Kampania Adwords w sklepach internetowych

„Adwords Krok po Kroku” dla ecommerce

 

Unikatowy program na rynku dedykowany TYLKO sklepom internetowym!Shopaholic!

Samodzielnie prowadź skuteczną kampanię Adwords w Ecommerce!

To praktyczne szkolenie pokaże Ci krok po kroku wszystkie aspekty budowania efektywnych kampanii sprzedażowych dla sklepu internetowego.  Dzięki ćwiczeniom oraz praktycznym wskazówkom uczestnicy wychodząc ze szkolenia są wyposażeni w cały zestaw umiejętności oraz gotowych do wdrożenia technik pozwalających :

  • samodzielnie zbudować od A do Z sprzedażową kampanię w Google Adwords
  • rozpoznawać słowa kluczowe, które sprzedają
  • budować sprzedażowe teksty reklamowe
  • obniżać cenę za klik (płacić mniej) i zwiększać zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS)
  • przekształcać odwiedzających w kupujących
  • mierzyć skuteczność sprzedażową kampanii Adwords
  • strategicznie i długofalowo prowadzić działania reklamowe w wyszukiwarce

 

Dlaczego Adwords to najlepszy wybór dla Ecommerce?

W większości sklepów głównym źródłem ruchu są wyszukiwarki i to z nich „przychodzi” ok 60-90% wszystkich klientów. Marketing w wyszukiwarce jest więc priorytetowym narzędziem promocji, sprzedaży i marketingu dla wszystkich podmiotów ecommerce. Zdobycie odpowiedniego ruchu z wyszukiwarek  jest kluczowym czynnikiem decydującym o powodzeniu biznesu w internecie.

Po ostatnich zmianach w algorytmie Google coraz więcej sklepów ma poważny problem ze zdobyciem ruchu z organicznych wyszukiwań. O wiele trudniej jest także teraz wypozycjonować zupełnie nowy sklep. Alternatywą dla organicznego ruchu pozostaje ruch płatny, czyli reklama Adwords. Jest to najszybszy i najprostszy sposób na zwiększenie liczby odwiedzających i klientów w sklepie internetowym.

 

Czym różni się kampania ecommerce od kampanii zwykłej strony internetowej?

Przede wszystkim celem. Tutaj wszystko skoncentrowane jest na sprzedaży. W kampanii sklepu internetowego najważniejsze są 2 aspekty:

  • Dostarczenie jak największej ilości odwiedzających, gdyż więcej odwiedzających = więcej klientów.  Średnia konwersja w sklepach internetowych to 1-2%, więc aby zdobyć 1 klienta musisz sprowadzić do swojego sklepu często aż 100 odwiedzających. Raz pozyskany klient staje się jednak często klientem „powracającym”, więc jednorazowa konwersja nowego użytkownika może potem procentować latami.
  • Przekształcenie  odwiedzających w kupujących, czyli „zmonetyzowanie” ruchu, inaczej poszerzanie lejka konwersji

lejek konwersji Adwords

 

Dlaczego warto uczestniczyć w szkoleniu „Adwords dla Ecommerce”:

1.   Specjalizacja  w  handlu internetowym

To unikatowe na rynku szkolenie dedykowane jest tylko sklepom internetowym. Pokażemy strategie Adwords dobrane specjalnie dla ecommerce i skierowane na zwiększenie sprzedaży oraz zwrotu z inwestycji (ROI).

Na szkoleniu zostaną zaprezentowane funkcjonalności i techniki Adwords dedykowane ecommerce, w tym:

  • Reklamy produktowe PLA (Product Listing Ads)  to format reklamowy dedykowany tylko i wyłącznie sklepom internetowym, który umożliwiają wyświetlanie takich parametrów jak: zdjęcie produktu, opis, cena, nazwa sklepu.

