingowych w internecie.
  • Google Webmaster Tools – narzędzie pozwalające spojrzeć na serwis „oczami Google”. Jest to narzędzie diagnostyczne, które pomaga budować dobrej jakości witryny, które będą lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę.
  • Serwis społecznościowy Google +, czyli najnowsze „dziecko” Google. Oprócz profili prywatnych istnieje możliwość założenia profilu firmowego i prowadzenia komunikacji społecznościowej z potencjalnymi klientami.

 

Jeśli jeszcze nie jesteś przekonany, że warto prowadzić działania marketingowe w wyszukiwarce ?

Zobacz dlaczego po prostu musisz być w Google

Zostańmy partnerami

Zostańmy Parterami – Ty znasz się najlepiej na swojej branży i swoim biznesie, a my wiemy jak skutecznie go wypromować w internecie.
Razem możemy wiele.
Działając na zasadzie synergii możemy uzyskać ponadprzeciętne efekty.

 

Współpraca z firmą posiadająca status Google Partner - informacje