Marketing Konwersji w Google – pomagamy sprzedawać więcej

 

slider_2

Zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych strategii sprzedażowych Google Adwords dla sklepów internetowych. Od lat zarządzamy kampaniami Adwords dla sektora ecommerce. Przekształcamy kampanie Adwords w prężne narzędzie marketingowe przynoszące realny zwrot z inwestycji i generujące przychody

Czym różni się kampania dla sklepu internetowego od kampanii zwykłej strony internetowej?

Przede wszystkim celem. Tutaj wszystko skoncentrowane jest na sprzedaży. Chodzi więc o to, aby zmaksymalizować liczbę konwersji, sprzedać produkty wysokomarżowe oraz zminimalizować koszt pozyskania klienta. Wiemy czego potrzebują sklepy internetowe, dlatego koncentrujemy się głównie na:

  1. Zwiększaniu ilości odwiedzających, gdyż ilość odwiedzających sklep internetowy bezpośrednio przekłada się na ilość klientów. Maksymalne zwiększamy więc ruch w sklepie czyli dostarczamy jak najwięcej osób zainteresowanych ofertą.

Crowd - Kopia

 

2. Zwiększaniu ilości kupujących – Zwiększamy współczynnik konwersji z kampanii Adwords – wszystkie nasze działania są podporządkowane temu, aby poszerzyć lejek konwersji, czyli przekształcić jak najwięcej odwiedzających w kupujących.

 

optymalizacja sprzedażowych kampanii Adwords

 

Tworzymy kompleksowe kampanie w celu optymalnego wykorzystania wszystkich możliwości Adwords:

 

1.      Reklama w wyszukiwarce

Reklamy w postaci linków tekstowych wyświetlanych w wyszukiwarce Google na odpowiednie do oferty słowa kluczowe – reklama pojawia się na pierwszej stronie Google

 

 

 

2.      Reklamy produktowe PLA (Product Listing Ads)– NOWOŚĆ!

Najnowsze  formaty reklamowe, które umożliwiają wyświetlanie takich parametrów jak: zdjęcie produktu, pełna nazwa, cena, nazwa sklepu. Zalety reklam produktowych PLA:

  • większa konwersja – reklama idealnie dopasowana do tego czego szuka Klient
  • większy CTR reklam
  • większy zasięg (reklamy moga być wyświetlane równolegle z reklamami tekstowymi)

Więcej o reklamach produktowych Google PLA na naszym blogu

 

3.      Reklama w sieci reklamowej Google

Emisja reklam tekstowych, graficznych (banerów) oraz video w sieci reklamowej Google, która swym zasięgiem obejmuje tysiące stron internetowych takich jak portale tematyczne, strony informacyjne, YouTube czy blogi – reklama jest wtedy ustawiona w oparciu o odpowiednie kryteria targetowania (kontekstowe, behawioralne, demograficzne).

reklama graficzna w GDN

 

4.      Reklama mobilna

Reklamy można wyświetlać na telefonach komórkowych, tabletach  i smartfonach oraz w aplikacjach mobilnych. Stały wzrost użytkowników mobilnych sprawia, że ta forma reklamy staje się niezwykle skuteczna.

 

4.      Remarketing

Niezwykle skuteczna metoda zwiększająca konwersje polegająca na ponownym dotarciu do osób, które były zainteresowane ofertą sklepu. W naszych kampaniach wykorzystujemy zaawansowany remarketing polegający na tworzeniu segmentów pod konkretne cele (np. odzyskiwanie porzuconych koszyków, cross selling, budowanie lojalności).

remarketing w Adwords skuteczny sposób na zdobycie Klienta

Korzyści jakie osiągają nasi Klienci:zarabiaj więcej

  • Wzrost liczby konwersji – więcej osób odwiedzających sklep dokonuje transakcji – poszerzamy lejek konwersji, czyli przekształcamy odwiedzających w kupujących.
  • Obniżenie kosztu za kliknięcie – optymalizacja kosztów marketingowych – dzięki nam płacisz mniej za reklamy (średnio obniżamy CPC o 50%)
  • Eliminacja nieefektywnych kliknięć – koncentrujemy się tylkona tym co na prawdę działa oszczędzając cenny budżet reklamowy
  • Retencja i lojalność klientów – dzięki remarketingowi klienci wracają po więcej i ponawiają zakupy, a Ci, którzy porzucili koszyk wracają i kończą transakcję.

 

Efekty:

Wyniki naszych działań są imponujące. Poprawa efektywności kampanii ma swoje odzwierciedlenie w wynikach. Średnio udaje nam się obniżyć koszt konwersji o 20-70%, natomiast koszt kliknięcia średnio o 50%.

 

Klient ilość miesięcy Koszt konwersji Śr CPC
Erakiety.com 8 -56% -66%
Simteq.pl 9 -70% -48%
Mamagama.pl 10 -33% -42%

 

Chcesz wznieść swoją kampanię Adwords na wyższy poziom opłacalności?

Wyślij zapytanie o optymalizację kampanii ecommerce w Google Adwords

 

——————————————————————————————————–

Chcesz samodzielnie prowadzić kampanię Google Adwords dla ecommerce?
Szkolenie Adwords TYLKO dla sklepów internetowych! – sprawdź szczegóły!