Reklama produktowa Google Adwords PLA

 

 

 

  • Strategia długiego ogona – czyli wykorzystanie najbardziej sprzedażowych słów kluczowych. Dzięki wykorzystaniu tzw „long tail” skracamy ścieżkę zakupową internauty i zwiększamy prawdopodobieństwo transakcji.Długi ogon czyli long Tail
 2.   Tylko praktyczne i gotowe do wdrożenia rozwiązania

Nasza metoda opiera się na praktycznym modelu, w którym krok po kroku prezentujemy wszystkie elementy potrzebne do skonstruowania i obsługi efektywnej kampanii. Tylko pożyteczna i praktyczna wiedza bez „wypełniaczy”! Tylko u Nas dowiesz się jakie techniki zastosować, aby maksymalnie wykorzystać potencjał Google. Zobaczysz co jest obecnie skuteczne,  jakie funkcjonalności Adwords warto wykorzystać i które przyniosą największy zwrot z inwestycji!

 

Czy szkolenie „Adwords dla Ecommerce jest dla mnie?

Szkolenie Adwords Dla Ecommerce jest przeznaczone dla właścicieli sklepów internetowych oraz osób prowadzących kampanie Adwords w sklepach internetowych, które chcą samodzielnie optymalizować kampanie Adwords. Zapraszamy zarówno osoby początkujące, które dopiero zaczynają przygodę z Adwords jak i tych, którzy już prowadzą kampanie, ale chcą usystematyzować swoją wiedzę, zdobyć bezcenne informacje na temat praktycznego podejścia do prowadzenia kampanii oraz zwiększania skuteczności reklam (optymalizacja).

 

Plan szkolenia szkolenia

1.      Marketing w Google, Marketing konwersji

  • Wyszukiwarki wczoraj i dziś czyli jak zmienia się Google
  • Jak działają wyszukiwarki – filozofia Google
  • Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki (schematy wyszukiwania)
  • Adwords czy SEO i pozycjonowanie – wady i zalety, co jest lepsze dla sklepu internetowego
  • ROI, ROAS i wartość klienta w czasie (Life Time Value)
  • Lejek zakupowy – różne fazy świadomości klienta

2. Planowanie Kampanii Adwords w Sklepie internetowym

  • Adwords jako element całościowej polityki marketingowej sklepu
  • Możliwości reklamy Google Adwords
  • Ustalanie celów kampanii
  • Etapy zakładania konta i Konfiguracja ustawień kampanii pod cele sprzedażowe
  • Konfiguracja płatności i fakturowanie
  • Interface i główne karty konta Google Adwords – Nawigacja na koncie (NOWY INTERFACE!)
  • Optymalna struktura sprzedażowych kampanii Adwords

3.   Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Adwords cz 1 (ranking, słowa kluczowe)

  • Aukcja reklam Google – pozycja i ranking reklam w Google – jak być wyżej od konkurencji
  • Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
  • Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe
  • Dopasowania słów kluczowych: przybliżone, do frazy, ścisłe, wykluczające
  • Strategia długiego ogona czyli najbardziej „sprzedażowe” słowa kluczowe

4.  Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Adwords cz 2 (reklamy, strony docelowe)

  • Formaty reklam tekstowych Adwords
  • Zasady redakcyjne Google
  • Optymalizacja tekstów reklamowych (jak pisać teksty sprzedażowe)
  • Jak zwiększyć atrakcyjność reklam
  • Co robić kiedy nie widzisz swojej reklamy w Google
  • Optymalizacja stron docelowych kampanii (strona główna, strony kategorii, strony produktowe)

5.     Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii Adwords cz 3 (wynik jakości, konwersje, optymalizacja)

  • Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
  • Ustawianie budżetu i stawek CPC
  • Jak płacić mniej za reklamy – optymalizacja kosztu CPC (cost per click)
  • Wprowadzanie zmian (edycja reklam, słów kluczowych, grup reklam i kampanii)
  • Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
  • Remarketing
  • Pomiar Konwersji i Optymalizacja Konwersji

 

NOWA wersja interfejsu Google Adwords od 2018 roku!Nowość - nowe szkolenie Google Adwords

Wiesz, że ostatnio w Adwords zaszły rewolucyjne zmiany? Został uruchomiony zupełnie nowy interfejs do obsługi kampanii Google Adwords. To gigantyczna metamorfoza jeśli chodzi o design, user experience oraz funkcjonalności. Nasze szkolenia uwzględniają już zmodyfikowany interface Adwords, także otrzymujesz najnowszą, super aktualną wersję szkolenia!

