Marketing Konwersji w Google – pomagamy sprzedawać więcej slider_2

Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych strategii sprzedażowych Google Adwords dla sklepów internetowych. Od lat zarządzamy kampaniami Adwords dla sektora ecommerce. Przekształcamy kampanie Adwords w prężne narzędzie marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji i generujące przychody

Czym różni się kampania dla sklepu internetowego od kampanii zwykłej strony internetowej?

Przede wszystkim celem. Tutaj wszystko skoncentrowane jest na sprzedaży. Chodzi więc o to, aby zmaksymalizować liczbę konwersji, sprzedać produkty wysokomarżowe oraz zminimalizować koszt pozyskania klienta. Wiemy czego potrzebują sklepy internetowe, dlatego koncentrujemy się głównie na:

  1. Zwiększaniu ilości odwiedzających, gdyż ilość odwiedzających sklep internetowy bezpośrednio przekłada się na ilość klientów. Maksymalne zwiększamy więc ruch w sklepie czyli dostarczamy jak najwięcej osób zainteresowanych ofertą.

Crowd - Kopia

2. Zwiększaniu ilości kupujących – Zwiększamy współczynnik konwersji z kampanii Adwords – wszystkie nasze działania są podporządkowane temu, aby poszerzyć lejek konwersji, czyli przekształcić jak najwięcej odwiedzających w kupujących.

optymalizacja sprzedażowych kampanii Adwords

 

Tworzymy kompleksowe kampanie w celu optymalnego wykorzystania wszystkich możliwości Adwords:

1.      Reklama w wyszukiwarce

Reklamy w postaci linków tekstowych wyświetlanych w wyszukiwarce Google na odpowiednie do oferty słowa kluczowe – reklama pojawia się na pierwszej stronie Google

linki sponsorowane

2.      Reklamy produktowe PLA (Product Listing Ads)– NOWOŚĆ!

Najnowsze  formaty reklamowe, które umożliwiają wyświetlanie takich parametrów jak: zdjęcie produktu, pełna nazwa, cena, nazwa sklepu. Zalety reklam produktowych PLA:

  • większa konwersja – reklama idealnie dopasowana do tego czego szuka Klient
  • większy CTR reklam
  • większy zasięg (reklamy moga być wyświetlane równolegle z reklamami tekstowymi)

Więcej o reklamach produktowych Google PLA na naszym blogu

Google PLA reklamy produktowe Google PLA

3.      Reklama w sieci reklamowej Google

Emisja reklam tekstowych, graficznych (banerów) oraz video w sieci reklamowej Google, która swym zasięgiem obejmuje tysiące stron internetowych takich jak portale tematyczne, strony informacyjne, YouTube czy blogi – reklama jest wtedy ustawiona w oparciu o odpowiednie kryteria targetowania (kontekstowe, behawioralne, demograficzne).

reklama graficzna w GDN

4.      Reklama mobilna

Reklamy można wyświetlać na telefonach komórkowych, tabletach  i smartfonach oraz w aplikacjach mobilnych. Stały wzrost użytkowników mobilnych sprawia, że ta forma reklamy staje się niezwykle skuteczna.

Adwords na tabletach i smartfonach 4.      Remarketing

Niezwykle skuteczna metoda zwiększająca konwersje polegająca na ponownym dotarciu do osób, które były zainteresowane ofertą sklepu. W naszych kampaniach wykorzystujemy zaawansowany remarketing polegający na tworzeniu segmentów pod konkretne cele (np. odzyskiwanie porzuconych koszyków, cross selling, budowanie lojalności).

remarketing w Adwords skuteczny sposób na zdobycie Klienta

Korzyści jakie osiągają nasi Klienci:zarabiaj więcej

  • Wzrost liczby konwersji – więcej osób odwiedzających sklep dokonuje transakcji – poszerzamy lejek konwersji, czyli przekształcamy odwiedzających w kupujących.
  • Obniżenie kosztu za kliknięcie – optymalizacja kosztów marketingowych – dzięki nam płacisz mniej za reklamy (średnio obniżamy CPC o 50%)
  • Eliminacja nieefektywnych kliknięć – koncentrujemy się tylkona tym co na prawdę działa oszczędzając cenny budżet reklamowy
  • Retencja i lojalność klientów – dzięki remarketingowi klienci wracają po więcej i ponawiają zakupy, a Ci, którzy porzucili koszyk wracają i kończą transakcję.

 

Efekty:

Wyniki naszych działań są imponujące. Poprawa efektywności kampanii ma swoje odzwierciedlenie w wynikach. Średnio udaje nam się obniżyć koszt konwersji o 20-70%, natomiast koszt kliknięcia średnio o 50%.

 

Klient ilość miesięcy Koszt konwersji Śr CPC
Erakiety.com 8 -56% -66%
Simteq.pl 9 -70% -48%
Mamagama.pl 10 -33% -42%

 

Chcesz samodzielnie prowadzić kampanię Google Adwords dla Ecommerce?

Szkolenie Adwords TYLKO dla sklepów internetowych! – sprawdź szczegóły i najbliższy termin!