 

O Trenerze:

EwaChojeckaBiZ_małeE-marketingowiec z powołania i zawodu. Trener e-marketingu z 16-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Specjalizuje się w kampaniach w wyszukiwarkach (Adwords, SEO). Orędowniczka marketingu efektywnościowego(performance marketingu) i idei remarketingu. Doświadczenie zdobyte w międzynarodowych koncernach i firmach e-commerce wykorzystuje teraz do pomocy firmom i start-upom w zwiększaniu efektywności promocji online. Prowadzi szkolenia oraz Agencję Marketingu Konwersji w Google Internet Planet. Posiada Certyfikat Google Qualified Individual. Więcej na LinkedIn Ewa Chojecka oraz www.ewachojecka.pl

 

Certyfikat google-qualified-individual Ewa Chojecka

 

Opinie o Szkoleniu:

„Na szkolenie przyszedłem z długa listą pytań i nie zawiodłem się, na wszystkie otrzymałem odpowiedź. Jak wiadomo teoria poparta praktyką to bardzo mocne argumenty, a umiejętność przekazania informacji w sposób przystępny to kolejny atut by wybrać ponownie szkolenia w Internet Planet.”

Piotr Kiljański – Fabryka.pl

 

„Prezentacje przygotowane w sposób bardzo czytelny, dzięki czemu wszystkie trudne pojęcia nagle stały się niesamowicie łatwe. Nie dość, że otrzymałam ogromną dawkę wiedzy to jeszcze było bardzo miło i przyjaźnie:) Dużo informacji, których nie znajdzie się w bezpłatnych szkoleniach oferowanych przez Google. Dużo praktycznej wiedzy, dużo przykładów, w których każdy mógł odnaleźć siebie i nauczyć się, czego należy unikać tworząc reklamę Adwords.
Jednym słowem naprawdę polecam- jeden dzień szkolenia a korzyści niezliczone:))”

Dominika Krawczyk
www.sklepintro.pl

 

„Dla mnie, jako laika, najwartościowsze są realne przykłady i praktyczne informacje, które od razu, można wdrożyć w życie. Ogromna wiedza prowadzącej, łatwy przekaz i profesjonalne podejście dopełnia całości.”

Iza Zudzin-Wiśniewska – www.almonis.pl

Jak rośnie sprzedaż dzieki reklamie w wyszukiwarceReklama Adwords może wydawać się z pozoru prosta, lecz po przystąpieniu do tworzenia kampanii wielu reklamodawców przekonuje się, że budżet zbyt szybko się wyczerpuje nie przynosząc rezultatów. Tak się dzieje, gdyż początkujący reklamodawcy nie znają kruczków i zawiłości Adwords, których poznanie jest niezbędne do prowadzenia skutecznych kampanii i optymalizacji budżetu. Sztuką jest wykorzystać Adwords do realizacji celów biznesowych, a nie tylko do wydawania budżetu.

 

 

Szkolenia przeprowadzamy w formie warsztatów indywidualnych oraz dedykowanych warsztatów firmowych. Cena przeprowadzenia szkolenia ustalana jest indywidualnie w zależności od ilości godzin, ilości osób oraz miejsca.

 

Jesteśmy pewni najwyższej jakości prowadzonych przez nas szkoleń, 100% Quality Ribbon

dlatego wszystkie warsztaty objęte są 100% gwarancją satysfakcji!

Jeżeli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań zwrócimy Ci całość wpłaconej kwoty!

 

Wyślij zapytanie

Imię i nazwisko (wymagane)

E-mail (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Proponowany termin

Liczba Osób

 

Zapisując się na Szkolenie akceptujesz Politykę Prywatności oraz Regulamin Szkoleń.